ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ! 165.

KlassikaEIkonografhmena1051

Αυτή την εβδομάδα θα κάνουμε ένα διάλειμμα από τα καρέ από ιστορίες Ντίσνεϋ, για να δούμε κάτι πιο σχετικό με την αυριανή επέτειο. Το σημερινό μας καρέ, λοιπόν, προέρχεται από την ιστορία το χάνι τής Γραβιάς, σε κείμενο Βασίλη Ρώτα και σχέδιο Νίκου Καστανάκη, όπως δημοσιεύτηκε στα Κλασσικά Εικονογραφημένα 1051.

Δείτε όλα τα καρέ, που επιλέγουμε για σας κάθε Τρίτη, συγκεντρωμένα εδώ.

Άδεια Creative Commons Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 24 Μαρτίου 2015, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Links, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Άρθρα Μελών, Άνθρωπος, Έρευνα, Ένα καρέ χίλιες λέξεις, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Η Ζωή, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Καρέ, Παραλειπόμενα, Πολιτισμός, Πολιτική, Σκίτσο, Τέχνες and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 Σχόλια.

  1. Ένα από τα αγαπημένα μου Κλασσικά Εικονογραφημένα!!! Όταν ήμουν Δημοτικό, το διάβαζα ξανά και ξανά! Ιδιαίτερα το δεύτερο μισό του τεύχους, το θυμάμαι καρέ-καρέ!

    Μου αρέσει!

  2. 🙂 Αναρωτιόμουν αν θα έβαζες κάτι επετειακό στα Καρέ, τελικά έβαλες και μάλιστα για χόρταση!

    (Ωραίο και το σκίτσο στην κεφαλίδα του Comics Trades).

    Μου αρέσει!

    • Μου χάρισαν αυτό το κλασσικό πριν 2-3 εβδομάδες, και το συγκεκριμένο καρέ με εντυπωσίασε πολύ, οπότε το προόρισα για σήμερα. Το κακό είναι ότι χθες, που συνειδητοποίησα ότι δεν είχα διαλέξει καρέ γι’ αυτήν την εβδομάδα, το είχα ξεχάσει. Ευτυχώς το θυμήθηκα την τελευταία στιγμή.

      Σε αντίθεση με τον Αντρέα, που αγάπησε το συγκεκριμένο τεύχος, εγώ μπερδεύτηκα πάρα πολύ με την υπόθεση (αν είχε υπόθεση και δεν επρόκειτο απλώς για συρραφή από στιγμιότυπα από τον Αγώνα). Αν με ρωτήσεις ποια είναι η υπόθεση, δεν θα μπορέσω να σου απαντήσω!

      Δεν ξέρω αν ο σωστός όρος, για να αποδοθεί το «header», είναι «κεφαλίδα», όπως το αποδίδει η wordpress. Το μεν λεξικό τού ιδρύματος Τριανταφυλλίδη δεν την έχει καν τη λέξη, ενώ ένα παλιό μικρό, που έχω στο γραφείο, έχει τη λέξη «κεφαλίς», που σημαίνει πρωτίστως το κεφαλάκι και κατά δεύτερον αρχή, κεφάλαιο, μέρος βιβλίου. Αυτό το «αρχή» ίσως να κολλάει, αλλά εγώ θα προτιμούσα τη λέξη «επικεφαλίδα». Υπάρχει επίσης και η προμετωπίδα, που είναι άλλο πράγμα στα βιβλία, αλλά σε κάτι που έχει κατακόρυφη διάταξη, όπως οι ιστοσελίδες, θα μπορούσε να είναι η εικόνα στην αρχή μιας σελίδας.

      Μου αρέσει!

      • Πράγματι, το τεύχος αυτό αποτελείται από διάφορα ‘στιγμιότυπα’, ας το πούμε, του Αγώνα, κυρίως πριν και κατά τη διάρκεια του συμβάντος στη Γραβιά. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η βασική υπόθεση που εξιστορείται είναι γνωστή σε όλους (ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι). Και ήταν ακόμα πιο γνωστή στους αναγνώστες όταν πρωτοκυκλοφόρησε το τεύχος αυτό (δεκαετία του ’50). Φυσικά δεν μπορώ να γνωρίζω εάν όλα τα γεγονότα που παρουσιάζονται είναι ορθά από ιστορικής άποψης, αλλά δεν έχω λησμονήσει το συναίσθημα που σε συνεπαίρνει καθώς διαβάζεις το τεύχος αυτό και αναλογίζεσαι την αυτοθυσία και το ήθος που επέδειξαν οι Ήρωες της Επανάστασης εναντίον του κατοχικού ζυγού.

        Θυμάμαι χαρακτηριστικά στην ιστορία, τον χαρακτήρα που επιδεικνύει ο ιδιοκτήτης του χανιού, αν και δεν γνωρίζω καν εάν ήταν υπαρκτό πρόσωπο. Φυσικά, δεν ήταν όλα τότε ηρωικά και ακηλίδωτα (αιματοχυσίες, εμφύλιοι κλπ), αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Είτε έτσι είτε αλλιώς, το τεύχος αυτό είναι αναπόσπαστο μέρος των παιδικών μου αναμνήσεων!

        Μου αρέσει!

  3. Κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ή επιλογή!!!

    Μπράβο Κρίτων! Όσο για την τροποποίηση του banner μας, είναι απλά απίθανη!!!

    ΥΓ
    Πόσες φορές το έχω διαβάσει ρωτήσατε; Δεν θυμάμαι! 🙂 Όλα πάντως τα τεύχη εκείνα της σειράς με θέμα την επανάσταση του’21 τα βρήκα έστω και μεταγενέστερα και τα πρόσθεσα στην συλλογή μου. Ήταν κάτι που επιθυμούσα διακαώς.

    Μου αρέσει!

  4. Ναι το είδαμε!

    Μου ξανάρχονται ένα-ένα χρόνια δοξασμένα με αυτό που βλέπω στην προμετωπίδα!

    Θα ήθελα να διαβάσω αυτό το τεύχος, αλλά ακόμα περισσότερο: να το δείξω σε μερικούς πιτσιρικάδες του σήμερα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

