Καλή Χρονιά

PlateiaDhmarxeiou

Ευχές για καλή χρονιά από τα μέλη τής συντακτικής ομάδας τού Comics Trades:


Καλή Χρονιά

 Ας προσπαθήσουμε τον καινούργιο χρόνο να κάνουμε τον κόσμο πιο αληθινό και πιο ανθρώπινο.

Γιώργος (Corto)


Καλή Χρονιά

Το Comics Trades σας εύχεται

MMB0028

Κρίτων (Kriton)


Καλή Χρονιά!

New Year 2015 formed from sparking digits over black background

Καλή Χρονιά, με υγεία κι ευτυχία!

Βασίλης (vellevelle)


HAPPY NEW YEAR 2015

Happy-new-year-disney-card-2015

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2015
HAPPY NEW YEAR 2015 TO ALL MY FRIENDS
ARKADASLAR, YENi YiL KUTLU OLSUN

Αντρέας (1964andreas)


Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 1 Ιανουαρίου 2015, in CT Xmas Articles 2014, Χριστουγεννιάτικα Άρθρα 2014 and tagged , , . Bookmark the permalink. 15 Σχόλια.

  1. Καλή Χρονιά!

    Τα σκίτσα σου, Γιώργο, είναι επαγγελματικότατα!
    (με μία μικρή πινελιά συμπάθειας προς Ιταλική γραμμή ή κάνω λάθος; )

    Μου αρέσει!

  2. Καλή Χρονιά,Υγεία,Αγάπη,Δημιουργία,Σύνεση,Καλοτυχία,Θετική Σκέψη,Σθένος,Χαμόγελα,Θεού Θέλοντος και Εγκεφάλου Επιτρέποντος.Όντως Ιταλικής Σχολής το σχέδιο,αυτήν ξέρουμε,αυτήν εμπιστευόμαστε όπως ισχυριζόταν κάποτε μια παλιά,τηλεοπτική διαφήμιση.Χρόνια Πολλά Βασίλη! 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Επιτέλους έκανα λογαριασμό για να μπορώ να γράφω!!! Σας διαβάζω κάθε μέρα εδώ και δύο χρόνια. Είμαι πολύ χαρούμενος που μετά την πρόσφατη επίσκεψη μου στο περίπτερο του κ. Κοσκινά στην Κέρκυρα ένας Φάντομ Ντακ σαν κ αυτόν παραπάνω κοσμεί το πορτοφόλι μου. Καλή Χρονιά σε όλους

    Μου αρέσει!

    • Καλή χρονιά Χρήστο! Με υγεία πάνω από όλα.

      Η χαρά είναι και δική μου, γνωρίζοντας από κοντά έναν άνθρωπο που αγαπά τα κόμικς τόσο όσο κι εσύ. Αναμένουμε την ενεργό σου συμμετοχή στην κριτική – αρθρογραφία μας!

      ΥΓ

      Πω πω κρύο χθες βράδυ…!

      Μου αρέσει!

  4. Πολύ Ευχαρίστως. Απολαμβάνω όλες τις κριτικές σας και θα συνεισφέρω και εγώ με τις δικές μου!! Είχε πολύ κρύο αλλά ήταν πολύ ωραία η συνάντηση στο Περιπτεράκι των Αναμνήσεων

    ΥΓ

    Η επιστροφή ήταν πολύ πιο εύκολη μετά το κέρασμα!!!

    Μου αρέσει!

  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ

    Μου αρέσει!

  6. Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές, κύριοι, (μήπως και ζεσταθούμε λιγάκι με την ψύχρα!), καλή χρονιά κι όλα να έρθουνε καλά!

    Μου αρέσει!

  7. Καλή Χρονιά σε όλους!

    Εξαιρετικά τα σκίτσα σου φίλτατε Corto. Ειδικά τα πρώτα τρία, δε θα τα ξεχώριζα εύκολα από αυτά αρκετών Ιταλών σχεδιαστών της τελευταίας δεκαπενταετίας. (και αφού τό’φερε η κουβέντα, αρκετοί από τους νεότερους Ιταλούς σχεδιαστές κάπου υστερούν στον σχεδιασμό του Σκρουτζ και των εκφράσεων του, όπως τις έχουμε συνηθίσει από τους κλασσικούς σχεδιαστές.)

    Μου αρέσει!

  8. Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά σε όλους!
    Γιώργο τα σκίτσα σου είναι εξαιρετικά συγχαρητήρια!! Να καλωσορίσω και τον Χρήστο στην παρέα μας. (τον οποίο ξέρω από το Greekcomics)

    Μου αρέσει!

    • Χρόνια πολλά, Κώστα!

      Σε ευχαριστώ και σένα και όλα τα παιδιά για τα θετικά σας σχόλια πάνω στα σκιτσάκια. Είπα να ξεσκουριάσω με το περιπτεράκι και να πιάσω ξανά πενάκι. Κάνει και ομοιοκαταληξία! 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

