ΚΟΜΙΞ Προβλέψεις/Predictions – 1

Λοιπόν, σκεφτόμουν κάποια πράγματα, όσον αφορά στα μελλοντικά τεύχη του ΚΟΜΙΞ, και θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας. Σκέφτομαι να κάνω και άλλες προβλέψεις στο μέλλον, σαν παρουσίαση, να ξέρετε. Ας αρχίσουμε.

Οι προβλέψεις μου είναι οι εξής:

ΚΟΜΙΞ 17Δοκτωρ Τζεκιλ και Μιστερ Χαιντ (Φάμπιο Τσελόνι) Νοέμβρης
ΚΟΜΙΞ 18Τα Δώρα του Άγιου Βασίλη (Καρλ Μπαρκς) Δεκέμβρης
ΚΟΜΙΞ 19Η Αυτοκρατορία του Πάγου (Κάστυ) Ιανουάριος

Λοιπόν, η πρώτη στηρίζεται κυρίως στο ένστικτο. Εάν πιάσουμε το Topolino, το τεύχος 3070 έχει την ιστορία που είπα, και το ΚΟΜΙΞ 16 έχει την ιστορία του τεύχους 3069… Τυχαίο; Μέχρι και το Μίκυ Μάους έχει πιάσει με τη σειρά τα Topolino τώρα τελευταία… Σαν ιστορία η παρωδία φαίνεται υπέροχη! Όπως το Μόμπυ Ντικ είναι 70 σελίδες, αλλά και το τεύχος που θα μπει, θα είναι από τα διαμαντάκια της σειράς και θα μοιάζει με τεύχη σαν τα ΚΟΜΙΞ 1, 3, και 11. Ανυπομονώ για το πότε θα μπει!

Η δεύτερη πρόβλεψη βασίζεται κυρίως σε γεγονότα. Μάθαμε πριν μήνες ότι σε e-mail ο Disney Editor απάντησε ότι η ιστορία του Μπαρκς Τα Δώρα του Άγιου Βασίλη είναι μια καλή ιδέα να μπει τα Χριστούγεννα του 2015. Είναι μια από τις ιστορίες του Μπαρκς, που δεν έχουν μπει στο ΚΟΜΙΞ αλλά και είναι και Χριστουγεννιάτικη, οπότε θα ταιριάζει γάντι. Οπότε είναι πάρα πολύ πιθανό να μπει!

Η τρίτη τώρα ιστορία είναι η καλύτερη του Κάστυ, πλέον και είναι τόσο καλή, που σύμφωνα με το Inducks μπαίνει στη 53η θέση ανάμεσα στις εκατό καλύτερες ιστορίες! Υποθέτω ότι τον Ιανουάριο, που προβλέπω ότι θα μπει, είναι μια πολύ καλή εποχή, καθώς ταιριάζει και με την ιστορία που είναι Χειμωνιάτικη…

Αυτές ήταν οι προβλέψεις όσον αφορά στα τρία τεύχη του ΚΟΜΙΞ μετά το 16. Για το ΚΟΜΙΞ 16 είδαμε κάποια πράγματα εδώ. Θα επανέλθουμε μετά από κάποιο καιρό με νέες προβλέψεις και βλέποντας εάν επαναλήφθηκαν οι αρχικές μας βλέψεις.

ΚΟΜΙΞ, ΚΟΜΙΞ Wiki

Posted on 18 Σεπτεμβρίου 2015, in Comics Trades. Bookmark the permalink. 23 Σχόλια.

  1. Πάρα πολύ πιθανά αυτά που λες. 😉

    Μου αρέσει!

  2. Πολύ καλή η ιδέα σου, Κώστα.

    Δυστυχώς είχα πάλι τρεξίματα επαγγελματικά και όχι μόνον, οπότε δεν μπόρεσα να διαβάσω και να σχολιάσω ενωρίτερα. Γενικά, ο ελεύθερος χρόνος μου εξακολουθεί πολύ περιορισμένος. Αν επιχειρήσω να τον μετρήσω, δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 15 λεπτά ημερησίως… Αυτά για να κατανοήσετε όλοι ότι μου είναι δύσκολο να λειτουργώ με αμεσότητα στις αναρτήσεις. Ακόμη και στον σχολιασμό.

    Για τις προβλέψεις τώρα, να πω ότι θα μπορούσαν να εξελιχθούν κατ’αυτό τον τρόπο. Δεν είναι αδύνατον, ή παρακινδυνευμένο. Έτσι όπως βλέπω την εκδοτική να κινείται στον τομέα των επιλογών, θα έλεγα ότι ο συλογισμός σου συμβαδίζει αρκετά με την φιλοσοφία τους(αν ασπαστούμε την ύπαρξη φιλοσοφίας στις επιλογές τους…). Προσωπικά δεν με βρίσκει σύμφωνο η αποδυνάμωση του Μίκυ Μάους για χάρη κανενός άλλου εντύπου(και του ΚΟΜΙΞ συμπεριλαμβανομένου), γιατί αυτό υφίστανται ξεκάθαρα, αλλά δεν μπορώ και να τους επηρεάσω προς διαφορετική κατεύθυνση. Ελπίζω να πρυτανεύσει κάποια στιγμή η λογική της ικανοποίησης των απαιτήσεων της πλειοψηφίας των αναγνωστών και, να σταματήσει αυτή η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται το στήσιμο του Μίκυ Μάους. Το οποίο παρεμπιπτόντως, θεωρώ ότι κατρακυλάει με ταχύτατους ρυθμούς, ποιοτικά πάντα. Αν την κατρακύλα αυτή της ποιότητας την ακολουθήσει και το διάγραμμα των πωλήσεων, ίσως συμβούν δύο τινά: αλλαγές ραγδαίες στην ύλη του περιοδικού, ή … εδώ συμπληρώστε αυτό που έχω στο μυαλό μου…

    Καλό βράδυ, παιδιά και, καλή εβδομάδα να έχουμε.

    Μου αρέσει!

    • Χαίρομαι που σου άρεσε Γιώργο! Προσπαθώ να μπω στο δικό σκεπτικό και με αυτό κάνω τις προβλέψεις… Και διαφωνώ με την αποδυνάμωση του ΜΜ αλλά κάποιες Ιταλικές ιστορίες έχουν θέση στο ΚΟΜΙΞ. Βέβαια, έχουν λάθος επιλογές και στις επιλογές των ιστοριών για μένα. Το κακό είναι ότι βάζουν ιστορίες της τελευταίας 5ετιας το πολύ 7ετιας… Και αυτό είναι κακό διότι περιορίζονται πολύ. Και ειδικά στο ΜΜ γίνεται αυτό… Γιώργο εδώ το Σουπερ Μίκυ που είναι στην ουσία η πιο τσιμπημένη έκδοση και με τις λιγότερες πωλήσεις από ότι φαίνεται δεν έχει σταματήσει… Οπότε δεν περιμένω το Μίκυ Μάους να σταματήσει και με την μείωση πωλήσεων. Αλλά συμφωνώ ότι ίσως τους κάνει να δουν κάποια πράγματα… Πήρα μετά από καιρό το Μίκυ Μάους #66… Την κριτική μου γι αυτό θα τη δείτε στα σχόλια του τοπικ αυτές τις μέρες… Όσο για το ΚΟΜΙΞ μακάρι να επιβεβαιωθώ και να μην ξαναδούμε πράγματα σαν το ΚΟΜΙΞ #14. Που είναι σημαντικό να μην ξαναγίνει αυτό…

      Μου αρέσει!

  3. Όπως φαίνεται, η πρώτη πρόβλεψη δεν επαληθεύθηκε, καθώς η κύρια ιστορία τού Κόμιξ 17 θα είναι οι επτά Μπόγκλιν του Casty και του Faccini.

    Μου αρέσει!

    • Έχεις δίκιο αλλά μπορεί κάποια από τις υπόλοιπες να επαληθευτεί… Ακόμη, είμαι οκ με την ιστορία που βάλανε στο ΚΟΜΙΞ 17 μιας και ο Καστυ έλειπε για 5 μήνες περίπου αλλά και είναι κοντά στις 70 σελίδες. Έχω ακούσει καλά λόγια. Βέβαια, ο Δοκτωρ Τζεκιλ είμαι σίγουρος ότι αργά ή γρήγορα θα μπει στο ΚΟΜΙΞ…

      Μου αρέσει!

  4. Φαίνεται ότι θα βγω αληθινός στην προβλέψη! Απάντηση Καθημερινής για το Χριστουγεννιάτικο ΚΟΜΙΞ #18:

    …το Χριστουγεννιάτικο τεύχος θα έχει αποκλειστικά ιστορίες του Μπαρκς…

    Λογικά κύρια θα είναι «Το γράμμα στον Άγιο Βασίλη»…

    Μου αρέσει!

  5. Επαληθεύτηκε η 2 πρόβλεψη μου!!!

    Μου αρέσει!

  6. Και η τρίτη πρόβλεψη μοιάζει να μην επαληθεύεται, καθώς το Κόμιξ 19 θα έχει ως κύρια ιστορία τον γιο τού ήλιου τού Ρόζα. Η χρονιά ξεκινάει περίεργα για το Κόμιξ, με ανατύπωση αντί για αδημοσίευτη ιστορία και με νέα ημέρα κυκλοφορίας, Παρασκευή.

    Μου αρέσει!

  1. Παράθεμα: Νέο ΚΟΜΙΞ 15: Ντύλαν Μάους | Comics Trades!

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.