ΜΙΚΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ / Τεύχος 3 – «Εστρελίτα»

MIKY MYSTHRIO 3 COVER CT

Δευτέρα σήμερα και έχουμε την παρουσίαση του νέου τεύχους και του δεύτερου κύκλου του περιοδικού Μίκυ Μυστήριο! Πριν ξεκινήσω την παρουσίαση του τεύχους, να σας υπενθυμίσω ότι σε λίγες μέρες έχουμε την παρουσίαση του νέου τεύχους Ντοναλντ! Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε την παρουσίαση!

 MIKY MYSTHRIO 3 INSIDE 1 CT

Στο γραφείο του Μίκυ στο Νταρκ Σίτυ έρχεται ένα παράξενο γράμμα από κάποιο χωριό ονόματι «Εστρελίτα». Στο συγκεκριμένο γράμμα υπάρχει η φωτογραφία του φίλου του Μίκυ, Σόννυ Μίτσελ, ο οποίος έχει εξαφανιστεί! Έτσι ο Μίκυ, μαζί με την αρραβωνιαστικιά τού Σόννυ, ταξιδεύουν έως το χωριό Εστρελίτα, στο οποίο θα εξελιχθούν πολλά και περίεργα πράγματα…

MIKY MYSTHRIO 3 INSIDE 2 CT MIKY MYSTHRIO 3 INSIDE 3 CT

Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο από τα τρία τεύχη που έχουν κυκλοφορήσει έως τώρα, με ωραίο σκίτσο καλή πλοκή και πολλούς χαρακτήρες! Επίσης υπάρχει ένα καταπληκτικό ολοσέλιδο σκίτσο στην σελίδα… όχι δεν θα σας το πω, για να είναι και έκπληξη για όσους δεν έχουν διαβάσει ακόμα το τεύχος!

MIKY MYSTHRIO 3 INSIDE 4 CT MIKY MYSTHRIO 3 INSIDE 5 CT

Δική μου βαθμολογία είναι το 9,5 μιας και μόνο παράπτωμα είναι το ότι τα σκίτσα σε συγκεκριμένες σελίδες είναι πολύ περίπλοκα και δεν ξέρεις πού είναι το επόμενο καρέ για να συνεχίσει η ιστορία!

Για το Comics Trades

 2012–2013

 Manos Papad

Νέα κατηγορία και γι’ αυτόν τον τίτλο, εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

Posted on 28 Ιανουαρίου 2013, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Covers, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Μίκυ Μυστήριο, Μίκυ Μυστήριο: Δεύτερος κύκλος, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 Σχόλια.

  1. Αυτό που λες «μόνο παράπτωμα» είναι ο λόγος που σταμάτησα να παίρνω τη σειρά μετά από δύο τεύχη, όταν πρωτοκυκλοφόρησε!

    Μου αρέσει!

    • Για μένα είναι απλώς ένα παράπτωμα μιας και δεν έχω κανένα πρόβλημα αντί να πάω στο επόμενο καρέ αμέσως να το ψάξω λίγο!!Άλλωστε τα κόμικς πρέπει να τα διαβάζουμε σιγά σιγά για να τα ευχαριστιόμαστε!!!

      Μου αρέσει!

  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, κύριοι!

    Μάνο, ωραίο το τεύχος, σωστή και λιτή(περιεκτική όμως), η παρουσίαση.

    Να παραθέσω και την δική μου γνώμη, αφού χθες το διάβασα και εγώ. Πρώτα από όλα, θα ήθελα να πω ότι μου αρέσει το format, το σχήμα αν θέλετε, του περιοδικού και θεωρώ ότι είναι ένα κίνητρο για τον αναγνώστη, παρά εκείνο το πολύ μεγάλο αν θυμάστε, το αρχικό.

    Πάμε τώρα στα του τεύχους. Το σενάριο μου αρέσει πολύ. Θυμίζει αστυνομικό νουάρ του`40-`50, με τους τύπους εκείνους των ντετέκτιβ, που χάνονταν μέσα στο αλκοόλ και την παρακμή. Δυνατό στοιχείο λοιπόν. Τώρα, αν ταιρίαζει σε κόμικς με τον Μίκυ πρωταγωνιστή, αυτό το συζητάμε…

    Σκίτσο, μμμ… περίεργο. Δεν θα έλεγα ότι δεν μου αρέσει, αλλά αυτό το μοντέρνο στυλ είναι κάπως μακριά από τα μάτια μου, μάλλον λόγω ηλικίας… Συγκριτικά με το «Φάντομ», σαφώς και μπερδεύεσαι λιγότερο στο στήσιμο των καρέ. Η μέρα με την νύχτα! Στο «Φάντομ» θέλω 2,5 ώρες για να το διαβάσω, ενώ το «Μίκυ Μυστήριο» 40-45 λεπτά! Καμία σχέση. έχει όμως μπερδεμένα καρέ και δυσκολεύει και αυτό τον αναγνώστη, ενώ από γραμμή σχεδίασης είναι καλή. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω, είναι κάποιοι χαρακτήρες που είναι λιγάκι περίεργοι και δεν ξέρω αν ταιριάζουν σε ένα κόμικς σαν κι αυτό.

    Μου αρέσει!

  3. Οφείλω να ομολογήσω ότι το ΜΜ του δευτέρου κύκλου με έχει μπερδέψει λίγο…..Θυμίζει πολύ το νέο Φαντομ αν και κατά την γνώμη μου το Φαντομ βελτιώνεται όλο και περισσότερο από τεύχος σε τεύχος!!!!Το ΜΜ κάνει συνεχώς σκαμπανεβάσματα σε αυτά τα πρώτα τρία τεύχη και πιστεύω ότι δεν έχει <> ακόμα τους κομικσόφιλους!!!

    Μου αρέσει!

  4. Πολύ ζαλιστικό το Νταρκ Σίτυ!

    Μου αρέσει!

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.