Έρχεται!!!

Komix_1

(Πηγή: σελίδα facebook τής Καθημερινής τής Κυριακής.)

Σύμφωνα με συμπληρωματικό σχόλιο, στην παραπάνω σελίδα, θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 30 Ιουλίου.

Κάποια πράγματα που μπορούμε ήδη να συμπεράνουμε από το εξώφυλλο:

  • Η αρίθμηση αρχίζει πάλι από το 1.
  • Καινούργιο λογότυπο, που φέρνει στο λογότυπο του καινούργιου Μίκυ Μάους.
  • Παρόμοια διάταξη εξωφύλλου με τα τελευταία Κόμιξ: Ολοσέλιδη εικόνα, εσωτερικό πλαίσιο, διαγώνια λωρίδα στον πάτο.
  • Δεν λανσάρεται πλέον ως συλλεκτικό. Στην διαγώνια λωρίδα, στον πάτο, υπάρχει τώρα ο τίτλος τής πρώτης ιστορίας.
  • Τιμή: €3,50, που με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, από τους άλλους τίτλους τής εκδοτικής, μάλλον σημαίνει 100 σελίδες τουλάχιστον.
  • Η βασική ιστορία είναι ο Μόμπυ Ντικ, σε σενάριο Francesco Artibani και σχέδιο Paolo Mottura, από το Topolino 3003. Με δεδομένο αυτό, φαίνεται ότι το καινούργιο Κόμιξ εστιάζει στις ιστορίες, ασχέτως προελεύσεως και όχι στο τι είναι διαθέσιμο σε μορφή τεσσάρων σειρών καρέ ανά σελίδα, όπως έκανε κατά κανόνα (αν και όχι πάντα, είναι η αλήθεια) το παλιό Κόμιξ.
  • Δεν φαίνεται να είναι βασισμένο στα περιεχόμενα του ακυκλοφόρητου Κόμιξ 304, όπως τα είχε περιγράψει ο Δημήτρης Δημακόπουλος.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 16 Ιουλίου 2014, in Arts, Comics, Comics Covers, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εκδόσεις Καθημερινής, Ελληνικά Κόμικς, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Καταγραφή, ΚΟΜΙΞ, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 17 Σχόλια.

  1. Ελκυστικόν φαίνεται, και… ακριβόν. Ίσως επειδή πρέπει να είναι χορταστικόν σε σελίδες, μα πάνω απ’ όλα: μακάρι να έχει πάντα σούπερ ιστορίες…
    Όπως και να ‘χει, θα δούμε προσεχώς…

    Μου αρέσει!

  2. Πάντως εγώ αισθάνομαι κάπως απογοητευμένος, όταν βλέπω ιστορίες με τρεις σειρές καρέ στο Κόμιξ. Πέρα από το ότι οι ιστορίες αυτές είναι σχεδιασμένες για να δημοσιευτούν σε μικρότερο μέγεθος, οπότε είναι σαν να τις διαβάζεις σε μεγέθυνση, με αυτόν τον τρόπο δημοσιεύεται και 25% λιγότερο περιεχόμενο!

    Τέλος πάντων, ήμασταν που ήμασταν πίσω σε σχέση με το Topolino, χάσαμε και δέκα μήνες με το κλείσιμο της Νέας Ακτίνας, οπότε ας δούμε κάποιες από τις ιστορίες, που χάσαμε, στο Ντόναλντ, στο Κόμιξ και οπουδήποτε αλλού, ώστε να συγχρονιστούμε.

    Μου αρέσει!

    • Να μην είσαι απογοητευμένος από αυτή την ιστορία!! Είναι ιδανική για το ΚΟΜΙΞ!! Κάτι ξέρω σε αυτό που λέω! Έχουμε κάνει πριν μήνες πρότζεκτ στην ΚΟΜΙΞ Wiki για αυτήν την ιστορία την οποία βρήκαμε εξαιρετική! έχει κυκλοφορήσει και σε μεγάλο τομάκι στην Ιταλία η ιστορία ολόκληρη με αναλύσεις!! Αυτήν την ιστορία περίμενα να βάλουν!! Όταν την διαβάσεις είμαι σίγουρος ότι δεν θα απογοητευτείς!! Και μην ξεχνάς ότι έχω αναλάβει την Παρουσίαση του ΚΟΜΙΞ 1!! Έχοντας κάνει και το πρότζεκτ θα κάνω ότι καλύτερο για το Μόμπυ Ντικ!! Πάντως πολύ μου αρέσει το εξώφυλλο και το ΚΟΜΙΞ ξεκινάει δυνατά!! Καιρός ήτανε να βγάλει το συλλεκτικό τεύχος! Παραπάει πια… Ειδικά τα τελευταία χρόνια δεν το άξιζε σε κάποιες περιπτώσεις! Το αναμένουμε με ανυπομονησία!! Λίνκ για το πρότζεκτ που έλεγα: http://el.komix.wikia.com/wiki/%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF:%CE%9C%CF%8C%CE%BC%CF%80%CF%85_%CE%9D%CF%84%CE%B9%CE%BA!! Θέλω την γνώμη σας!! Πως σας φαίνεται?

      Μου αρέσει!

      • Ωραία στημένο είναι το πρότζεκ, Κώστα, το θυμάμαι εδώ και κάποιο καιρό μέσω fb που το είχα δει.

        Μιας και το πρόσεξα: ο φίλτατος Κρίτων δε μιλάει για την ιστορία (που πρέπει να είναι σούπερ), αλλά
        τις λιγότερες σειρές καρέ ανά σελίδα κι οπότε τις περισσότερες -προφανώς- σε αριθμό σελίδες για να ολοκληρωθεί η ιστορία και άρα
        την υψηλότερη τελική τιμή σε σχέση με το Κόμιξ Α’ Περιόδου, μιας και θα έχει περισσότερες σελίδες, χωρίς να έχει ουσιαστικά περισσότερες ιστορίες.

        Πάντως, έστω και … «λιγότερο προϊόν» να έχει το πρώτο τεύχος (μόνο όταν βγει θα καταλάβουμε, βέβαια), είμαι πολύ περίεργος
        να δω την αισθητική του στυλ: «λιγότερα καρέ ανά σελίδα και μεγαλύτερες σε μέγεθος σελίδες».

        Σίγουρα ακούγεται πολυτελές. Εσύ πώς το φαντάζεσαι;

        Μου αρέσει!

        • Α, κατάλαβα! Εγώ το φαντάζομαι έτσι που λες >> αισθητική του στυλ: “λιγότερα καρέ ανά σελίδα και μεγαλύτερες σε μέγεθος σελίδες”. Πάντως, πιστεύω ότι θα έχει όλη την ιστορία που είναι 71 σελίδες και θα έχει 2-3 ακόμα ιστορίες μάλλον 10 σέλιδες ή μια 10 σελ και μια 15-17 σελίδες… Κάπως έτσι το φαντάζομαι με 116 σελίδες και όχι 100 καθώς η Καθημερινή μας έχει συνηθίσει με περισσότερες σελίδες και καλύτερη τιμή από αυτή που θα είχε εάν έβγαινε από τον Τερζο! Χαίρομαι που σου αρέσει το πρότζεκτ!! Αρκετοί, δεν του είχαν δώσει σημασία αλλά τώρα που μπαίνει η ιστορία στο νέο ΚΟΜΙΞ, ενδιαφέρονται πολύ περισσότεροι! Γενικά πως σας φαίνεται η αρχική της ΚΟΜΙΞ Wiki και το νέο μας λογότυπο? Ετοιμάζουμε και ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ προτζεκτ να ξέρετε!! Άντε να έρθει το ΚΟΜΙΞ!!

          Μου αρέσει!

        • Την αισθητική μπορείς να τη δεις στη Ντόλτσε Βίτα στο Κόμιξ 300 ή στον Δράκουλα στο Κόμιξ 295.

          Μου αρέσει!

      • Και μην ξεχνάς ότι έχω αναλάβει την Παρουσίαση του ΚΟΜΙΞ 1!!

        Είσαι καθ’ όλα έτοιμος; Από στιγμή σε στιγμή μπορεί κυκλοφορήσει.

        Μου αρέσει!

        • Τελικά ο Γιώργος έλεγε για φήμες κάπου 1η Σπεπτεμβρίου, όχι 1η Οκτωβρίου που θυμόμουν. Αλλά αν είναι τόσο πιο κοντά πια, μάλλον σημαίνει ότι τα πράγματα πηγαίνουν τόσο καλά στους εκδότες που είπαν να το επισπεύσουν κάπως.
          Υποθέτω, με το σκεπτικό ότι η 1 Σεπτεμβρίου είχε όντως μια βάση, που δεν το ξέρω.

          Μου αρέσει!

        • Χαχα Κρίτων!! Ελπίζω να κάνω μια παρουσίαση των προσδοκιών σου φίλε μου!! Και να είναι τόσο καλή όσο αυτές που μας κάνεις ΕΣΥ!! Έχουμε νέα φίλοι μου ζεστά ζεστά!! Και για το ΚΟΜΙΞ αλλά και για την Βιβλιοθήκη ΝτίσνεΪ!! Πρώτο το ΚΟΜΙΞ κυκλοφορεί στις 30 Ιουλίου στα περίπτερα!! Απάντησε η Καθημερινή στο ερώτημα μου στο φβ πότε θα κυκλοφορήσει!! Επίσης λόγια της Καθημερινής στο φβ για τους τόμους:
          Καλημέρα, Η πρώτη φάση της έκδοσης θα ολοκληρωθεί στον τόμο 16 και γίνεται ο σχεδιασμός των επόμενων τόμων που θα ακολουθήσουν μετά από λίγους μήνες. Ευχαριστούμε. Άρα η Βιβλιοθήκη θα ολοκληρωθεί!!! Ναι!!

          Μου αρέσει!

          • Επομένως, στην πρώτη φάση θα ανατυπώσουν και τους 16 τόμους, που είχε εκδώσει η Νέα Ακτίνα και όχι μόνο τους 14, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά!

            Μου αρέσει!

            • Ναι!! Απλά από τον 17 και μετά θα αρχίσουν λίγους μήνες αργότερα!! Εάν το καλοσκεφτεί κανείς πάντως θα καταλάβει γιατί μέχρι τον 16! Γιατί μέχρι τον 16 έχουν έτοιμο υλικό από τον Τερζο, μόνο μερικές αλλαγές κάνουν, οι μεταφράσεις είναι έτοιμες!! Το σημαντικό είναι ότι η Βιβλιοθήκη θα ολοκληρωθεί!!! Και ας ξεκινήσουν οι τόμοι λίγους μήνες αργότερα!!

              Μου αρέσει!

  3. Η επέλαση των Ντίσνεϋ, λοιπόν!

    Μου αρέσει!

  4. το Κόμιξ θα βρίσκεται στα περίπτερα στις 30 Ιουλίου με 100 σελίδες.

    Μου αρέσει!

    • Τις 30 Ιουλίου τις ανέφεραν σε σχόλιο στο facebook, στο σύνδεσμο που αναφέρεται στο άρθρο. Για 100 σελίδες δεν αναφέρουν κάτι εκεί. Έχεις κάποια άλλη αναφορά, πέρα από εικασίες βασισμένες στην τιμή των €3,50;

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

