ΤΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ!

MM2462

Και ξαφνικά, εκεί που το είχαμε ξεγράψει, να σου ένας παλιός γνώριμος και πάλι στα περίπτερα!

Νέα ημέρα κυκλοφορίας (Τρίτη), νέα όψη, νέο μέγεθος (164 σελίδες, σχεδόν όσο το Topolino), αλλά και νέα, δυστυχώς, τιμή (€2,40). Το τεύχος ξεκινά πανηγυρικά με Casty στο εξώφυλλο και στο σενάριο της πρώτης ιστορίας, οπότε θα μου επιτρέψετε να σταματήσω να γράφω εδώ και να σπεύσω να το διαβάσω!

Ελπίζω αύριο να έχω έτοιμη και την παρουσίαση, που είναι και μεγάλο, το άτιμο το τεύχος! Μέχρι τότε, καλή μας ανάγνωση!

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 1 Απριλίου 2014, in Comics Covers, Comics Trades, CT Exclusive, Αποκλειστικότητες, Ειδήσεις, Ελληνικά Κόμικς, Εξώφυλλα Κόμικς, Μίκυ Μάους, Τερζόπουλος, Mickey Mouse, News and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 17 Σχόλια.

  1. ΄Εξυπνη αλλά μη πειστική η πρωταπριλιάτικη είδηση τής επανέκδοσης τού Μ.Μ. φίλε Κρίτωνα.

    Μου αρέσει!

  2. Καλό μήνα, κύριοι!

    Κρίτωνα, έκανες καταπληκτική δουλειά ως συνήθως!

    Μου αρέσει!

  3. Ο πεινασμένος παπάκια ονειρεύεται! 😀

    Μου αρέσει!

  4. Πρέπει να ομολογήσω ότι το πίστεψα και ετοιμαζόμουν να σχολιάσω ότι ήμουν σίγουρος για την επανέκδοση.

    Μου αρέσει!

  5. Κρίμα φίλοι μου… Ήταν τόσο πειστική η παρουσίαση του Κρίτωνα για την επανέκδοση του αγαπημένου μας περιοδικού…!!! Εύχομαι ολόψυχα κάποια μέρα να είναι και πραγματική είδηση…!!! Καλό μήνα σε όλους…

    Μου αρέσει!

  6. Ελκυστική, ναι. Εξαιρετικά επιτυχημένη ως παρουσίαση, ναι. Πειστική όχι, τουλάχιστον για τους παροικουντες την ελληνική «Ντίσνεϋλαντ».

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα, κύροι!

      Γιάννη, τα είπες όπως ακριβώς τα σκεφτόμαστε όλοι!

      Τρύφωνα, έχεις δίκιο. Μετράει βέβαια η καλή διάθεση και η θέληση για προσφορά. Σίγουρα υπάρχουν ψεγάδια στα έμπειρα μάτια των Ντισνεοφάγων! Ο τίτλος πχ. Αλλά τα ξπερνάμε και περιμένουμε από τον σύντροφο Κρίτωνα το επόμενο πόνημα!

      ΥΓ

      Πέρσι μπήκε η είδηση της εκ νέου έκδοσης του Ζαγκόρ στην Wikipedia! Έργο Κρίτωνα και εκείνο! 🙂 Τώρα, μάλλον μας έχουν σταμπάρει και δεν τσιμπάνε! 🙂

      Μου αρέσει!

      • Εγώ Γιώργο μου δεν στάθηκα σε ψεγάδια γιατί το εξώφυλλο ήταν πολύ πετυχημένο αλλά θεώρησα αδιανόητο να έχει συμβεί ένα τέτοιο «κοσμοϊστορικό» γεγονός, και μάλιστα με εκδότη πάλι την «Νέα Ακτίνα» χωρίς να το έχει πάρει είδηση κανένας από εμάς τα λαγωνικά τού χώρου που ξημεροβραδιαζόμαστε στο Greekcomics, θυμήθηκα και την ημερομηνία κι έτσι δεν έχαψα το δόλωμα.

        Μου αρέσει!

      • Να διευκρινίσω ότι η προπέρσινη είδηση (όχι περσινή—το περσινό πρωταπριλιάτικο άρθρο ήταν 100% αληθινό κι ας μην του φαινόταν) δεν προστέθηκε από εμένα στη βικιπαίδεια. Το αντίθετο: την έσβησα από τη βικιπαίδεια, όταν διαπίστωσα ότι κάποιος, που είχε διαβάσει το πρωταπριλιάτικο άρθρο, είχε προσθέσει τα περί επανακυκλοφορίας τού περιοδικού στο άρθρο τής βικιπαίδειας για τον Ζαγκόρ!

        Μου αρέσει!

  7. Προφανώς και ήταν πρωταπριλιάτικη η είδηση. Ναι, η αναφορά στη «νέα ακτίνα» μπήκε εσκεμμένα, για να υποψιαστεί κάποιος ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά υπάρχουν και πραγματικά ψεγάδια στην εικόνα: μια σκιά δίπλα στον τίτλο, φάντασμα της άκρης τού «O» από τον ιταλικό τίτλο (TOPOLINO) που δεν κατάφερα να εξαλείψω τελείως, και η στέγη στον πύργο (καμπαναριό;) αριστερά, που λείπει, επειδή ήταν πιο εύκολο να σβήσω το λίγο που άφηνε να φανεί ο ιταλικός τίτλος, παρά να ζωγραφίσω καινούργια.

    Πάντως χθες είχαμε 56 επισκέψεις στη σελίδα τού άρθρου, παρ’ όλον ότι εμφανιζόταν ολόκληρο στην πρώτη σελίδα. Για σύγκριση, η τελευταία παρουσίαση τού «Μίκυ Μάους όπως παλιά», που δεν εμφανίζεται ολόκληρη στην πρώτη σελίδα, είχε μόνο 24 επισκέψεις μέχρι σήμερα. Άρα, το άρθρο κίνησε το ενδιαφέρον σε αρκετούς αναγνώστες, που το επισκέφθηκαν για να δουν αν υπήρχαν περισσότερες λεπτομέρειες στα σχόλια.

    Όπως και να έχει το πράγμα, όσοι καταλάβατε ότι επρόκειτο για πρωταπριλιάτικη φάρσα, θα μπορούσατε να ήσασταν λίγο πιο συγκρατημένοι στα χθεσινά σας σχόλια και να του δίνατε να καταλάβει σήμερα!

    Μου αρέσει!

  8. Εδώ είναι και το πρωτότυπο εξώφυλλο, για σύγκριση:

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

