Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ DISNEY ΤΟΜΟΣ 18—ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΤΟΥ ΠΙΖΑΡΡΟ

front

Η έκδοση τής Μεγάλης Βιβλιοθήκης Disney από την Καθημερινή συνεχίζεται με τον δέκατο όγδοο τόμο τής σειράς, τον δεύτερο του φετινού καλοκαιριού.

Πάμε να δούμε τα περιεχόμενά του!

Ο τόμος περιέχει ιστορίες από το 1959:

015

Τα λάφυρα του Πιζάρρο.

037

Επιστροφή στο Πίζεν Μπλαφ.

043

Όσα φέρνει ο άνεμος.

044

Άριστη ακοή.

047

Το πλωτό νησί.

064

Ιπτάμενος βοηθός στο αγρόκτημα.

072

Η κλώσσα τού Κροίσου.

079

Ο αλάνθαστος ανεμοδείκτης.

086

Τρεις μικροί καουμπόηδες.

095

Διάσωση στο δάσος.

107

Διασκέδαση; Τι είναι αυτό;

119

Το παιδί τής ζούγκλας.

135

Η κατάκτηση του Μάττερχορν.

143

Μεγιστάνας πιονέρος.

151

Ονειρεμένος πλανήτης.

157

Το πηγάδι των επιθυμιών.

163

Οι καλές πράξεις.

175

Η μαύρη Τετάρτη.

back

Οπισθόφυλλο αφιερωμένο εξαιρετικά στους γκρινιάρηδες, που παραπονιόνταν για τη διακριτική και τολμώ να πω καλαίσθητη διαφήμιση στο οπισθόφυλλο της περασμένης εβδομάδας.

side

Όχι μόνον η διαφήμιση συνεχίζεται, αλλά προστέθηκε και το χρωματιστό ορθογώνιο στη ράχη, που τόση αγωνία είχαν για το αν θα υπάρχει, όπως φαινόταν στις διαφημίσεις, ή θα απουσιάζει, όπως στον προηγούμενο τόμο.

ad19

Την επόμενη εβδομάδα κυκλοφορεί ο δέκατος ένατος τόμος, ο τρίτος τού φετινού καλοκαιριού.

Τις παρουσιάσεις των τόμων τής μεγάλης βιβλιοθήκης Disney θα τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Άδεια Creative Commons

Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 21 Ιουνίου 2015, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Covers, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Trades, Comics Treasures!, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Εκδόσεις Καθημερινής, Ελληνικά Κόμικς, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Η μεγάλη βιβλιοθήκη Disney, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Θησαυροί!, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Νέες Κυκλοφορίες Κόμικς, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 33 Σχόλια.

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Η πιο αγαπημένη μου ιστορία του Barks.

    Μου αρέσει!

    • Κι εμένα ήταν κάποτε η αγαπημένη μου ιστορία του και, όπως έχω γράψει αλλού, κάποτε έκανα μια πολύ μεγάλη τρέλα, προκειμένου να μπορέσω να την ξαναδιαβάσω. Όμως, τώρα την έχω σε τόσες πολλές εκδόσεις, που δεν της αισθάνομαι πια τόσο ξεχωριστή.

      Μου αρέσει!

  2. Κρίτωνα δεν έχεις το δικαίωμα να αποκαλείς «γκρινιάρηδες» όσους δεν ήθελαν την διαφήμιση της αμίτα φαν στον τόμο!

    Θα σου πρότεινα να το διορθώσεις. Επειδή διαφωνείς δεν πάει να πει σώνει και ντε πως ΕΣΥ έχεις δίκιο!

    Φιλικά, Angel.tze. 🙂

    Μου αρέσει!

    • Δεν τους είπα ούτε αδικαιολόγητα γκρινιάρηδες ούτε κακοπροαίρετα γκρινιάρηδες ούτε τίποτε χειρότερο, όπως μεμψίμοιρους. Όμως, στο χώρο που διατυπώθηκαν αυτά τα παράπονα, η ύπαρξη της διαφήμισης και το αν θα υπάρχει ή όχι χρωματιστό ορθογώνιο στη ράχη ήταν το κύριο θέμα της συζήτησης για τον τόμο τής περασμένης εβδομάδας, αντί για τα περιεχόμενά του. Αυτό μου έκανε πολύ χειρότερη εντύπωση από την ίδια τη διαφήμιση, που αν διαβάσεις την παρουσίαση της περασμένης εβδομάδας, θα δεις ότι την πρόσεξα αμέσως και εγώ, αλλά περιορίστηκα απλώς στο να επισημάνω την παρουσία της και να διατυπώσω μια εικασία ως προς το γιατί μπήκε.

      Το να παραπονιέται κάποιος για το οπισθόφυλλο, αντί να σχολιάζει για τις ίδιες τις ιστορίες, τι άλλο μπορεί να είναι, εκτός από γκρίνια;

      Τα βιβλία δεν κρίνονται από τα εξώφυλλά τους, όπως λένε οι Αγγλοσάξονες.

      Μου αρέσει!

  3. Τώρα καταλαβαίνω, γιατι κάποιοι γκρινιάζετε για τις ιταλικές ιστορίες…Διαβάζωντας αυτά τα αριστούργηματα του μπαρκς, δεν μπορώ παρά να γκρινιάξω μαζί σας…δεν μπορώ βέβαια έτσι απλά να απαξιώσω το Μίκυ Μάους και τις ιταλικές ιστορίες,-με αυτές μεγάλωσα, τα Μίκυ Μάους, που έφερνε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου- αλλά ομολογώ ότι κάθομαι και χαζεύω τα σχέδια του Μπαρκς….ειδικά τις λιθογραφίες! …..

    Μου αρέσει!

    • Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με αυτό που γράφεις. Ποιες ιταλικές ιστορίες; Συγγνώμη αν χάνω κάτι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θες να πεις.

      Μου αρέσει!

      • Γράψε λάθος, νόμιζα πως απαντούσες στο μήνυμά μου! Σόρρυ! 😦

        Μου αρέσει!

        • Χαίρεστε, φίλτατοι κομικσοφάγοι.

          Χαίρομαι που διαβάζω πολλές και διαφορετικές απόψεις και, ακόμη περισσότερο με χαροποιεί η συμμετοχή σας στον σχολιασμό. Τελικά, αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από όλα όσα μας χωρίζουν(διαφωνίες), κι αυτό από μόνο του είναι υπέροχο. Ειδικά όταν ο συνδετικός κρίκος λέγεται κόμικς!

          Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω την ανάγνωση του σημερινού τόμου, τον οποίο περίμενα με ανυπομονησία. Η ιστορία που περιέχει είναι αριστουργηματική κατ’εμέ και, από τις πλέον αγαπημένες μου. Βρίσκω την κίνηση της Καθημερινής εξαιρετική και άξια συγχαρητηρίων, όταν αναλογιστεί κανείς τις δύσκολες στιγμές που περνάμε ως χώρα(και τις επιπτώσεις που έχει στα οικονομικά όλων).

          Ήθελα απλά να προσθέσω(εξ’ου και το σχόλιο μου εδώ), πως δεν χρειάζεται να συμφωνούμε μεταξύ μας! Αλλοίμονο αν είχαμε την ίδια γνώμη όλοι μας! Θα ήταν καταστροφικό! Η διαφορετικότητα του χαρακτήρα καθενός και ο τρόπος που εκείνος αντιλαμβάνεται ότι ζει, βλέπει, ακούει, διαβάζει, είναι αυτό που κάνει τόσο σπουδαίο πράγμα την ύπαρξη μας! Ας το διαφυλάξουμε λοιπόν, ας επιτρέπουμε στον συνάνθρωπο μας να διαφωνεί και να εκφράζει την δική του άποψη, φίλτατε, angeltze, σύντροφοι κομικσοφάγοι!

          Καλό μεσημέρι σε όλους και καλή ξεκούραση!

          Μου αρέσει!

    • Αν αναλογιστεί κανείς ότι, για τις ιστορίες με τα παπιά, οι ιστορίες τού Μπαρκς είναι το υπόδειγμα,στο οποίο έχουν βασιστεί όλοι οι επίγονοι, το συμπέρασμα είναι ότι οι περισσότεροι σύγχρονοι Ιταλοί κάνουν του κεφαλιού τους, όσον αφορά στο σχέδιο. Οι παλιοί, βέβαια, όπως ο Σκάρπα και ο Γκάτο, αν και είχαν το δικό τους προσωπικό στυλ, δεν ξεπέρναγαν κάποια όρια. Έτσι, όταν εικονογραφούσαν καλά σενάρια, το αποτέλεσμα ήταν πάντα εξαιρετικό. Γι’ αυτό εμείς οι παλιοί, που μεγαλώσαμε μ’ εκείνες τις ιστορίες, γκρινιάζουμε συχνά για το σχέδιο στο Μίκυ Μάους. Δεν είναι ότι οι σύγχρονοι Ιταλοί σχεδιαστές είναι ατάλαντοι και δεν μπορούν να σχεδιάσουν σωστά τα παπιά. Απλώς δεν θέλουν.

      Χωρίς να μπορώ να το τεκμηριώσω, η αίσθησή μου είναι ότι το κακό ξεκίνησε με τον Καβατσάνο, του οποίου το σχέδιο είναι το πρώτο που είδα να ξεφεύγει στο Μίκυ Μάους, πράγμα που μου είχε κάνει πολύ άσχημη εντύπωση τότε. Τώρα, βέβαια, που οι νεώτεροι σχεδιαστές έχουν ξεφύγει ακόμη περισσότερο, το σχέδιο τού Καβατσάνο μοιάζει σχεδόν κλασικό!

      Από την άλλη, μόνο το καλό σχέδιο δεν αρκεί. Στις Δανέζικες ιστορίες, ας πούμε, το σχέδιο είναι αυστηρά σχεδόν Μπαρκσικό. Όμως, πολλά από τα σενάρια είναι αδιάφορα, χωρίς τη ζωντάνια των σεναρίων τού Μπαρκς, όπως φαίνεται και από τη σχετικά κακή υποδοχή, που είχαν στα πιο πρόσφατα τεύχη του παλιού Κόμιξ ή στο καινούργιο Super Μίκυ.

      Μου αρέσει!

  4. όχι! γενικά παράθεσα μια άποψη!!! κανενα πρόβλημα!

    Μου αρέσει!

  5. Σαφώς! Υυπάρχουν και ιταλικές πραγματικά αριστουργήματα!….Αλλά ο κόσμος του Καρλ Μπάρκς, η εμπειρία του να διαβάζεις ιστορίες του 1959, όντας γεννημένος το 1991, είναι μια αίσθηση συγκλονιστική….

    Μου αρέσει!

  6. Η κίνηση της καθημερινής εξαιρετική….το πορτοφόλι μας άδειο!!

    Μου αρέσει!

    • Χα, σωστό!

      Τουλάχιστον να παρηγορηθούμε ότι είναι συντηρητικά και συμφέροντα άδειο πορτοφόλι.
      Μαζί και εφημερίδα και τόσο προσεγμένη δουλειά, όλα με 4 Ευρώ, αξίζει!

      Μου αρέσει!

  7. Στη ράχη λέει ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΤΟΥ ΠΙΖΑΡΡΟ αντί να λέει Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ DISNEY το οποίο είναι τόσο αψυχολόγητο fail που απλά δεν μπορώ καν να το διαχειριστώ.

    Δε θα ήθελα να είμαι κάποιος που ξαναγόρασε τόμους για να έχει ομοιόμορφη συλλογή μετά την χαζή αλλαγή ονόματος της βιβλιοθήκης από την Καθημερινή.

    Μου αρέσει!

    • Κι όχι μόνο αυτό, αλλά θα έπρεπε να λέει Πιθάρρο ή ακόμα πιο σωστά, Πιθάρο, αφού στη Νέα Ελληνική εφαρμόζεται η απλογραφία για τα ξένα ονόματα. Να ενημερώσουμε αμέσως την Καθημερινή, να βγάλει νέα έκδοση του τόμου και να την ανταλλάξει δωρεάν με την ελαττωματική έκδοση, η οποία είναι προφανές πλέον ότι δεν διαβάζεται.

      Μου αρέσει!

      • Γιατί ειρωνία; Δηλαδή εσένα σου αρέσει αισθητικά αυτό: https://twitter.com/dark_tyler/status/612708014135603204; Δεν υπήρχε κανείς λόγος να χαλάσουν την ομοιομορφία στις ράχες, αυτό σχολιάζω επειδή μου έκανε τόση εντύπωση. Αν πουν το επόμενο ‘ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΡΛ ΜΠΑΡΚΣ’ και το μεθεπόμενο ‘ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΙΚΣ’ δε θα επηρεάσει τις ιστορίες του τόμου αυτό αλλά σίγουρα αλλοιώνει την ενιαία αισθητική της συλλογής. Είναι κουφό, πώς το λένε.

        Μου αρέσει!

        • Είναι μία προβληματική λεπτομέρεια, που ναι, θα μπορούσε να μην υπήρχε. Δεν είναι, όμως, ένα πρόβλημα «που δεν μπορείς καν να το διαχειριστείς».

          Βεβαίως και μπορείς να το διαχειριστείς: ή δεν αγοράζεις τον τόμο και επικοινωνείς με την Καθημερινή να τους επισημάνεις το σφάλμα τους, αν το θεωρείς τόσο σημαντικό ή το αντιπαρέρχεσαι, αν δεν το θεωρείς.

          Προσωπικά θεωρώ το θέμα τελείως επουσιώδες, ισοδύναμο του ότι γράφει εσφαλμένα «Πιζάρρο», όταν, ανοίγοντας τον τόμο, βλέπω μέσα αυτό:

          Διάβασε την ιστορία και δεν θα χάσεις.

          Μου αρέσει!

          • Καλησπέρα, κύριοι.

            Να προσθέσω κι εγώ την άποψη μου για το θέμα που θίχτηκε χθες, σχετικά με την χορηγία του τόμου της Καθημερινής και για ορισμένα ακόμη στοιχεία που παρατηρήσατε στις μακέτες του(ειδικά στην ράχη).

            Σίγουρα ήταν άκομψο, ίσως και άκυρο αν μου επιτρέπετε να χρησιμοποιήσω την λέξη αυτή, ενώ είναι και σαφώς κατώτερη των προσδοκιών όλων μας. Δεν λειτουργεί ενιαία με τους υπόλοιπους τόμους και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι εξυπηρετεί. Θεωρώ προσωπικά ότι ήταν εσφαλμένη η κίνηση αυτή από πλευράς εκδοτικής.

            Όμως… πάμε και στα «όμως»:

            Δεν παύει να είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία η προσφορά αυτή προς όλους, με κόστος μόλις 4 ευρώ. Δεν χάνει την αξία της παρά την επιπολαιότητα αυτή της περασμένης Κυριακής. Επιπλέον, όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο Κρίτων, αυτό που μετράει είναι το περιεχόμενο. Τα «Λάφυρα του Πιθάρο»(ακόμη κι αν το επώνυμο του παραπέμπει σε γνωστό γύψινο σκεύος…), είναι μια πανέμορφη ιστορία, γεμάτη ιστορικές αναφορές και γνώση, που μαζί με το γνώριμο ύφος του δημιουργού την κάνουν διαχρονική. Τώρα, μπορεί πλέον να κοσμεί την κομικσο-θήκη μας με την μορφή τόμου, κάτι που βρίσκω εξαιρετικό. Συνεπώς, η προτροπή μου είναι να εστιάσουμε εκεί περισσότερο και, τις όποιες διαφωνίες μας να τις εκφράσουμε στην εκδοτική δια της αλληλογραφίας/επικοινωνίας μαζί της.

            Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας, αλλά και για την συμμετοχή όλων στον σχολιασμό.

            Let the good times roll! 🙂

            ΥΓ
            Το λογότυπο του χορηγού δεν το βρίσκω και τόσο αταίριαστο, από πλευράς αισθητικής τουλάχιστον. Όσο για την παρουσία του, ας αναλογιστούμε λιγάκι τις εποχές που διανύουμε… Θα ήταν καλύτερα να αγοράζαμε άνευ χορηγίας με 9,90 ευρώ τους τόμους στα βιβλιοπωλεία; Δεν νομίζω. Τι λέτε κι εσείς;

            Μου αρέσει!

  8. Στις ιταλικές υπάρχουν και διαμάντια….οι δανέζικες με τίποτα…μια φορά έκανα το λάθος να πα΄ρω το σουπερ μίκι! αδιάφορα σενάρια, όντως

    Μου αρέσει!

    • Διόρθωση: οι δανέζικες που έχουμε διαβάσει εδώ. Μην ξεχνάμε ότι δανέζικες ήταν και οι ιστορίες τού Ρόζα, μετά την πρώτη περίοδο τής Gladstone. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες καλές, που ίσως να χάνονται μέσα στη μαζική παραγωγή.

      Φαντάζομαι ότι και γι’ αυτές θα ισχύει ο νόμος τού Sturgeon: το 90% από οτιδήποτε είναι σκουπίδια.

      Μου αρέσει!

  9. Να γράψω και εγω την άποψη μου. Η συνέχεια των βιβλιοθηκών του Καρλ Μπαρκς στην τιμή των 4 ευρώ (+ την εφημερίδα – περιοδικά κλπ) είναι κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Καταρχάς πρέπει να ευχαριστήσουμε την εκδοτική. Ο χορηγός ΑΜΙΤΑ που τοοοοσο έχει απασχολήσει πολύ κόσμο, όχι απλά δεν με ενοχλεί αλλά έχω αρχίσει να πίνω αμίτα από κόντρα. σε όλους που διαμαρτύρονται. :D. Σοβαρά τώρα, πράγματι το θέμα με τις ράχες – χρώμα κτλ θα έπρεπε ίσως να είχε προσεχθεί παραπάνω αλλά στην τελική εφόσον βρήκαν μια ωραία φόρμουλα δεν με αφορά πια. Αυτό που έχει σημασία είναι το περιεχόμενο. Τα λάφυρα του Πίθαρο (τρομερό σχόλιο του Κρίτωνα Πιζάρρο – > Πισάρρο -> Πιθάρρο -> Πιθάρο -> Πίθαρο) είναι ιστοριάρα!!!!Επίσης αυτή η περίοδος του Μπαρκς έχει το δικό της ενδιαφέρον. Φαίνεται η επανάληψη αλλά ταυτόχρονα και η ωριμότητά του. Περιμένω με απίστευτη ανυπομονησία τη συνέχεια. Οι Κυριακές του καλοκαιριού έχουν αποκτήσει άλλο νόημα πλέον. Απο τώρα σκέφτομαι τι θα κάνω μια εβδομάδα που θα παω Σαμοθράκη τον Ιούλιο!!!!

    Μου αρέσει!

    • Για να έρθεις σε κόντρα με τους άλλους που τους ενοχλεί η Amita, υποστηρίζεις τα 3Ε που απέλυσαν πόσους εργάτες πέρυσι; :Ο

      Μου αρέσει!

      • Εχω ένα γέλιο δίπλα και μετά γράφω «Σοβαρά τώρα». Επειδή είπες μια εξυπνάδα δεν σημαίνει οτι πρέπει να σου απαντήσω σοβαρά σε ενα κοινωνικοπολιτικό σχόλιο σε ένα site για κόμιξ. Σέβομαι όμως το οτι είσαι μικρός και θα σου δώσω μια ενδεικτική απάντηση στο σοβαρό αλλά τελείως άσχετο θέμα που έθιξες. Ελπίζω και εσυ εκτός από Αμίτα να μην καταναλώνεις (ενδεικτικά) προιόντα Adidas, Coca Cola, Nestle, Nike, Samsung, Apple που είναι πολυεθνικές (όλες οι πολυεθνικές απολύουν και εκμεταλεύονται εργαζομένους) , φυσικά να μη χρησιμοποιείς οτιδήποτε σε ρούχο που κατασκευάζεται στην Ασία από 10χρονα παιδιά και βεβαίως να σταματήσεις να χρησιμοποιείς ευρώ που έχει οδηγήσει στην απόλυση των εργατών που αναφέρεις. Επίσης να μην χρησιμοποιείς οτιδήποτε σε μέσο μεταφοράς που χρησιμοποιεί βενζίνη (όλοι οι πόλεμοι για το πετρέλαιο γίνονται) και βέβαια να μην βλέπεις τηλεόραση που εξυπηρετεί όλα τα παραπάνω. Θα έγραφα μέχρι αύριο αλλά πρέπει να παω να πιω τον φρεσκοστυμμένο μου χυμό.

        Μου αρέσει!

          • Μα αλήθεια θα αρχίσω να πίνω Αμίτα στο τέλος. Και δεν μ αρέσει κιόλας. Μήπως να στείλουμε mail στην Καθημερινή να βάλει χορηγό «Τσιτσιμπύρα Χειμαριός»? 😀 Αύγουστο θα έρθω για καμιά εβδομάδα. Πρώτη στάση: Περίπτερο Corto!!!!!

            Μου αρέσει!

            • Old time classic και αγαπημένη συνήθεια, Χρήστο! Να κάνουμε μια εισήγηση στον κ. Χειμαριό, συμφωνώ απόλυτα!

              Σε περιμένω μετά βαίων και κλάδων, σύντροφε κομικσοφάγε!

              Μου αρέσει!

            • Chrismanitou, αστειάκι έκανα. Απ’ τι φαίνεται, δεν ήταν πετυχημένο. Πάντως, ήταν ολοφάνερο ότι δεν το εννοούσες… 🙂 Αν και δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που λένε πολλές φορές «επειδή σέβομαι την ηλικία σου…». Έχει σημασία τι ηλικία έχει κάποιος; Σαφώς κι όχι. Κανονικά πρέπει κάποιος να απαντά ανάλογα σε καθένα. Δεν χρειάζεται η παραπάνω φράση. Εμένα προσωπικά μ’ ενοχλεί. Τέσπα, πάντως εγώ τα περισσότερα από τα παραπάνω που αναφέρεις δεν θα κάνω! 😛

              Μου αρέσει!

            • Καλημέρα Κύριοι, Άγγελε.

              Φίλε Άγγελε, η ηλικία έχει μεγάλη σημασία. Ειδικά όταν συζητάς με άτομα που έχουν τριπλάσια ή τετραπλάσια ηλικία από σένα. Γνωρίζοντας την ηλικία που καταχώρισες στο GC, τώρα βρίσκεσαι σε μια ηλικία που αρχίζεις και νομίζεις ότι τα ξέρεις σχεδόν όλα (κατ’ ακρίβειαν βρίσκεσαι σε μια πολύ ωραία ηλικία και απόλαυσε την για την επόμενη δεκαετία). Αλλά θα βρίσκεσαι σε μια πιο κατάλληλη ηλικία ώστε να συζητάς και να υποστηρίζεις τις απόψεις σου, όταν αντιληφθείς αυτό που είπε ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος (ο Σωκράτης ??) : Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα (Ένα ξέρω, ότι δεν ξέρω τίποτα).

              Κατά τ’ άλλα, χαίρομαι που βλέπω νεαρά παιδιά να δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτά που δίνω κι εγώ (αν και εγώ δεν διαμαρτύρομαι διότι γνωρίζω ότι χωρίς Αμίτα μπορεί να μην είχαμε τόμους μαζί με την εφημερίδα). Αλλά στην ηλικία σου -πριν 20 χρόνια- έδινα περισσότερη σημασία στο να διαβάζω τα κόμικς μου, παρά να ασχολούμαι με τον σχεδιασμό των εξωφύλλων. Αυτές τις παραξενιές τις απόκτησα την τελευταία δεκαετία. Απόλαυσε αυτό που μας προσφέρει η Αμίτα, πέρνα από 3-4 περίπτερα ώσπου να βρεις τόμο με ίσια ράχη, και σε μερικά χρόνια μπορεί να μην σε απασχολούν αυτά.

              Μου αρέσει!

            • Καλημέρα και απο εμένα. Μα και εγώ για αυτό έγραψα «σέβομαι την ηλικία σου» Άγγελε. Αν ήσουν κάποιος συνομήλικος δεν θα είχα μπει καν στον κόπο να απαντήσω. Επειδή όμως είσαι ακόμα νεαρός θεώρησα σωστό να σου θέσω μια παράλληλη σκοπιά των πραγμάτων. Είναι σωστό να έχεις τέτοιους προβληματισμούς. Απλά πρέπει να τους θέτεις στο σωστό χρόνο και τόπο. Και εγω πάντως στην ηλικία σου έδινα σημασία μόνο στις ιστορίες. :D. Ασε που τα 50 πρώτα τεύχη του ΚΟΜΙΞ τα είχα βιβλιοδετήσει μόνος μου με κολλητική ταινία (Ναι αυτή τη καφέ για τα δέματα). Φαντάσου πως έχει γίνει το εξώφυλλο του πρώτου ΚΟΜΙΞ εεε? Αν όμως μου δώσουν ένα original πρώτο τεύχος τέλειο ΔΕΝ το αλλάζω με το δικό μου. Γιατί το δικό μου με το κατεστραμμένο του εξώφυλλο έχει μαζεμένη πάνω του όλη την παιδική μου ηλικία. Φιλικά Χρήστος.

              Μου αρέσει!

            • Ποτέ μου δεν είπα πως δεν δίνω σημασία στις ιστορίες. Το αντίθετο μάλιστα…. Και πραγματικά τις απολαμβάνω. Επειδή δεν έχω τίποτα να πω για τις ιστορίες του ΜΠΑΡΚΣ, που για όλες τα ίδια θα λέω πάνω κάτω, περνώ στο αισθητικό κομμάτι το οποίο μ’ ενδιαφέρει εξίσου, διότι αυτά τα κόμικς θα τα κρατήσω στην βιβλιοθήκη μου και για χρόνια. Apetoussis είμαι κι εγώ ένθερμος υποστηρικτής αυτής της φράσης και ειλικρινά δεν πιστεύω ότι ξέρω και τίποτα. Επειδή είπα αυτό το αστειάκι που δεν ήταν αστειάκι τελικά, δεν πάει να πει πως κάνω τον εξυπνάκια. Αυτά. Και στην ράχη δίνω σημασία. 😛

              Μου αρέσει!

            • 🙂

              Μου αρέσει!

Σχολιάστε

