Advertisements

ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ EDITOR’S CHOICE #00

001

Στο σημερινό φύλλο τής Καθημερινής, μαζί με τον δέκατο έκτο τόμο τής βιβλιοθήκης Disney, κυκλοφόρησε και ένας τόμος 212 σελίδων, με τίτλο Μίκυ Μάους Editor’s Choice. (Επιλογή τού συντάκτη τού Μίκυ Μάους, για όσους επιμένουν ακόμα να μιλάνε Ελληνικά στο σπίτι τους.)

Προτού ανοίξουμε τον τόμο, μπορούμε ήδη να αντλήσουμε κάποιες ακόμα πληροφορίες, πέρα από την ξενομανία τού συντάκτη. Η τιμή τού τόμου είναι €2,90, οπότε, αν λάβετε υπόψιν ότι με €4 παίρνετε και τον τόμο τής μεγάλης βιβλιοθήκης Disney, τη Γυναίκα, το Κ, το εβδομαδιαίο τηλεοπτικό πρόγραμμα και, μαζί με όλα αυτά, παίρνετε δώρο και μία εφημερίδα, πρόκειται για ευκαιρία.

Τα δύο οβάλ στο εξώφυλλο, που για κάποιο λόγο θεωρούσα ότι ήταν τα κουμπιά απ’ το παντελόνι τού Μίκυ, είναι τελικά δύο μηδενικά, καθώς ο τόμος αυτός είναι ο τόμος #00! Αυτό μας προϊδεάζει ότι πρόκειται για πρόγευση κάποιας νέας σειράς, όπου η αρίθμηση θα αρχίσει κανονικά από το 1. Ψάχνοντας στα ψιλά γράμματα στην σελίδα 3, δεν αναγράφεται κάτι περί συχνότητας έκδοσης, ενώ ο τόμος δεν έχει ISSN, αριθμό που ανατίθεται σε περιοδικά, αλλά ISBN, αριθμό που ανατίθεται σε βιβλία. Έτσι, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτή μας την εικασία.

Αρκετά όμως σας βασάνισα διυλίζοντας τον κώνωπα, οπότε πάμε να δούμε επιτέλους τι περιέχει αυτός ο τόμος!

Ο τόμος λοιπόν, περιέχει τρεις πρόσφατες ιστορίες, που δημοσιεύτηκαν σε εκδόσεις τής Νέας Ακτίνας και οι οποίες ξεχώρισαν, ξαναστοιχειοθετημένες με την γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί η Καθημερινή. Τις ιστορίες αυτές τις είχαμε παρουσιάσει όταν πρωτοκυκλοφόρησαν, οπότε αντιγράφουμε τις παρουσιάσεις από τα αντίστοιχα άρθρα.

009

Παρουσίαση: Kriton

Ο τόμος ανοίγει με την ιστορία ανεκτίμητη αξία, σε σενάριο Teresa Radice και σχέδιο Stefano Turconi από το Μίκυ Μάους 2456. Ο Σκρουτζ θέλει να πάει στην Ελλάδα, για να συναντήσει τον εφοπλιστή Αριστοτέλη… Νονάση, που έχει να του κάνει μία πολύ σοβαρή προσφορά. Παίρνει τηλέφωνο τον Ντόναλντ, για να τον διατάξει να τον ακολουθήσει, αλλά, επειδή ο Ντόναλντ κρύβεται, για να μην τον βρει ο Φέθρυ, που ήρθε για επίσκεψη, το τηλέφωνο το σηκώνει ο Φέθρυ και έτσι βρίσκεται αυτός να συνοδεύει το Σκρουτζ.

Κάπου εδώ, αρχίζει η εξιστόρηση του εφιάλτη που πρέπει να έζησε ο σεναριογράφος στην επίσκεψή του στην Ελλάδα, καθώς δεν υπάρχει στραβό ελληνικό πράγμα που να μη συναντάνε οι ήρωές μας, εκτός ίσως από την πανταχού παρούσα διαφθορά και κερδοσκοπία. Το ελικοφόρο για τη… Σκιάνθο (ή Σκίανθο, αν προτιμάτε) αναγκάζεται, λόγω κακοκαιρίας, να προσγειωθεί στην… Ακρόνησο, απ’ όπου φεύγει μόνο ένα αεροπλάνο την εβδομάδα, και το προηγούμενο μόλις έφυγε. Ο Σκρουτζ προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει μέσον να φύγει, για να προλάβει το ραντεβού με τον Νονάση, αλλά σκοντάφτει στο ότι σχεδόν κανένας δεν μιλάει τη γλώσσα του (όλοι μιλάνε Ελληνικά, δηλαδή… Ελληνικά με ελαφρώς αρχαιοπρεπή γραμματοσειρά σε τετράγωνα συννεφάκια). Οι φιλόξενοι κάτοικοι τού νησιού μπορεί να μην τον καταλαβαίνουν, αλλά τού ανοίγουν τα σπίτια τους και τον προσκαλούν στο τραπέζι τους. Από την άλλη, ο Σκρουτζ δεν καταλαβαίνει τίποτε και εκνευρίζεται μαζί τους. Μόνο ο Φέθρυ έχει καταλάβει σε τι παράδεισο βρίσκεται και απολαμβάνει τη φιλοξενία, με τη συντροφιά τού Αρίστου, του μοναδικού κατοίκου τού νησιού, που μιλάει τη γλώσσα του. Θα καταφέρει τελικά ο Σκρουτζ να φύγει από το νησί; Και ποιος είναι αυτός ο Αρίστος; Οι απαντήσεις και στα δύο ερωτήματα είναι αρκετά αναπάντεχες.

Βρήκα την ιστορία εξαιρετικά αστεία, καθώς σατιρίζει πολύ εύστοχα την ελληνική πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα κάποιας περασμένης εποχής, ίσως, αλλά πραγματικότητας, παρ’ όλ’ αυτά. Ούτε αρχαίοι Έλληνες και μυθολογίες, αγνοώντας τη σύγχρονη εποχή, ούτε πράγματα που έβγαλε ο σεναριογράφος από το κεφάλι του. Δέκα στο σενάριο. Το σκίτσο μάλλον θα επιδεχόταν βελτίωση, αλλά με τέτοιο σενάριο ούτε που το πρόσεξα!

044

Η επόμενη ιστορία είναι η λαίλαπα των αιώνων, σε σενάριο και σχέδιο Casty από τα Μίκυ Μάους 2449 και 2450.

Παρουσίαση: Corto

Για το σκίτσο του Casty, ουδέν σχόλιο. Θεωρώ ότι είναι από τους κορυφαίους σχεδιαστές της σχολής Ντίσνεϋ παγκοσμίως, αυτή την στιγμή. Ίσως αυτός που πλησιάζει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στην αρχική γραμμή σχεδίασης. Γι’ αυτό και οι «ώριμοι» ηλικιακά αναγνώστες τον λατρεύουν.

064

Η αφετηρία όλων είναι το σωτήριο έτος 1492, όπου κατά την αποστολή του Χριστόφορου Κολόμβου προς τα Ινδίας (όπου τελικά, αντί για εκεί, βγήκε στην Αμερική), τα πλοία του έρχονται αντιμέτωπα με την σούπερ τεχνολογία των Αζτέκων, οι οποίοι τους προσπερνούν σαν σταματημένους, με σκάφη που θυμίζουν εξωγήινη προέλευση… Πίσω στο Μίκυ Σίτυ τώρα, στις μέρες μας, αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους κάποια πολύ ανησυχητικά φαινόμενα. Οι σελίδες των εφημερίδων είναι κενές, μια αιωνόβια δρυς εξαφανίζεται από το πάρκο, ώσπου ξαφνικά ένα πελώριο κύμα απειλεί την ίδια την πόλη! Είναι τσουνάμι;… Θα δείξει… Οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν όμως εδώ. Ένα χέρι τραβάει τον ήρωά μας σε μια περίεργη φωτεινή μπάλα, απ’ όπου, βγαίνοντας, αντικρίζει την πόλη και τους φίλους του, αιώνες μπροστά στον χρόνο! Εκεί όπου αυτός, που βασιλεύει, ο απόλυτος ηγέτης, δεν είναι άλλος από τον… Μίκυ Μάους! Η ιστορία, στα δύο πρώτα της τμήματα, είναι καταπληκτική! Δεν το λέω συχνά, αλλά χαίρομαι πολύ όταν είμαι στην ευχάριστη θέση να το γράψω στα σχόλιά μου! 10 και στα σκίτσα και στο σενάριο! Ανυπομονώ για τα άλλα δύο μέρη της ιστορίας!

086 105

Παρουσίαση: Kriton

Ο Μίκυ και η συντροφιά του πηγαίνουν στην άλλη άκρη τού Ατλαντικού, όπου γνωρίζουν την άλλη όψη τού ουτοπικού κόσμου τού φοίνικα. Ψάχνοντας να βρουν πότε ακριβώς άλλαξε ο ρους τής ιστορίας, ώστε να προσπαθήσουν να την επαναφέρουν στο σωστό δρόμο, θα πέσουν στα χέρια τού φοίνικα, του οποίου η ταυτότητα θα αποκαλυφθεί. Η βοήθεια και η σωτηρία θα έρθουν από μια εντελώς απρόσμενη μεριά—για περισσότερες λεπτομέρειες, διαβάστε την ιστορία.

Εξαιρετική ιστορία επιστημονικής φαντασίας, που χειρίζεται επιδέξια το δύσκολο θέμα τού χρονικού παραδόξου. Νομίζω ότι κατάφερε να ισορροπήσει ανάμεσα στο να γίνει ακατανόητη, λόγω της πολυπλοκότητας τού θέματος και στο να απογοητεύσει, υπεραπλοποιώντας τα πράγματα, για να μπορέσουν να τα καταλάβουν τα παιδιά, τα οποία, όμως, δεν είναι καθόλου χαζά και καταλαβαίνουν μια χαρά.

Άριστα 9,5.

139

Ο τόμος κλείνει με την ιστορία Δράκουλας, σε σενάριο Bruno Enna και σχέδιο Fabio Celoni από το Κόμιξ 295, που είχε κυκλοφορήσει στις γιορτές τού 2012, μια μάλλον άστοχη επιλογή για το συγκεκριμένο τεύχος. Εδώ την βλέπουμε στο μέγεθος τού Μίκυ Μάους και όχι μεγεθυμένη, όπως την είδαμε στο Κόμιξ, οπότε, όσοι δεν είναι λάτρεις των μεγεθύνσεων, έχουν την ευκαιρία να ξαναδιαβάσουν την ιστορία στο μέγεθος που προτιμούν.

175

Παρουσίαση: Corto

Η ιστορία δεν μου άρεσε καθόλου! Πιο άμεσος και ευθύς μπορούσα να είμαι; Ήταν σαν να διάβαζα θρίλερ κόμικς κάποιας περίεργης εκδοτικής, που ειδικεύεται σε τέτοιους τίτλους. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πάθανε όλοι οι αυτοαποκαλούμενοι «καλλιτέχνες» και έπεσαν να καταστρέψουν τον κόσμο του θείου Γουωλτ, αυτόν τον απίθανα παιδικό κόσμο, που θα έπρεπε να γεννάει εικόνες όμορφες και όχι να προκαλεί φόβο και τρόμο στους αναγνώστες!!! Γιατί δεν πάνε να βγάλουν το άχτι τους σε άλλους ήρωες; Μήπως η εγκεφαλική τους δυσλειτουργία βλέπει το καθαρά παιδικό αυτό σύμπαν σαν μια πρόκληση για να βγάλουν πάνω τους όλη τους την χολή και το μένος για αυτά που βιώνουν γύρω τους; Είναι απαράδεκτο στα μάτια μου, να φθάνουμε στο σημείο να γράφουμε τέτοια σχόλια και κριτικές, προκειμένου να ιδρώσουν κάποια αυτιά και να επιστρέψουμε στο αυτονόητο! Μα πώς να με συγκινήσουν μορφές λύκων που διψούν για αίμα, τοπία εφιαλτικά, με τους αγαπημένους ήρωες εκατομμυρίων παιδιών να μοιάζουν σαν θύματα μιας κολασμένης ψυχής;! Όχι! Δεν μου άρεσε καθόλου, και τα λόγια μου δεν τα μασάω, όπως δεν τα μάσησα ποτέ μου! Τα περιγράμματα των ηρώων ήταν καλά σχεδιασμένα, το ίδιο και τα πρόσωπά τους. Όμως, είμαι αντίθετος με την πλαισίωσή τους σαν σκηνικά. Η ιστορία αφηγείται μια παραλλαγή του κόμη Δράκουλα, και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να θέλει να μάθει περισσότερα επ’ αυτού. Βαθμολογία για την ιδέα – 1. Για το σενάριο – 2. Για την εικονογράφηση των ηρώων – 8. Για την εικονογράφηση των σκηνικών – 1. Θα ‘ταν μεγάλη αδικία να τελείωνε σήμερα ο κόσμος, κατά την προφητεία των Μάγια και να είχαμε αυτή την ιστορία να θυμόμαστε, από το ΚΟΜΙΞ!

084

Από μια διαφήμιση στο εσωτερικό τού τόμου μαθαίνουμε ότι το Super ΜΙΚΥ, το τριμηνιαίο περιοδικό, του οποίου τα τεύχη βγαίνουν κάθε ενάμισι μήνα, κυκλοφορεί κάθε δύο μήνες. Κάποιος πρέπει να ξαναπάει στο δημοτικό να μάθει αριθμητική!

mickey

Συνεχίζοντας στο πνεύμα τής ξενομανίας, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο τόμος είναι The Best of Νέα Ακτίνα—τα καλύτερα τής νέας Ακτίνας! Αν και ενδεχομένως να απογοήτευσε τίποτε βροντόσαυρους, που περίμεναν να διαβάσουν κλασικές ιστορίες από παλιά τεύχη τού Μίκυ Μάους, είναι αυτό ακριβώς που θα έπρεπε να ήταν τα Κλασικά Ντίσνεϋ, αντί για ανατύπωση τυχαίων ιστοριών. Μία επιλογή από ιστορίες δεκάρια, που αξίζει να ξαναδιαβαστούν, με όλα τα μέρη τους συγκεντρωμένα στην ίδια έκδοση. Ως τέτοια ιστορία θα πρέπει να συγκαταλέξουμε και τον Δράκουλα, καθώς η ιστορία φαίνεται ότι άρεσε σε πολύ κόσμο, κι ας την έθαψε ο Γιώργος στην παρουσίαση που έκανε όταν πρωτοκυκλοφόρησε η ιστορία.

Εν κατακλείδι: ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

Advertisements

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 28 Σεπτεμβρίου 2014, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Covers, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Ειδήσεις, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Μίκυ Μάους, Μίκυ Μάους Editor's Choice, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Mickey Mouse, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 Σχόλια.

  1. το εξώφυλλο είναι το παντελόνι του Μίκυ, αυτό είναι προφανές

    Μου αρέσει!

  2. Ευχαριστούμε για την παρουσίαση. Όσον αφορά την ιστορία του ΔΡΑΚΟΥΛΑ συμωνώ απόλυτα με τον Γιώργο.

    Η ιστορία αυτή ΔΕΝ έχει καμμία θέση σε αυτό το περιοδικό. ΔΕΝ είναι Disney. ΔΕΝ είναι για μικρά παιδιά. Θα είχε ίσως θέση σε ένα περιοδικό ενηλίκων αλλά έτσι όπως έγινε χιλιάδες ανυποψίαστοι γονείς θα δώσουν στα παιδιά τους μία ιστορία που δεν θα την ενέκριναν. Τουλάχιστον όταν δημοσιεύθηκε στο ΚΟΜΙΞ υπήρχε και η φωτογραφία και ο τίτλος στο εξώφυλο.

    Η επιλογή της ιστορίας του ΔΡΑΚΟΥΛΑ είναι το λιγότερο ατυχής και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ θα πρέπει να προσέχει περισσότερο στις επιλογές της.

    Μου αρέσει!

  3. Η κριτική του Δράκουλα βρωμάει συντηρητικούρα, πραγματικά θλιβερή. Σαν να την έγραψε η γιαγιά μου, επίσης δείχνει μεγάλη άγνοια του συγγραφέα για τη Ντίσνεϋ. Κρίμα.

    Μου αρέσει!

    • Η κριτική και κάθε κριτική εκπροσωπεί αυτόν που την πράττει και, επιπλέον, είναι αναφαίρετο δικαίωμα καθενός, φίλτατε.

      Όπως δικαίωμα καθενός είναι να μην τον καλύπτει.

      Επιπρόσθετα, μιας και αναφέρθηκες σε εμένα προσωπικά, να σε πληροφορήσω για το βιογραφικό μου εν συντομία:

      Είμαι σκιτσογράφος, απόφοιτος της σχολής καλών τεχνών της Μπολώνια, με μεταπτυχιακό στο Σαν Φρανσίσκο, σεναριογράφος κόμικς και συγγραφέας. Έχω εκδόσει 4 βιβλία για τα Ελληνικά κόμικς και είμαι στην οργανωτική επιτροπή του διεθνούς φεστιβάλ amimation «Be There». Αν μη τι άλλο, από Ντίσνευ ξέρω!

      Σε ευχαριστώ.

      ΥΓ

      Το ότι δεν συμμετέχω όπως παλαιότερα στα σχόλια, δεν σημαίνει ότι δεν τα διαβάζω…

      Μου αρέσει!

      • Corto/Γιώργο φίλε μου αποδεχτή η γνώμη σου! Προσωπικά πιστεύω ότι είναι κάπως συντηρητική αλλά την δέχομαι εννοείται! Ο Δράκοουλας ήταν υπέροχος, μια ιστορία που άξιζε να μπει στο ΚΟΜΙΞ… (και εδώ, μιας και πήραν τις πιο πρόσφατες…) Τέτοιες λίγο κάπως μεγαλούτσικες ναι γιατί όχι να μην μπουν; Και ειδικά στο ΚΟΜΙΞ που το παίρνουμε και εμείς οι συλλέκτες; Τέτοιες ιστορίες όπως ο Δράκουλας μπαίνουν στο Topolino και οι αναγνώστες τους εντυπωσιάζονται! Αυτήν την περίοδο βάλανε στην Ιταλία την Ντισνεικη έκδοση του μυθιστορήματος Δοκτωρ Τζεκιλ και Μίστερ Χάιντ και από σχόλια που είδα στο φβ για τους Ιταλούς αλλά κάποιους από εμάς που τον είδαν εντυπωσιάστηκαν και την περιμένουμε να μπει στο ΚΟΜΙΞ! Για περισσότερες πληροφορίες κοιτάξτε εδώ φίλοι μου >>>
        http://www.greekcomics.gr/forums/index.php?showtopic=31885&hl=

        Μου αρέσει!

      • «έπεσαν να καταστρέψουν τον κόσμο του θείου Γουωλτ, αυτόν τον απίθανα παιδικό κόσμο, που θα έπρεπε να γεννάει εικόνες όμορφες και όχι να προκαλεί φόβο και τρόμο στους αναγνώστες»

        ο θείος Γουόλτ που έβαλε τον Γκότφρεντσον να κάνει ιστορία με τον Μίκυ να προσπαθεί επανειλημμένα να αυτοκτονήσει…
        ο θείος Γουόλτ που έκανε την Disneyland και έβαλε μέσα φαντάσματα, τέρατα, σκελετούς, πειρατές κ.ά.
        ο θείος Γουόλτ που έκανε καρτούν με σκελετούς να βγαίνουν από τα μνήματα και να χορεύουν τρελά…

        Ο κόσμος του Ντίσνεϋ δεν ήταν παιδικός με την έννοια του αποστειρωμένου όπως τον θέλεις.
        Σε διαβεβαιώνω πως κανένα παιδάκι δε θα πάθει τίποτα αν διαβάσει μια Ντίσνεϋ παρωδία του Δράκουλα.
        Η κριτική του «Δράκουλα» μοιάζει βγαλμένη από άλλες εποχές, με κώδικες λογοκρισίας για την προστασία των νέων.

        Εξακολουθώ να υποστηρίζω όσα έγραψα πριν…

        Μου αρέσει!

        • Παρέλειψα να αναφέρω τις απαράδεκτες προσβολές για τους καλλιτέχνες(και όχι «αυτοαποκαλούμενους καλλιτέχνες») και τη βαθμολογία «1» στην εικονογράφηση των σκηνικών.

          Μου αρέσει!

          • Μπορείς να παραθέτεις τις απόψεις σου ελεύθερα. Άλλωστε αυτό εδώ είναι ένα βήμα ελεύθερου λόγου για όλους. Αυτό ήταν ανέκαθεν το σκεπτικό όλων μας όταν δημιουργήσαμε το Comics Trades. Αρκεί φυσικά να μην προσβάλεις κανέναν με χαρακτηρισμούς. Επαναλαμβάνω: Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι με όλους. Είναι απαραίτητο όμως να σεβόμαστε την άποψη τους και να μην συνεχίζουμε τις αντεκλήσεις όταν όσα γράφονται δεν μας ικανοποιούν.

            Νομίζω ότι έγινα σαφής.

            Καλό μεσημέρι σε όλους.

            Αν έχεις επιπλέον ενστάσεις, πολύ ευχαρίστως να τις συζητήσουμε με ψύχραιμο και τεκμηριωμένο πάντα λόγο και εκτός ιστοσελίδας.

            Μου αρέσει!

        • Ανοίγει μία μεγάλη κουβέντα για τα comics γενικώτερα.

          Αλλά για ποιό λόγο ο τρόμος και η βία να θεωρείται πρόοδος και η κριτική στον τρόμο να θεωρείται «θλιβερή συντηρητικούρα»;;;;

          Μου αρέσει!

  4. Να επισημάνω ότι, όταν κάποιος διαφωνεί με μας, δεν είναι ούτε εχθρός ούτε άξιος επιτιμητικών σχολίων, και δεν υπάρχει λόγος να έρθουμε σε αντιπαράθεση. Στο κάτω κάτω, δεν διαφωνεί μόνο ο άλλος με μας. Διαφωνούμε κι εμείς με τον άλλον, και είμαι σίγουρος ότι δεν θέλουμε να έχουμε αντίστοιχη αντιμετώπιση από εκείνον.

    Θα με ενδιέφερε πολύ να διαβάσω σχόλια που να εξηγούν γιατί η επίμαχη ιστορία είναι ή δεν είναι καλή κατά τη γνώμη τού σχολιαστή, κάτι που θα διαφωτίσει αμφότερες τις πλευρές, αλλά και όσους τηρούν ουδέτερη στάση. Διαβάζοντας τα επιχειρήματα, θα καταλάβουμε την άποψη του άλλου, ακόμη και αν δεν πεισθούμε να την ασπαστούμε. Ας περιοριστούμε, λοιπόν, σ’ αυτό.

    Μου αρέσει!

  5. εγώ πάντως δε θα αγοράσω τους επόμενους τόμους….δεν βρίσκω το λόγο αν δίνω 4 ευρώ ή έστω 2, 90 αν κυκλοφορήσει αυτνομα για ιστορίες που έχω διαβάσει πρόσφατα! το σωστό θα ήταν να δημοσιευτούν ιστορίες πιο παλιές και ακόμη καλύτερα απο αυτές που δεν είχα καν γεννηθεί όταν δημοσιεύτηκαν…το περιοδικό μετρά νομίζω 50 δεκαετίες και σίγουρα θα ήταν υπέροχο να δω παλιότερες ιστορίε,ς μιας άλλης εποχής…προσωπικά νομίζω η έκδοση editors choice χαραμίζεται

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: