ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 8.

dialog2

Ξεκινάμε σήμερα τον όγδοο διαγωνισμό συμπληρώστε το διάλογο, με άλλο ένα καρέ, από το οποίο σβήσαμε τους διαλόγους και ζητάμε να το συμπληρώσουμε με καινούργιους.

Κατ’ αρχάς, να αναφέρουμε ότι στον προηγούμενο διαγωνισμό είχαμε και πάλι δύο νικητές, τους Thespian7 και Vellevelle, οι οποίοι συμπλήρωσαν το καρέ τού διαγωνισμού με τους εξής ευρηματικούς τρόπους:

KL086_1

KL086_6

Οι διάλογοι ισοψήφησαν στην πρώτη θέση στην ψηφοφορία, που διεξήχθη την περασμένη εβδομάδα, συγκεντρώνοντας 6 ψήφους από 22, ήτοι 27,27% τών ψήφων έκαστος. Συγχαρητήρια και εις ανώτερα!

Περνάμε τώρα στο σημερινό καρέ, που είναι το εξής:

CTGK5_nodialog

Το καρέ προέρχεται από την ιστορία Letter to Santa, όπως δημοσιεύτηκε στο Walt Disney’s Christmas Parade 5 τής Gold Key. Στη χώρα μας η ιστορία δημοσιεύτηκε στο Μεγάλο Μίκυ 29 και 197, με τίτλο Τα δώρα του Άγιου Βασίλη και Τα δώρα του Άη-Βασίλη, αντίστοιχα. Ο αρχικός διάλογος είχε ως εξής:

— Say, mister, how much would you say a steam shovel costs?
— About as much as a wife and six kids!

όπερ εστί μεθερμηνευόμενον:

— Ε, κύριε, πόσο λέτε να κοστίζει ένας εκσκαφέας;
— Περίπου όσο μια γυναίκα και έξι παιδιά!

Οι λεπτομέρειες και οι κανόνες τού διαγωνισμού είναι, όπως είπαμε και τις προηγούμενες φορές, εδώ. (Διαβάστε τα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη!) Εν περιλήψει, θέλουμε νέους, ευφάνταστους διαλόγους, έναν για κάθε συννεφάκι. Οι διάλογοι θα πρέπει να χωράνε, στο περίπου, στον διαθέσιμο χώρο, αλλά δεν είναι ανάγκη και να τον καταλαμβάνουν όλο.

Όπως και στους προηγούμενους διαγωνισμούς, μπορείτε να υποβάλετε την απάντησή σας είτε με σχόλιο είτε στέλνοντας mail στη διεύθυνση του blog. Έχετε μια εβδομάδα καιρό!

Όλα τα κουίζ αυτού του τύπου τα συγκεντρώνουμε εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 10 Ιανουαρίου 2013, in Comics Quiz, Comics Trades, CT Exclusive, Κόμικς Κουίζ, Συμπληρώστε το διάλογο and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 20 Σχόλια.

  1. Κέρδισα! Κέρδισα! Κέρδ…

    Τί; Εγώ και ο Thespian Βανζέλ;

    Άστο κάτω Βανζέλ, εγώ το είδα πρώτος!

    Μου αρέσει!

  2. Εχμ… να…

    Ας είμαστε λίγο αλτρουιστές, Άγιες μέρες ήταν αυτές!

    Βανζέλ, όλο δικό σου βρε!

    Κι εμένα να με συγχωρείτε με το συμπάθεια (συνονόματε) Άγιε, έχω μία δουλίτσα
    στη δυτική Βουργουνδία!!

    (Τρεχάτε ποδαράκια μου να μην μας… προλάβει το έλκηθρο!)

    Μου αρέσει!

    • Να δω πώς θα τρέξεις πιο γρήγορα από ένα έλκηθρο που κάνει το γύρο τού κόσμου σε 24 ώρες, μαζί με κάτι δισεκατομμύρια στάσεις!

      Μου αρέσει!

      • Μέχρι να δώσει στον Βανζέλ το δώρο (και όση ώρα θα χάσει μαζί του είναι δεν είναι το δώρο για τον Βαγγέλη επίσης καμουτσικιές-που σιγά μη κάτσει να τις φάει ο Βαγγέλης αν είναι καμουτσικιές!), θα κρυφτώ στο σπίτι του κοντινότερου πολιτευτή και θα δουλεύω αμισθί για πάρτη του 24 ώρες το 24ωρο, για όλες τις γιορτές! (Ούτως ή αλλως αυτό θέλουν οι περισσότεροι απ΄αυτούς σήμερα από το λαό…)
        Παράλληλα με το… ¨΄επαθλό» μου ‘εχει να μοιράσει και δώρα ο Άγιος, εκεί δεν θα πάει ποτέ του!

        Απ’ την άλλη έχουμε κι ένα παράδοξο: ο Άη Βασίλης να μοιράζει κακά δώρα σε καλά παιδιά, ή να μοιράζει (γενικά) δώρα σε κακά παιδιά ή να μοιράζει έπαθλα σε μουρλούς (!?;) (διαλέξτε σε ποια/ποιες απ’ τις κατηγορίες εντάσσομαι!)

        Μήπως βρε παιδί μου τη γλυτώσω τελικά!

        Αν τυχόν όμως έχετε τέτοια κονέ με τον Αη Βασίλη ώστε να με κυνηγάει και μετά τις γιορτές, αφήνοντας ταυτόχρονα την παραγωγή παιχνιδιών των «Γιορτών του 2013» στην τύχη της, ε τότε είστε σε επίπεδο Τσίακκου Νόρις, Respect, και παρακαλώ μαζί με τα βουρδουλιάσματα του Αη Βασίλη ρίξτε μου κι εσείς ένα, έτσι για αυτόγραφο!

        😆

        Μου αρέσει!

        • Αμ δεν τη γλιτώνεις! Τα δώρα τα μοίρασε, οπότε το έλκηθρο τρέχει ακόμα πιο γρήγορα, και τα παιχνίδια τα φτιάχνουν τα ξωτικά, οπότε για 364 μέρες δεν έχει κάτι άλλο να του αποσπάσει την προσοχή!

          Μου αρέσει!

          • Ε αν δεν υπάρχει κόλημα και με το παράδοξο, τότε δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα!

            Κι αν είναι έτσι τότε τι να πω;

            Αν όλη τη χρονιά «τραβάνε το μανίκι τα ξωτικά» και στις κρίσιμες μέρες οι τάρανδοι, οι οποίοι πρέπει να τρέχουν με την ταχυτητα του φωτός, μιλάμε για κάποιον κάπως τεμπελάκο…

            (Μην πω και εκδικητικό αν με έχει βάλει στο μάτι!).

            Μου αρέσει!

  3. Έχουμε και λέμε….

    Ντοναλντ:Γλουπ!!Εγώ τόσα δώρα δεν θα έπερνα ούτε σε όλη μου την ζωή!!!
    Κύριος:Κάνετε λάθος κύριε!Δεν είναι δώρα!!Είναι οι λογαριασμοί από το χαράτσι της Δεή!!όλοι τον επέστρεψαν πίσω λέγοντας μου δεν έχω δεν πληρώνω!!Και μάλιστα μου τα έδωσαν και σε εορταστικά κουτιά!!!

    Μου αρέσει!

    • Πάρα πολύ καλό, αλλά βάσει τών κανόνων θα πρέπει να το ακυρώσουμε, καθώς είναι πάρα πολύ μεγάλο, και για να χωρέσει θα πρέπει να κάνουμε τα γράμματα τόσο μικρά, που δεν θα διαβάζονται. Μπορείς να το μικρύνεις, κόβοντας ό,τι δεν είναι απαραίτητο (π.χ., το «κάνετε λάθος κύριε») και κάνοντας πιο σφιχτά τα υπόλοιπα; Αν έχεις κάποιο πρόγραμμα ζωγραφικής, δοκίμασε να γράψεις το κείμενό σου μέσα στην εικόνα, ώστε να είσαι βέβαιος ότι χωράει.

      Μου αρέσει!

    • Χμμ, είναι δεν είναι σωστό ο Μάνος πήρε φορά!
      Να δω τι θα σκεφτώ…

      Μου αρέσει!

  4. Ωραία!!το φέρνω βελτιωμένο!!!
    Ντόναλντ:Γλούπ!!Εγώ τόσα δώρα δεν θα έπερνα ούτε σε όλη μου την ζωή!!!
    Κύριος:Δεν είναι δώρα!!Είναι οι λογαριασμοί από το χαράτσι !!Όλοι τον επέστρεψαν πίσω λέγοντας μου δεν έχω δεν πληρώνω!!Μάλιστα μου τα έδωσαν σε εορταστικά κουτιά!!!
    Κάπως καλύτερο;

    Μου αρέσει!

  5. Ας βάλω κι εγώ τη συμμετοχή μου εδώ πριν χάσω τη διορία!

    Ντόναλντ: Γλουπ! Δώρα! Δεν έχω λεφτά ούτε για ένα!

    Περαστικός: Έννοια σου φίλε και είναι διακοσμητικά βιτρίνας, ούγκχ…

    Μου αρέσει!

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.