ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΟ ΣΚΑΡΠΑ – ΤΟΜΟΣ 4

Επιτέλους! Κατάφερα και βρήκα ελεύθερο χρόνο για να σας παρουσιάσω και τον 4ο τόμο του Ρομάνο Σκάρπα. Πάμε αμέσως στο θέμα μας.
Ο τόμος αυτός έχει «μόνο» 6 ιστορίες. Άλλα οι τρεις από αυτές είναι μεγάλες. Σε δυο μέρη. Και αυτό μας αποζημιώνει. Επίσης, ο τόμος είναι γεμάτος με άρθρα και πληροφορίες για το έργο του «Μεγάλου Μαέστρου» και αυτό θα ενθουσιάσει τους ιταλόφωνους, οι οποίοι θα τον απολαύσουν πραγματικά.

100_5167 100_5165
Το πρώτο άρθρο, από τον εκδότη Λούκα Μπόσκι, είναι αφιερωμένο στον αγαπημένο Ατομίνο Μπiπ Μπiπ. Ο οποίος όπως μας εξηγεί το άρθρο είναι ένα άτομο . Το άρθρο καταπιάνεται και με πληροφορίες για το χρώμα του δέρματος του Μπιπ Μπιπ. Άλλα δεν κατάλαβα και πολλά πολλά. 🙂 🙂

100_5168
Η πρώτη ιστορία είναι η αγαπημένη «Στις Πηγές των Μογγόλων», που δημοσιεύτηκε στη χώρα μας στο Μίκυ Μάους 1 & 2, στο 1000, και στο 2000.

100_5169
Η επόμενη ιστορία τιτλοφορείται «Οι Επτά Νάνοι και η Αλυσοδεμένη Νεράιδα». Δεν κυκλοφόρησε στη χώρα μας.

100_5170

Πάμε μετά να δούμε την τρίτη ιστορία, που είναι μια κάποιου είδους «παρωδία» της ιστορίας του Ρομπέν των Δασών. Είναι φυσικά η ιστορία «Ο Ντόναλντ Ρομπέν των Δασών». Στη χώρα μας δημοσιεύτηκε στο Μίκυ Μάους 76 και στα «Κλασσικά» 36 και 98.

100_5171

Η 4η ιστορία είναι πάλιν μια από τις αγαπημένες μου, «Το Περιδέραιο των Τσιρικάουα». (Αν την διαβάζαμε στο Μπλεκ θα ήταν «Το περιδέραιο των Ιεροκέζων»)  :). Στο άρθρο που συνοδεύει την ιστορία δίνονται ένα σωρό πληροφορίες από πού πήρε τις ιδέες για αυτή την ιστορία ο Σκάρπα. Οι ταινίες «Vertigo» και «Spellbound» του Αλφρεντ Χίτσκοκ, καθώς και η ιστορία «Το Σπίτι του Μυστηρίου» του Φλόυντ Γκότφρεντσον, έδωσαν πολλές ιδέες στο «Μεγάλο Μαέστρο» για αυτή την εξαιρετική ιστορία.

100_5172

100_5173

Η 5η ιστορία είναι πάλι με τους 7 Νάνους και τιτλοφορείται « Οι 7 Νάνοι και το Μαγικό Δακτυλίδι». Οι ιστορίες με τους 7 νάνους με αφήνουν γενικά αδιάφορο. Η συγκεκριμένη όμως είναι εξαιρετική και μας δείχνει μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος (ή ο νάνος) όταν τον κυριεύσει η απληστία. Δημοσιεύτηκε στην Ελλάδα στα Μίκυ Μάους 303 και 962.

100_5174
Πάμε και στην τελευταία ιστορία του τόμου αυτού που είναι πάλι μια «παλιά αγαπημένη». «Το Τελευταίο Μπαλαμπού» με τον Σκρούτζ και τη Τζένη είναι σκέτη απόλαυση και έχει και συγκινητικό φινάλε.

100_5175
Στις τελευταίες σελίδες του αυτός ο τόμος φιλοξενεί το ασπρόμαυρο στόρυμπορντ της ιστορίας «Το Ίδρυμα Μακ Ντακ», καθώς και πολλά άλλα σκίτσα από το «πορτοφόλιο» του Ρομάνο Σκάρπα.

Υπάρχει επίσης ένα άρθρο για τον Ροδόλφο Τσιμίνο, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Ρομάνο Σκάρπα και έγραψε πάμπολλα σενάρια για τον «Μεγάλο Μαέστρο».

Ο τόμος μας τελειώνει με μια παρουσίαση της Τζένης (Brigita στα Ιταλικά).
Σύντομα (ελπίζω) και ο 5ος τόμος!

About 1964andreas

Γενηθηκα το 1964. Η καταγωγη μου ειναι απο το χωριο Λύση της επαρχιας Αμμοχοστου. Βρισκεται στο κατεχομενο απο τους Τουρκους , βορειο μερος της Κυπρου. Μενω στη Λεμεσο απο το 1974. Εχω δυο κορες 16 και 18 ετων. Ειμαι ηλεκτρονικος και εχω καταστημα ηχοσυστηματων αυτοκινητου. Μου αρεσουν τα κομικς , αλλα αυτα που πραγματικα απολαμβανω , ειναι τα κομικς της Ντισνευ. Με αρκετες θυσιες (χρηματικες ιδιως) , αλλα και με την ανεκτιμητη βοηθεια των φιλων μου , Παυλου και Αδωνη, καταφερα να συμπληρωσω τη συλλογη μου, και τωρα μπορω να περυφανευομαι οτι τα εχω ΟΛΑ. Δηλαδη ολα τα Κομιξ, Μικυ Μαους, Μεγαλα Μικυ, Κλασσικα Ντισνευ, Μεγαλα Σηριαλ, Σπεσιαλ , τη Μεγαλη βιβλιοθηκη του Καρλ Μπαρκς κλπ. Τα αγαπημενα μου κομικς, τα οποια διαβαζω και ξαναδιαβαζω αχορταγα, ειναι το Μικυ Μαους περιπου απο το 200 μεχρι το 400. Η εποχη που εγω ονομαζω "Χρυση Εποχη" του Μικυ Μαους. Αυτα τα τευχη τα διαβασα τοσες πολλες φορες που τα εμαθα απ'εξω!. Νομιζω οτι μου αρεσουν πολυ λογω του οτι με παιρνουν πισω στη παιδικη μου ηλικια και μου θυμιζουν τη ζωη στο χωριο μου, πριν απο τον πολεμο του 1974 και τη προσφυγοποιηση.

Posted on 16 Αυγούστου 2014, in Comics Trades. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.