ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΗΡΙΑΛ 45. «ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΟΝΑΛΝΤ»

001

005

Μικρή η φετινή μου συμμετοχή στις παρουσιάσεις των «Μεγάλων Σήριαλ», κι αυτό λόγω μιας περίεργης κατάστασης, που εξελίχθηκε κατά την απόκτησή τους. Είναι αυτά τα τραγελαφικά, που ζούμε καθημερινά, φίλτατοι… Ας μην σταθούμε όμως σε αυτά, καθώς ήδη έφτασαν και στα δικά μου χέρια, οπότε τα διαβάζω πλέον, για να σχολιάσω τις παρουσιάσεις τους από τον Κρίτωνα.

031

«Ιστορίες για Όσκαρ» δεν ξέρω αν είναι ή, έστω, αν μπορεί κανείς να τις περικλείσει σε μια τέτοια φράση, υπονοώντας το κινηματογραφικό του σεναρίου, αλλά και τον κεντρικό χαρακτήρα, του οποίου υποτίθεται ότι διαβάζουμε εδώ κάποιες ιστορίες. Το «Όσα παίρνει ο άνεμος», η κόμικς εκδοχή του κλασσικού μυθιστορήματος της Μάργκαρετ Μίτσελ, που μεταφέρθηκε με τεράστια επιτυχία στην μεγάλη οθόνη, από τους Βίκτορ Φλέμινγκ (σκηνοθεσία), και Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ(παραγωγή), είναι πράγματι στο κλίμα του τίτλου, στο 100%. Η ιστορία είχε δημοσιευτεί τον Μάρτιο του 1994 στο εβδομαδιαίο Μίκυ Μάους, σε 5 τμήματα, ξεκινώντας από το τεύχος 1445.

http://coa.inducks.org/story.php?c=Qgr%2FMM+1445A

054

106

Με είχε κερδίσει από τότε, θυμάμαι, ειδικά με το έξοχο σκίτσο. Άριστη και σαν μεταφορά, με χιούμορ και ζωντάνια. Συνεπώς, χαίρομαι ιδιαίτερα που πλέον μπορεί να βρίσκεται σε ενιαία μορφή, ολοκληρωμένη και σε έναν από τους τόμους των «Μεγάλων Σήριαλ». Αντικειμενικά, όσο μπορώ, θα βάλω ένα 9,80! Έτσι για να μην λέει ο Κρίτωνας ότι βάζω όλο 10αρια στα κινηματογραφικά!

135

Κι αρχίζουμε να ξεστρατίζουμε… Ακολουθεί ο… Πλούτο και ο «κινηματογραφικός αστέρας», που είναι μια πανέξυπνη αστυνομική ιστορία με τους Μίκυ & Γκούφυ, αλλά και τον συμπαθέστατο τετράποδο φίλο τους να έχει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή της. Καλοσχεδιασμένη, με όμορφα καρέ στη φύση, ωραία και στρογγυλεμένα πρόσωπα στους χαρακτήρες, δεν γίνεται να πάρει κάτω από 9,50, παρά τις ενστάσεις του Κρίτωνα! Μια και λέμε για ενστάσεις, έχω κι εγώ μία. Ο Μίκυ, ο Γκούφυ και ο Πλούτο προέκυψαν από κάποιο πρόγραμμα ανταλλαγής ηρώων και μπήκαν στο τομάκι του Ντόναλντ; Ή, να το πω διαφορετικά. Γιατί δεν έμπαινε αυτή η ιστορία στον αντίστοιχο τόμο του Μίκυ;

169

Ο Φάντομ Ντακ και το «αστέρι του σινεμά» είναι μια από τις χειρότερα σχεδιασμένες ιστορίες που έχω διαβάσει εδώ και καιρό. Σαν να την σκιτσάρισαν με τα πόδια! Απαράδεκτος ο «δημιουργός» της. Άσχετα από αυτό και το σενάριο το βρήκα ανούσιο, έως δίχως λόγο ύπαρξης. Έλεγα αμάν να τελειώσουν οι σελίδες… Με το ζόρι 4 και πολύ που είναι.

205

Το «χαμένο φιλμ», τώρα, έχει πράγματι σχέση με το σινεμά και μάλιστα άμεση, έχει ζωντάνια και ανεκτικό προς καλό σενάριο. Το σκίτσο είναι καλό και αυτό. Συμπρωταγωνιστεί ο Σκρουτζ, σε σκηνοθετική μάλιστα καρέκλα, μήπως και ανεβεί η στάθμη λίγο του θησαυροφυλακίου. 8 βάζω εδώ, και πάμε στην τελευταία ιστορία.

239

Όπου έχουμε πάλι πρόγραμμα ανταλλαγής χαρακτήρων και τον Σούπερ Γκούφυ στο σύντομο και κακό, κατ’ εμέ, «Σούπερ Σταρ». Σενάριο για 2, μάλλον μαθητή πρωτοετή σε σχολή καλών τεχνών, σε κάποια εργασία που του έβαλε ο καθηγητής του. Το σκίτσο δεν είναι κακό, αλλά όταν βλέπει κανείς το βλέμμα εκείνο απορίας του Σούπερ Γκούφυ, όταν αντικρίζει το σημείωμα που του παραδίδει το ρομπότ, σου ‘ρχεται κάπως… Για την ιστορία, εδώ έχουμε ως είθισται σαν αντίπαλο τον Εμίλ Κόρακα. 8 κι εδώ, αν και νομίζω ότι πήγαινε και πιο χαμηλά…

260

Δεν έμεινα ικανοποιημένος από την επιλογή των ιστοριών. Υπήρχαν πολύ καλύτερες και φυσικά πολλές με τον Ντόναλντ, σε αυτό το ύφος πάντα, παλιότερες. Ούτε με βρήκαν σύμφωνο ο Μίκυ, ο Γκούφυ, ο Πλούτο και ο Σούπερ Γκούφυ, σε ένα τομάκι με τίτλο «Ιστορίες για Όσκαρ με τον Ντόναλντ»… Επειδή περιείχε τρεις καλές ιστορίες, θα δώσω ένα 8 σαν βαθμολογία, αλλά και μια προτροπή συνάμα. Ψάξτε λιγάκι περισσότερο, όταν κάνετε τέτοια θεματικά τομάκια.

Τις παρουσιάσεις τών καλοκαιρινών τόμων τού Μίκυ Μάους μπορείτε να τις διαβάσετε συγκεντρωμένες στην κατηγορία καλοκαίρι 2013.

Ευχαριστώ για ακόμη μια φορά τον Κρίτωνα, που σκανάρισε τις σελίδες και αυτού του τόμου.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Corto

Ασχολούμαι με το σκίτσο και τα κόμικς. Και στις δύο περιπτώσεις ακολουθώ το συναίσθημα. Θα προτιμούσα να μείνουν όλα αυτά στη σφαίρα του ερασιτεχνισμού, αλλά ...καμιά φορά η ζωή έχει άλλη γνώμη. Μισώ την υποκρισία και την αχαριστία και αρκούμαι στις μικρές στιγμές, που μπορούν να είναι παντού. Στη θέα ενός δέντρου, στον ήχο του κύματος...

Posted on 30 Ιουλίου 2013, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Covers, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Μίκυ Μάους, Παρουσίαση: Μεγάλα Σήριαλ, Παρουσίαση: Μεγάλα Σήριαλ – Καλοκαίρι 2013, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Τα μεγάλα σήριαλ, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: