Comics News 10/06/2015

ComicsNews

Ο Ιούνιος έχει μπει για τα καλά, τα σχολεία σύντομα θα κλείσουν, οι επόμενοι, ολοκαίνουριοι, ακυκλοφόρητοι στην Ελλάδα τόμοι Carl Barks (από τις εκδόσεις της Καθημερινής)

11390323_649799158486437_4144725344099682167_n

ετοιμάζονται να εισβάλουν στην καθημερινότητά μας, και, γενικώς, όλα προμηνύουν ένα συναρπαστικό κόμικ-καλοκαίρι «ante portas», εντύπωση που ενισχύεται με τις νέες κυκλοφορίες της 9ης τέχνης αυτής της εβδομάδας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ COMICS MAGIC

Posted on 10 Ιουνίου 2015, in Comics Covers, Comics News, Comics Trades, CT Exclusive, Αποκλειστικότητες, Εκδόσεις Εξωτερικού, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Ειδήσεις. Bookmark the permalink. 15 Σχόλια.

  1. Να και σε διαφήμιση για τους νέους τόμους Ντίσνεϋ της Καθημερινής:

    Μου αρέσει!

    • Δεν ξέρω με ποιον να τα βάλω. Με την Καθημερινή, που βρήκε καιρό να βγάλει τους τόμους, τις μέρες που βρίσκομαι σε φάση πλήρους επανεγκατάστασης των υπολογιστών μου στο σπίτι και στο γραφείο ή με τη Μάικροσοφτ, που Κύριος οίδε τι έκαναν, και τα δύο μηχανήματά μου ζαβλακώθηκαν ταυτόχρονα, πάνω που θα κυκλοφορούσαν οι τόμοι…

      Τουλάχιστον, μόλις τελείωσα με τα σημαντικά: scanner, browser και πρόγραμμα ζωγραφικής είναι πάλι εγκατεστημένα, ώστε να μπορώ να κάνω τις παρουσιάσεις!

      Μου αρέσει!

      • Κρίτων, κύριοι, μήπως γνωρίζει κανείς την συμβαίνει με τις αναβαθμίσεις της Microsoft; Είναι 2 μέρες τώρα που κάνουν την μια αναβάθμιση μετά την άλλη, μπλοκάρουν οι υπολογιστές, καταρρέουν προγράμματα και browser και, γενικά νομίζω ότι καμιά στιγμή θα εκραγούν! Κάνω 20-30 λεπτά αναμονή για να ανοίξει… και άλλα τόσα για να κλείσει… Αυτό το πράγμα δε θυμάμαι να συνέβη ποτέ ως τώρα!

        Μου αρέσει!

  2. Κάτι τέτοια φοβόμουν και δεν έκανα την αναβάθμιση! Κάθε φορά με τη Microsoft πρέπει να περάσει σχεδόν μια ολόκληρη χρονιά για να σταθεροποιηθεί το κάθε επόμενο λειτουργικό!

    Μου αρέσει!

    • Προσωπικά μιλώντας πάντως, Βασίλειε, τα windows 8 που δυστυχώς απέκτησα πακέτο με το καινούργιο laptop, είναι …μαύρη – μαυρίλα… Ότι πιο δύσχρηστο έχει επινοήσει ποτέ η Microsoft. Σκέψου ότι για να κάνεις «μετονομασία» σε μια εικόνα πχ, πηγαίνεις με δεξί κλικ πάνω της και κατεβαίνεις με το ποντίκι στη δεύτερη σελίδα επιλογών, στο τέλος…!!! Ήμαρτον! Σκέψου τι έχουμε να τραβήξουμε με τα 10άρια…

      Μου αρέσει!

      • (Μπαρδόν;)

        Εγώ κάνω κλικ δύο φορές πάνω στο όνομα του αρχείου, όχι πολύ κολλητά (ή ένα κλικ και πατώ F2) όπως γινόταν ανέκαθεν στα Windows.

        Δεν φαντάζομαι να χρησιμοποιής εκείνο το μοβ περιβάλλον, αντί για το Desktop.

        Και δεν φαντάζομαι να μην έχεις στήσει το Classic Shell, για να μη βλέπεις ποτέ το μοβ περιβάλλον και να έχεις ένα αξιοπρεπέστατο μενού εκκίνησης, πολύ καλύτερο από αυτό που είχε η Μάικροσοφτ μέχρι τα Windows 7!

        Μου αρέσει!

    • Εγώ αναφερόμουν στις μηνιαίες αναβαθμίσεις, που βγαίνουν το απόγευμα της δεύτερης Τρίτης κάθε μήνα.

      Η αναβάθμιση σε Windows 8 και 8.1 αξίζει τον κόπο, αρκεί να στήσεις το Classic Shell, για να μη βλέπεις ποτέ το μοβ περιβάλλον και να έχεις ένα αξιοπρεπέστατο μενού εκκίνησης, πολύ καλύτερο από αυτό που είχε η Μάικροσοφτ μέχρι τα Windows 7!

      Μου αρέσει!

  3. Δόξα τω Θεώ, εγώ χρησιμοποιώ ακόμη XP. Σε ευχαριστώ όμως Κρίτωνα για τις συμβουλές που θα μου χρειασθούν σίγουρα όταν περάσουμε στα 10

    Μου αρέσει!

    • Ελπίζω να έχεις κάνει το hack, που σου επιτρέπει να συνεχίσεις να λαμβάνεις ενημερώσεις για τα XP, διότι διαφορετικά το μηχάνημά σου είναι ευάλωτο σε επιθέσεις! Εννοείται ότι firewall, antivirus και μη χρήση του Ineternet Explorer 8 ή παλιότερου είναι απολύτως απαραίτητα.

      Μου αρέσει!

      • Δεν χρησιμοποιώ INTERNET EXPLORER και έχω firewall και antivirus.
        Δεν γνωρίζω όμως για το hack που αναφέρεις. Τι ακριβώς είναι;

        Μου αρέσει!

        • Ψάξε για:

          xp posready

          Βασικά κάνεις τα xp να ισχυρίζονται ότι είναι ένα άλλο, παραπλήσιο (και μάλλον ταυτόσημο) λειτουργικό, που υποστηρίζεται ακόμα. Διάβασε τα άρθρα, που θα βρεις και κρίνε αν θες να το κάνης. Εγώ το έχω κάνει σε ένα παλιό laptop, που δεν παίρνει αναβάθμιση και δεν έχει πρόβλημα.

          Η Μάικροσοφτ λέει ότι αν το κάνετε, ουδεμίαν ευθύνη φέρουν, μπορεί να εκραγεί ο υπολογιστής σας, να πέσουν τα μαλλιά τού σκύλου σας, ή να έρθει να θρονιαστεί στο σπίτι σας ο Γκαστόνε, αλλά αυτό θα το λέγανε είτε αληθεύει είτε όχι, μια και θέλουν να μας πουλήσουν νέο λειτουργικό ή, στη χειρότερη περίπτωση, υποστήριξη για τα XP, η οποία προσφέρεται ακόμα, επ’ αμοιβή.

          Μου αρέσει!

  4. Απ’ ό,τι βλέπω, γενικώς όλοι ζούμε ξεχωριστές στιγμές χάρη στην τεχνολογία!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

