Advertisements

Τα ξαναχρησιμοποιημένα εξώφυλλα του Μίκυ Μάους—11

Συνεχίζουμε την παρουσίαση των εξωφύλλων τού Μίκυ Μάους, που είτε ξαναχρησιμοποιήθηκαν σε μεταγενέστερες εκδόσεις τού ίδιου ή άλλου περιοδικού είτε είχαν πρωτοχρησιμοποιηθεί σε προγενέστερες εκδόσεις, με το ενδέκατο μέρος αυτού του αφιερώματός μας.

Όπως σε όλα τα άρθρα αυτής της σειράς, οι σαρώσεις τών εξωφύλλων προέρχονται από το I.N.D.U.C.K.S.

MM1566 MM1825

Ξεκινάμε με Μικυ Μάους 1566 και 1825, σε σχέδιο Marco Ghiglione. Οι δύο εκδοχές δεν είναι τόσο διαφορετικές όσο φαίνονται: απλώς η αριστερή εκδοχή είναι γραμμένη με μαρκαδόρο. Δυστυχώς, το εξώφυλλο του αντιτύπου μου είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση, οπότε δεν έχει νόημα να το αντικαταστήσω στο I.N.D.U.C.K.S. Αν κάποιος έχει το τεύχος 1566, με το εξώφυλλο σε καλή κατάσταση, μπορεί να υποβάλει ένα scan στο I.N.D.U.C.K.S., για αντικατάσταση του γραμμένου.

Πίσω στα δικά μας, πέρα από το προφανές κουτσούρεμα του πρώτου εξωφύλλου στα δεξιά, αμφότερες οι εκδοχές είναι ελαφρά κουτσουρεμένες από κάτω. Αυτό, που δεν είναι προφανές, είναι ότι το πρωτότυπο εξώφυλλο, όπως δημοσιεύτηκε στο Topolino, είναι κουτσουρεμένο στα δεξιά, σε σχέση με το δεύτερο ελληνικό εξώφυλλο!

MM1571 MM1782

Μίκυ Μάους 1571 και 1782, σχέδιο Marco Ghiglione. Η δεξιά εκδοχή, με το νόμισμα να ακτινοβολεί, είναι πιο κοντά στην πρωτότυπη εκδοχή, αν και κάτι δεν πάει καλά με τα χρώματα: πρασινωπός Σκρουτζ και κατακόκκινα δολάρια;

MM1578 NT0103

Μίκυ Μάους 1588, Ντόναλντ 103, σχέδιο Patrice Croci. Πιο κοντά στο πρωτότυπο είναι η δεξιά εκδοχή, που διατηρεί το υπόβαθρο και τη γραμμή που υποδηλώνει το πίσω μέρος τής μπλούζας τού Ντόναλντ, το οποίο φαίνεται μέσα από το… μισοδιακτινισμένο, διαφανές σώμα του. Στο χρωματισμό τα χαλάσαν μονάχα λιγάκι, αφού δεν φαίνεται καθόλου το χρώμα τής μπλούζας, μέσα από το σώμα τού Ντόναλντ. Χωρίς αυτό, άντε να καταλάβεις τι είναι αυτή η γραμμή στην κοιλιά τού Ντόναλντ!

MM1604 NT0093

Μίκυ Μάους 1604, Ντόναλντ 93, σχέδιο Patrice Croci. Και πάλι δυσκολεύτηκαν να πιάσουν το χιούμορ τού Croci με την πρώτη, οπότε χρειάστηκε δεύτερη προσπάθεια, αν και ούτε κι εκεί τα πήγαν τόσο καλά. Αν δεν ήταν ο τίτλος τού τεύχους εκεί που είναι, θα βλέπατε ότι η αφηρημένη κόκκινη γραμμή δεν είναι τόσο αφηρημένη. Πρόκειται για δόντια, που είναι έτοιμα να κατασπαράξουν τον Ντόναλντ. Το αστείο είναι ότι, αν και το συγκεκριμένο εξώφυλλο φτιάχτηκε για να συνοδεύσει τα «δόντια τού δράκουλα», που χάριζε το τεύχος 285 τού γαλλικού Picsou Magazine, στο τεύχος 1604 τού Μίκυ Μάους, που δίναν το ίδιο δώρο, χρησιμοποίησαν μεν το ίδιο εξώφυλλο, αλλά άλλαξαν τα δόντια σε ένα αφηρημένο σχέδιο!

MM1605 MM2132

Μίκυ Μάους 1605 και 2132, σχέδιο που αποδίδεται, με κάποια αβεβαιότητα, στον Lucio De Giuseppe. Το αριστερό εξώφυλλο είναι πιο κοντά στο πρωτότυπο, καθώς από το δεξιό έχει αφαιρεθεί το υπόβαθρο με τα δέντρα. Η ιστορία το παλιό φράκο, που διαφημίζεται στο δεξιό εξώφυλλο, δεν δημοσιεύτηκε στο συγκεκριμένο τεύχος, αλλά στο επόμενο!

ALM012 MM1618

Αλμανάκο 12, Μίκυ Μάους 1618, σχέδιο αγνώστου. Στο Αλμανάκο ουσιαστικά εστίασαν στο πρόσωπο του Μίκυ, παραλείποντας μεγάλο μέρος από το πρωτότυπο εξώφυλλο.

MM1622 MMNT0048

Μίκυ Μάους 1622, Ντόναλντ 48, σχέδιο Marco Ghiglione. Η δεξιά εκδοχή είναι ελαφρά κουτσουρεμένη προς τα αριστερά. Η αριστερή εκδοχή είναι πιο κοντά στο πρωτότυπο, με τη διαφορά ότι τις σκιές στο πάτωμα πρέπει να τις πλύνανε με γνωστό υγρό καθαρισμού τζαμιών, μια και έγιναν σχεδόν αόρατες!

MM1638 MM2129

Μίκυ Μάους 1638 και 2129, σχέδιο αγνώστου. Δεν του φαίνεται, λόγω της διαφήμισης για το ραδιόφωνο, αλλά το δεξιό εξώφυλλο έχει περισσότερο από το πρωτότυπο σχέδιο στον πάτο. [Αν μας διαβάζει το πρόσωπο στο οποίο είχα χαρίσει το εν λόγω ραδιόφωνο, ας δώσει κανένα σημείο ζωής, που έχουμε χαθεί!]

MM1640 MM2110

Μίκυ Μάους 1640 και 2110, σχέδιο αγνώστου. Στο αριστερό σχέδιο έχουν βάλει διαφορετικές χιονονιφάδες απ’ ό,τι στο πρωτότυπο, ενώ στο δεξιό εστίασαν κυρίως στο πρόσωπο τού Μίκυ, βάζοντας καινούργιο υπόβαθρο, με αστεράκια και σβήνοντας το πινέλο που κρατούσε.

MM1661 MIK402

Θα τελειώσουμε, γι’ αυτήν την εβδομάδα, με Μίκυ Μάους 1661, Μεγάλο Μίκυ 402 και σχέδιο πάλι αγνώστου, ο οποίος σήμερα είχε την τιμητική του. Το πρωτότυπο εξώφυλλο είναι αυτό τού Μεγάλου Μίκυ, χωρίς όμως τους χαρακτήρες στον πάτο, που διαφημίζουν τα κλασικά αριστουργήματα Ντίσνεϋ και την Ωραία Κοιμωμένη. Όσο για την εκδοχή τού Μίκυ Μάους, αυτή πρέπει να είναι ελληνικής επινοήσεως.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εβδομάδα, την ίδια μέρα και ώρα, όπου θα παρουσιάσουμε τα επόμενα δέκα εξώφυλλα αυτού του αφιερώματος.

Όλες μας αυτές τις παρουσιάσεις μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

Advertisements

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 7 Σεπτεμβρίου 2013, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Covers, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Trades, CT Exclusive, Culture, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Ελληνικά Κόμικς, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Θησαυροί!, Κόμικς Καταγραφή, Μίκυ Μάους, Ξαναχρησιμοποιημένα εξώφυλλα, Ξαναχρησιμοποιημένα εξώφυλλα: Μίκυ Μάους, Τερζόπουλος, Walt Disney. Bookmark the permalink. 1 σχόλιο.

  1. Να προσθέσω για την παράθεση των τελευταίων 2 εξωφύλλων, ότι εμφανίζονταν για μεγάλο χρονικό διάστημα μέρος τους(ο Μίκυ που αγκαλιάζει την υδρόγειο), σαν λογότυπο της σελίδας με τα απίστευτα ανά τον πλανήτη, στις σελίδες του Μίκυ Μάους.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: