Comics News 28/05/2014

ComicsNews

Ο γέγονε γέγονε, προεκλογικώς,  τώρα ο δρόμος για το περίπτερο Comics News, πρόθυρα Ιουνίου πια, είναι ανοικτός και με μια προσθήκη που φανταζόμαστε ότι πολλοί από εσάς θα τη βρείτε αρκετά ενδιαφέρουσα…

Οπότε, από δω και μπρος προσθέτουμε τα Ιταλικά αναγνώσματα στη στήλη και, μέχρι να έρθουν τα ελληνικά Μίκυ Μάους από εφημερίδες (όπως έχει γίνει με Μπλεκ και Αστερίξ) θα έχουμε να λέμε ότι κάτι γνώριμο έχει επιστρέψει στην κόμικ ζωή του τόπου, έστω και σαν υποκατάστατο…

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ COMICS MAGIC

Posted on 28 Μαΐου 2014, in Comics Covers, Comics News, Comics Trades, CT Exclusive, Αποκλειστικότητες, Εκδόσεις Εξωτερικού, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Ειδήσεις and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 Σχόλια.

  1. Τόπο… λύνω, τόπο δένω, αλλά Μίκυ Μάους δεν βλέπω στον ορίζοντα.

    Σύμφωνα με μία πληροφορία, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το Σεπτέμβριο.

    Μου αρέσει!

  2. Σήμερα διάβασα, επίσης, ότι πτώχευσε το πρακτορείο διανομής ξένου τύπου, οπότε όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κάποια από τα παρουσιαζόμενα τεύχη, θα δυσκολευτούν πολύ.

    Μου αρέσει!

  3. Χμ…

    Για να δούμε τι θα δούμε…

    Πάντως, το Τopolino έχει εξαιρετικό εξώφυλλο και σύντομα θα σας πω και για το περιεχόμενο του!

    Μου αρέσει!

  4. Το εξώφυλλο του topolino είναι ΤΕΛΕΙΟ

    Μου αρέσει!

    • Θα πιάλει άραγε κανένα γκολ ο Φέθρυ ή θα χρειαστεί η συνδρομή του Γκαστόνε (γιατί όσο και να το παλεύει η Ντόναλντ, η παροιμιώδης γκαντεμιά του δεν θα βοηθήσει και πολύ υποτπεύομαι…).

      By the way, 900.000 Κλικ στο site… Δεν ήξερα ότι έχω μπει μέσα τόσες πολλές φορές! 😆

      Μου αρέσει!

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.