ΜΙΚΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ / Τεύχος 2 – «Ο Κρίκος»

MIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 COVER CT

Καλησπέρα σε όλους!! Διπλή Απειλή!! Δύο νέους κύκλους παρουσιάσεων ξεκινήσαμε: Το μηνιαίο Ντόναλντ και το επίσης μηνιαίο Μίκυ Μυστήριο— του δευτέρου κύκλου να υπενθυμίσω—τα οποία θα σας τα παρουσιάζω εγώ. Πάμε τώρα στην σημερινή μας παρουσίαση Μίκυ Μυστήριο του δεύτερου τεύχους και δεύτερου κύκλου. Το τεύχος ονομάζεται Ο Κρίκος και περιέχει μια ιστορία με τον ίδιο τίτλο. Πάμε να το παρουσιάσουμε!

 MIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 INSIDE (1) CTMIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 INSIDE (2) CT

Ο δαιμόνιος ντετέκτιβ Μίκυ Μάους καλείται να εξιχνιάσει δύο μεγάλες εκρήξεις στην πόλη του Νταρκ Σιτυ, στην οποία κατέληξε όλος τυχαίως. Επίσης καλείται να εξιχνιάσει την δραπέτευση του Τομόκα Μάρσαλ από τις φυλακές του Νταρκ Σιτυ. Σε μια φιλόξενη πόλη που τα πάντα μοιάζουν περίεργα θα καταφέρει να επιβιώσει ο δαιμόνιος ντεντέκτιβ; Όλες οι απαντήσεις σας θα λυθούν στα τεύχη του δεύτερου κύκλου Μίκυ Μυστήριο. Μια πολύ καλή ιστορία με μπερδεμένη πλοκή  που σε κάνει να θες να πας όλο και παρακάτω στην ιστορία για να καταλάβεις ποιος έκανε τι. Με ωραίο σκίτσο, καλή δομή στην ιστορία και ένα καταπληκτικό δισέλιδο σκίτσο που θα σας αφήσει άφωνους (με την καλή και την κακή έννοια ανάλογα τα γούστα του καθενός) του βάζω ένα 9.

MIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 INSIDE (3) CTMIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 INSIDE (4) CTMIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 INSIDE (5) CT

Περιμένουμε την συνέχεια στο επόμενο τεύχος με τίτλο «Εστρελίτα» το οποίο κυκλοφορεί στις 25 Ιανουαρίου. Μέχρι τότε καλό χειμώνα, καλά Χριστούγεννα και θα τα ξαναπούμε στις 23 Δεκεμβρίου για την παρουσίαση του νέου τεύχους τού Ντόναλντ. Μέχρι τότε να περνάτε καλά και προπαντός να διαβάζετε κόμικς!!

 MIKY MYSTHRIO B KYKLOS 2 INSIDE (6) CT

Για το Comics Trades

 2012–2013

 Manos Papad

Νέα κατηγορία και γι’ αυτόν τον τίτλο, εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

Posted on 4 Δεκεμβρίου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Covers, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Μίκυ Μυστήριο, Μίκυ Μυστήριο: Δεύτερος κύκλος, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 45 Σχόλια.

  1. Εγώ δεν θα είμαι τόσο ενθουσιώδης και επιεικής. Από το δεύτερο κύκλο διάβασα μόνο τα δύο πρώτα τεύχη, στην πρώτη έκδοσή τους, που ήταν και σε μεγάλο σχήμα. Και στα δύο χρειάστηκε να πολεμήσω με την ιστορία για να τη διαβάσω μέχρι το τέλος, οπότε είπα ως εκεί και μη παρέκει. Το τρίτο τεύχος δεν το πήρα, ούτε παίρνω την ανατύπωση.

    Μπερδεμένα κόμικς δεν διαβάζω, όπως δεν βλέπω και ταινίες κουλτούρας.

    Μου αρέσει!

    • Καλημέρα, Κρίτωνα, κύριοι.

      Σαφής όσο δεν γίνεται! 🙂 Για να πω την αμαρτία μου, σε σύγκριση με το «Φάντομ», αυτό εδώ είναι καλύτερο στο σκίτσο και χάνει στο σενάριο! Οπότε, αν έρχονταν – λέω τώρα – ο σεναριογράφος του «Φάντομ» και το αναλάμβανε και άλλαζαν θέση και οι σχεδιαστές, μήπως θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα και στα δύο;

      ΥΓ
      Κουλτουριάρικες ταινίες, δεν βλέπω ούτε κι εγώ! Αν δεν τις καταλαβαίνω, δεν υπάρχει λόγος να τις δω.

      Μου αρέσει!

  2. Κατά την δική μου άποψη το σκίτσο είναι υπέροχο και πρωτοποριακό.Το μόνο πρόβλημα για εμένα-που κακώς δεν το διατύπωσα- στην παρουσίαση είναι ότι είναι πολύ μπερδευτικό το στήσιμο της ιστορίας. Πάει ας πούμε στην αποφυλάκιση του Τομοκα Μαρσαλ και μετά στο άσχετο μας δείχνει τι είχε γίνει πριν δέκα μέρες.Αυτά τα πισωγυρίσματα είναι που με ενοχλούν.Λαχταρώ την δομή των ιστοριών του πρώτου κύκλου,αλλά για να είμαστε και δίκαιοι πιστεύω πως εδώ στον δεύτερο κύκλο βλέπουμε ένα σαφώς καλύτερο και πιο πρωτοποριακό σκίτσο στα μάτι του αναγνώστη.Δηλαδή από την μια έχουμε τον πρώτο κύκλο με ωραία δομή των ιστοριών αλλά όχι και τόσο καλό σκίτσο και από την άλλη έχουμε ένα πολύ καλό σκίτσο στον δεύτερο κύκλο με καθόλου καλή δομή. Βέβαια κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα 🙂

    Μου αρέσει!

    • Πέραν των αντιλήψεων, που λογικό είναι να διαφέρουν όλων μας, θα πρέπει να ευχαριστήσουμε και τον Μάνο, κάτι που μας διέφυγε, για την καλή του παρουσίαση και την το δημιουργικό του πνεύμα! Μπήκα δυναμικά στην παρέα μας και με πολύ κέφι και θέληση να προσφέρει! Εύγε, Μάνο! Βρίσκω καλή την παρουσίαση. Αναμένουμε τις επόμενες σου πρωτοβουλίες γενικά, μια και το σύμπαν των παπιών και των ποντικών, έχει και πολλούς δημιουργού, ή θέματα γενικά για παρουσίαση!

      Μου αρέσει!

  3. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!Κάνω ότι καλύτερο μπορώ για την σελίδα!!!

    Μου αρέσει!

  4. Αλήθεια τις ιστορίες του Μπάρνυ του αρκούδου και του Μπένυ του γαιδαράκου μπορώ να τις παραγγείλω ηλεκτρονικά αλλά και από βιβλιοπωλείο έτσι δεν είναι??

    Μου αρέσει!

    • Ναι, μπορείς, Μάνο. Θα έχουμε και παρουσίαση του από τον συντάκτη μας Στέλιο(Dan Cooper).

      Μου αρέσει!

      • Α!!!Πολύ ωραία!!Πότε θα γίνει αυτό???

        Μου αρέσει!

        • Φαντάζομαι ότι θα μας ενημερώσει ο Στέλιος. Λογικά στις επόμενες 1-2 εβδομάδες.

          Μου αρέσει!

          • Ωραιότατα!!Τουλάχιστον να το δω σε παρουσίαση αφού μάλλον δεν θα το πάρω ,,,,,,,:(

            Μου αρέσει!

            • Η αλήθεια είναι(το έχω πάρει και σε dvd, εννοώ τα επεισόδια που περιέχει το βιβλίο, σε καρτούν), ότι πρόκειται και για άρτιο καλλιτεχνικά και τεχνικά, όμως για μια ιδιαίτερα ακριβή κυκλοφορία… Γενικά, έχω την αίσθηση ότι αν δεν ρίξει τις τιμές η εκδοτική, τόσο σε αυτό τον τίτλο, όσο και στους τόμους του Μπάρκς, θα έχει θέμα… Είναι πολύ αλμυρές τιμές για την πραγματικότητα του Έλληνα.

              Μου αρέσει!

            • Και για αυτόν τον λόγο που αναφέρατε πιο κάτω δεν θα το πάρω!!Παραείναι τσουχτερή η τιμή….!!

              Μου αρέσει!

            • Το έχουμε τονίσει οι περισσότεροι από εμάς, ότι αυτές οι οικονομικές πολιτικές σε αυτά τα χρονικά διαστήματα, είναι …άκυρες! με απλά λόγια: Έρχεται 40% αύξηση στην ΔΕΗ από το νέο έτος και ο καταναλωτής – πελάτης αυτών των εκδόσεων, είναι ή με κουτσουρεμένο μισθό και με άγχη για να ανταπεξέλθει στην συνεχόμενη ακρίβεια της ζωής, ή άνεργος… Ε, δεν μπορείς να έρχεσαι κι εσύ από πάνω, που απευθύνεσαι στο χόμπι του, να του τραβάς 20ευρα… Πάει πολύ, έτσι; Στην Ιταλία, κοστίζουν τα μισά χρήματα! Εκεί τι είναι; Πιο φτηνό το χαρτί; Ή πιο πλούσιοι οι Ιταλοί;

              Μου αρέσει!

            • Και ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε και για παιδικές εκδόσεις!!Δηλαδή ποιος γονιός θα αφήσει το παιδί του να πάρει κόμικς με 20 ευρώ!!Εδώ με το ζόρι αφήνουν να παίρνουν το Μίκυ Μάους.!!Στον τόμο του Καρλ Μπαρκς θα κάνουν πίσω!

              Μου αρέσει!

            • ΟΙ τόμοι του Μπάρκς ξεκίνησαν στην Ιταλία να εκδίδονται με την εφημερίδα Corrier della Sera, πριν 6 χρόνια περίπου, κάθε Κυριακή – ένθετο(σαν τις δικές μας προσφορές για να καταλάβεις), με κόστος για εφημερίδα και τόμο …8 ευρώ… Εδώ, μάλλον νομίζουν κάποιοι, ότι είμαστε στο Λουγκάνο της Ελβετίας, ή στα Αραβικά Εμιράτα… Αν εξαιρέσεις το «Έθνος» με τον Αρκά, που είναι στα 2+2(εφημερίδα και άλμπουμ), καμία άλλη παρόμοια προσπάθεια δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα και την καθημερινότητα του Έλληνα. Μην πας μακριά. Θυμήσου τα 12,90 που ήθελαν πριν μερικούς μήνες, για τα άλμπουμ του Τεν Τεν, σε καλύτερο δέσιμο και τετράγωνες ράχες… Και μετά, κλαίνε που κλείνουν οι εκδοτικές…

              Μου αρέσει!

            • Συμφωνώ απόλυτα Corto που έχουμε φτάσει σαν χώρα….

              Μου αρέσει!

            • Να προσθέσω επίσης ότι το πήρε μια καταπληκτική πρωτοβουλία να εκδίδει τα ανεπανάληπτα κόμικς του Αρκά και προσπαθώ κάθε Σάββατο να το πέρνω.Γιατί να μην το κάνουν αυτό και άλλες εφημερίδες???Αφού και κέρδη έχουν και κάνουν μια ωραία συνεργασία με κάποιον εκδοτικό οίκο ή κάποιον σκιτσογράφο!!Γιατί δηλαδή αυτός ο τόμος του Καρλ Μπαρκς αντί να πουλιέται τα μαλλιά της κεφαλής μας να μην τον εκδόσουνε με μια εφημερίδα??Και μεγαλύτερο κέρδος θα βγάλουνε και η μεν και η δεν!!!!

              Μου αρέσει!

            • Επανέρχομαι με επιπλέον στοιχεία, επάνω σε ότι συζητούσαμε με τον Μάνο το μεσημέρι.

              Η σειρά “La grande dynastia dei paperi”, η δική μας «βιβλιοθήκη του Κάρλ Μπάρκς», αρχικά δίνονταν με την εφημερίδα “Corriere della sera”, όπως ανέφερα ήδη. Αυτή την στιγμή, κοστίζει στα Ιταλικά βιβλιοπωλεία 7,90 ευρώ. Αποτελείται δε, από 48 τόμους. Πιο κάτω μπορείτε να τους δείτε ονομαστικά.

              http://it.wikipedia.org/wiki/La_grande_dinastia_dei_paperi

              http://coa.inducks.org/publication.php?c=it/DPCS

              Όλα τα εξώφυλλα και οι ημερομηνίες κυκλοφορίας στην Ιταλία, είναι εδώ.

              http://www.slumberland.it/contenuto.php?tipo=collana&id=17&nome=la_grande_dinastia_dei_paperi

              Τώρα γιατί εμείς, πρέπει να πληρώνουμε τον κάθε τόμο σχεδόν τρείς φορές περισσότερο, αυτό μάλλον θα έχει να κάνει με το υψηλό βιοτικό μας επίπεδο, ή ενδεχομένως με το χαμηλό νοητικό… Και μου πείτε «γιατί στην Γαλλία τους πληρώνουν με 29,50», γιατί δεν είμαστε ίσα κι όμοια! Άλλο πληθωρισμό και δημόσιο χρέος, έχουν εκείνοι και άλλη ανεργία, από εμάς.

              Πάμε τώρα στις νέες κυκλοφορίες ανά την Ευρώπη, για να δούμε πόσο διαφορετικές είναι οι εκδοτικές επιλογές με αυτές της χώρας μας. Είχαμε γκρινιάξει όταν στο ΚΟΜΙΞ Δεκεμβρίου, δεν υπήρχαν καθόλου Χριστουγεννιάτικες ιστορίες. Δεν ξέρω αν έχετε υπ` όψιν σας, αλλά ένα άλμπουμ που κάνει εξαιρετικές πωλήσεις αυτό τον καιρό, είναι και το

              Walt Disney’s Donald Duck Vol. 2: «A Christmas For Shacktown» (Vol. 2) (The Complete Carl Barks Disney Library)

              Και μόνο να δείτε το εξώφυλλο, θα καταλάβετε τον λόγο… Το άλμπουμ κοστίζει 17 ευρώ και εδώ έρχεται ένα ερώτημα. Γιατί να δώσει κάποιος σχεδόν 20 ευρώ, για μια δουλειά του Μπάρκς(με τον αρκούδο) και όχι 17 για ένα άλμπουμ με Χριστουγεννιάτικες ιστορίες του Ντόναλντ; Εύκολη η απάντηση: Γιατί στην χώρα μας κυκλοφορεί μόνο το πρώτο!

              Λυπάμαι που γίνομαι αιχμηρός, αλλά αν δεν ανέχομαι ένα πράγμα, αυτό είναι να υποτιμούν την νοημοσύνη μου.

              Και μερικά χαρακτηριστικά εξώφυλλα.

              http://www.mediafire.com/view/?myfiles#035jc1vk23952yt

              http://www.mediafire.com/view/?myfiles#uq42c2pdlczkaeb

              http://www.mediafire.com/view/?myfiles#y6misd6x494s92r

              http://www.mediafire.com/view/?myfiles#fidrlqvk1qtmg47

              Μου αρέσει!

            • Δυστυχώς αγαπητέ έτσι φτάσαμε σαν χώρα…να μας κατακλέβουν και στα κόμικς!!Και η Ιταλοί έχουν μεγαλύτερο χρέος από εμάς!!Φαντάσου που έχουμε καταντήσει!!

              Μου αρέσει!

  5. Μπράβο Μάνο η παρουσίαση σου ήταν πάρα πολύ ωραία συνέχισε έτσι!

    Μου αρέσει!

  6. Σε ευχαριστώ πραγματικά mitsoman!!

    Μου αρέσει!

  7. Επειδή έχω μεγάλη αγωνία και καθόλου υπομονή θα ήθελα να ανακοινώσω αν και σας το κρατούσα σαν έκπληξη ότι στις 4 Ιανουαρίου ξεκινάνε τα » ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ» !!!!
    Μέχρι τότε αναμείνατε!!

    Μου αρέσει!

  8. Τι είναι τα επικίνδυνα συμπλέγματα?????????

    Μου αρέσει!

  9. Ουαου απλά τέλειο και αφήνει και πολλά ερωτήματα !!!

    Μου αρέσει!

  10. Παρουσιάσεις, αποκαλύψεις, προβληματισμοί, δούλεμα, βροχή σχολίων, όλα τα πιάσατε!

    Μου αρέσει!

  11. Καταπληκτικές εικόνες έχει αυτό το σαιτ!!

    Μου αρέσει!

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.