ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ ΤΕΥΧΟΣ 2440 – «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΞΙΚΗ ΒΡΟΧΗ»

Μπορεί κανείς να διαβάσει και να παρουσιάσει ένα περιοδικό, αφού έχει πιει κάπου τρία τέταρτα του κιλού ρετσίνα; Το Comics Trades, πάντα στην πρωτοπορία, δεν εφείσθη εξόδων και σήμερα (ή, μάλλον, αύριο, μια και είναι περασμένα μεσάνυχτα) θα απαντήσει σ’ αυτό το πολύ σημαντικό ερώτημα, που βασάνιζε γενεές. Πάντως, αν δείτε τίποτε αναφορές σε χόβερκραφτ γεμάτα χέλια, αυτό θα είναι το κρασί που μιλάει.

Μίκυ Μάους 2440, λοιπόν. Κάνουμε το σταυρό μας και προχωράμε.

001

Το τεύχος ξεκινά με το τρίτο επεισόδιο τής σειράς επιχείρηση τοξική βροχή, με τον μυστικό πράκτορα Ντόναλντ Ντακ, σε σενάριο Fausto Vitaliano και σχέδιο Francesco D’Ippolito.

Ο Ντόναλντ και η Χόλλυ Λούλαμπαϋ συνεχίζουν το κυνήγι τού φορτηγού με το ηλεκτρομαγνητικό κανόνι. Από τη Δανία πάνε στη Σουηδία, όπου το φορτηγό κάνει στάση σε ένα εργοστάσιο χημικών. Έχουμε μια ομάδα… Βίκινγκς, που μιλάνε μόνο Βικινγκικά, η οποία εμφανίζεται από το πουθενά, πρόθυμη να εκσφενδονίσει το Ντόναλντ στο εργοστάσιο, καθώς και έναν ντιπ ηλίθιο φρουρό, που ο Ντόναλντ δεν δυσκολεύεται να τον ξεγελάσει. Γενικά, το επεισόδιο το ρίχνει πολύ στην πλάκα. Βέβαια, αυτά που ανακαλύπτει ο Ντόναλντ στο εργοστάσιο δεν είναι καθόλου για γέλια, μια και το κανόνι προορίζεται να στείλει στα σύννεφα κάτι βακτηρίδια που θα προκαλέσουν μία τοξική βροχή, η οποία θα καταστρέψει κάθε μορφή βλάστησης εκτός από κάτι γενετικά τροποποιημένους σπόρους, που παράγει η εταιρεία στην οποία ανήκει το κανόνι. (Εδώ δεν γελάνε, μια και κάτι αντίστοιχο συμβαίνει στην πραγματικότητα, όχι με τοξική βροχή, αλλά με παρασιτοκτόνο. Δεν αναφέρω ονόματα εταιρειών ή προϊόντων, αλλά ψάξτε το.)

Το επεισόδιο τελειώνει με το Ντόναλντ και τη Χόλλυ να είναι μισοαιχμάλωτοι-μισοελεύθεροι στο χόβερκραφτ γεμάτο χέλια στο φορτηγό που μεταφέρει το κανόνι, καθ’ οδόν προς τη Φινλανδία, όπου πρόκειται να χρησιμοποιηθεί. Η συνέχεια και το τέλος τής ιστορίας την επόμενη εβδομάδα.

Πολύ πλακατζίδικη ιστορία, που θίγει έμμεσα ένα πολύ σοβαρό σύγχρονο πρόβλημα με τους γενετικά μεταλλαγμένους σπόρους, οπότε ένα 9,5–10 το βάζουμε αβασάνιστα.

005

Η επόμενη ιστορία είναι οι ευπρεπείς Βίκιγκ, σε σενάριο Roberto Gagnor και σχέδιο Stefano Intini. Ο τίτλος, όπως θα μαντέψετε βλέποντας την πρώτη σελίδα τής ιστορίας, ακόμα και αν δεν μιλάτε Ιταλικά, θα έπρεπε να είναι η Μίννιμποργκ και οι ευπρεπείς Βίκιγκ, αλλά αυτό το χειρόγραφο «e i» (και οι) στο πρωτότυπο εξώφυλλο μάλλον το πέρασε ο μεταφραστής για… κουτσουλιά και το έσβησε, βάζοντας τη Μίννιμποργκ να είναι η ηρωίδα τής ιστορίας, λες και ξέρουμε ποια είναι.

Τέλος πάντων, εδώ έχουμε τους Μάυρο Πητ και Σια, ως Βίκινγκς, να έρχονται στη χώρα τής Μίννι (της Μίννιμποργκ τού τίτλου) με τα χόβερκράφτ τους γεμάτα χέλια ντρακάρ τους και να τη λεηλατούν. Εκτός όμως από αυτούς τους βαρβάρους, υπάρχουν και πιο εκλεπτυσμένοι Βίκινγκς, σαν την παρέα τού Μίκυ, μια ομάδα θεατρίνων, τους οποίους προσλαμβάνει η Μίννι, για να παραστήσουν τους επιδρομείς, μπας και οι πραγματικοί επιδρομείς προσπεράσουν το χωριό της, αφού τους πρόλαβαν άλλοι.

Μάλλον αδιάφορη υπόθεση και πολύ κακό σχέδιο. 5–6 και πάμε παρακάτω.

049

Η τελευταία ιστορία είναι η στενή παρακολούθηση, σε σενάριο Massimiliano Valentini και σχέδιο Andrea Lucci, που την έχουμε ξαναδιαβάσει το 2004, στο Μίκυ Μάους 1997.

Ο κοσμηματοπώλης Αδαμάντιος Καράτης καλεί το ντετέκτιβ Χάρυ Βδέλα και τον βοηθό του Φέθρυ να έρθουν στη βίλα του, να προστατέψουν ένα διαμάντι, το οποίο θέλει να κλέψει ο Τζο Μακρυχέρης. Μέχρι να φτάσουν, ο Μακρυχέρης βρίσκεται ήδη στο γεμάτο χέλια χόβερκραφτ στη βίλα και έχει δέσει τον Καράτη σα σαλάμι. Ο Βδέλας και ο Φέθρυ νομίζουν ότι ο Μακρυχέρης είναι ο Καράτης, οπότε, μέχρι να λυθεί η παρεξήγηση, επικρατεί το αναμενόμενο πανδαιμόνιο.

Καλούτσικο σχέδιο, τίποτε το ιδιαίτερο ως προς την υπόθεση, οπότε ας βάλουμε ένα 7.

077

Την επόμενη εβδομάδα θα διαβάσουμε το τέταρτο και τελευταίο μέρος τής σειράς επιχείρηση τοξική βροχή, σε σενάριο Fausto Vitaliano και σχέδιο Andrea Freccero, σε ένα διπλό εορταστικό τεύχος, πράγμα που σημαίνει ότι η μεθεπόμενη Παρασκευή είναι Μεγάλη Παρασκευή. Για πότε έφτασε το Πάσχα;

098

Μετά από κάμποσες εβδομάδες, λοιπόν, έχουμε ένα τεύχος που σπάει το σερί τών εξαιρετικών τευχών, καθώς μόνο η πρώτη ιστορία είναι εξαιρετική. Τις άλλες δύο τις έχω ήδη πετάξει στο χόβερκραφτ το γεμάτο χέλια ξεχάσει.

Τις παρουσιάσεις τού εβδομαδιαίου ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 20 Απριλίου 2013, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Covers, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Donald, Greek Comics, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Ειδήσεις, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Μίκυ Μάους, Παρουσίαση: Μίκυ Μάους, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Mickey Mouse, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 21 Σχόλια.

  1. Και να θυμάστε παιδιά: μην το δοκιμάσετε στο σπίτι, αν δεν έχετε πατήσει (ή, στην περίπτωσή μου, λιώσει) τα σαράντα. Μέχρι τότε, με μέτρο το αλκοόλ!

    Μου αρέσει!

    • Καλημέρα, κύριοι!

      Κρίτωνα, το τεύχος ήτο περίφημο, το ίδιο και η συμβουλή σου!

      Η ιστορία με τους Βίκινγκς, μου άρεσε περισσότερο από όλες. Το σκίτσο μου έφερε στο νου τον Χάγκαρ(άλλο τρελό κόμικς εκείνο). Νομίζω πως θα του έδινα δίχως δισταγμό, ένα 9 ίσως και 9,5 σαν βαθμολογία. Περιμένουμε με ανυπομονησία το επόμενο τεύχος, διπλό και Πασχαλινό!

      Μου αρέσει!

      • Έχω καιρό να αγοράσω το μικρό ΜΙΚΥ. Αλλά και εμένα μου άρεσε το σκίτσο στην ιστορία με τους Βίκιγκς, όπως και το σκίτσο του αεροπλάνου στην πρώτη ιστορία. Με έπεισαν να το αγοράσω.
        Ίσως όπως παρατήρησε ο Γιώργος να μίλησαν οι HAGAR αναμνήσεις μου. Από όλα τα εισαγώμενα paperback – comic που αγόραζα στην δεκαετία του 70 (WIZARD OF ID, B.C., CROG, HAGAR) ο HAGAR μου άρεζε περισσότερο. Ίσως επειδή η γλώσσα του DICK BROWNE ήταν πιο κατανοητή σε σχέση με αυτήν του PARKER ή του JOHNNY HART.
        Και με την ευκαιρία αυτής της κουβέντας μου ήρθε μία ιδέα.

        Μου αρέσει!

        • Καλημέρα, Στέλιο!

          Συμφωνούμε λοιπόν και δηλώνουμε fan του Χάγκαρ, που ήταν απαίσιος(όπως έλεγε το λογότυπο) και που ήταν ένας απόλυτα ξεκαρδιστικός Βίκινγκ! 🙂 Έχω το άλμπουμ της ΜΑΜΟΥΘ(εκείνο το μακρόστενο), από μια ωραία σειρά που είχε βγάλει στην δεκαετία του`80. Τον Χάγκαρ τον θυμάμαι και στις τελευταίες σελίδες του εβδομαδιαίου Φάντομ, το 1977, αλλά και πιο παλιά σε κάποια εφημερίδα. Ιδέα; Την αναμένουμε εναγωνίως!

          Μου αρέσει!

    • Να συμπληρώσω, Κρίτωνα, ότι η παρουσίαση ήταν σούπερ κεφάτη και από τις καλύτερες που έχω διαβάσει!!!

      Μου αρέσει!

      • Με τόση ρετσίνα μέσα μου, πώς να μην ήταν κεφάτη;

        Μου αρέσει!

        • Να σου κάτι τώρα, από τα απίστευτα! Χθες επένδυσα στη ρετσίνα κι εγώ, εντελώς από το πουθενά και σίγουρα δίχως καμία συνενόηση μεταξύ μας, την οποία μάλιστα μου θυμήθηκε το στρατιωτικό και τη νόθευσα με κόλα! 🙂 Εντωμεταξύ έχω να πιω ρετσίνα κάτι χρόνια! 🙂 Θα μου πεις πως γίνεται αυτό;

          Μου αρέσει!

  2. Δεν ξέρω τι τους βρίσκετε εσείς οι Χαγκαρόφιλοι, αλλά εγώ δεν νομίζω να έχω δει χειρότερα ζωγραφισμένο Μίκυ και Μαύρο Πητ, Οι μόνοι Βίκινγκς, που μου άρεσαν σ’ αυτό το τεύχος, ήταν αυτοί στην ιστορία με τον Ντόναλντ.

    Μου αρέσει!

    • Κοίτα, για Μίκυ Μάους είναι σαφώς ριζοσπαστικό και μάλλον παράτερο, αλλά σαν γενική ιδέα και με γνώμονα την εκτίμηση μας προς τον φίλτατο αμφισβητία Βίκινγκ, θα έλεγα ότι μας χαροποίησε!

      Μου αρέσει!

  3. Συμφωνω και εγω.. εξαιρετικη και κεφατη παρουσιαση. Και οσον’αφορα το οτι πινατε και οι δυο σας χωρις να συνενοηθητε απο πριν, το πραγμα ειναι απλο. Υπαρχει η ψυχικη επαφη. Το ESP ενα πραγμα. Που μας κανει και «μαντευουμε» ασυναισθητα τη σκεψη του αλλου, ειδικα αν ειναι καποιος στενος μας φιλος η συγγενης.
    Αποδειξη: Θυμηθικες τη θητεια σου Γιωργο?? Ε, το νεο αρθρο που τελιωσα μολις τωρα, και το ειχα ξεκινησει ψες , εχει σχεση με τη στρατιωτηκη μου θητεια!! Τυχαιο?? Δεν νομιζω??? X-Files? Paranormal Activity?? ESP?? Τηλεπαθεια?? Ποιος ξερει??
    Καποιος να γραψει ενα αρθρο για αυτα!!
    🙂 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

    • 🙂 🙂 Ακούει ο Βασίλης; Άρθρο για εγκεφαλική ροή μέσω ανεξιχνίαστης ταύτισης κυττάρων! 🙂 Να το βγάλουμε στα Ελληνικά από τα αρχικά της πιο πάνω φράσης, ΕΡΜΑΤΚ! Ένα άρθρο για το ΕΡΜΑΤΚ, λοιπόν! 🙂 Τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται, φίλτατε Ανδρέα! Εγώ κι ο Κρίτωνας με ρετσίνα, εσύ κι εγώ με φανταριλίκια και καμώματα στα χακί! 🙂 Τώρα να δούμε από δω ποιός θα πάρει τη σκυτάλη και που θα μας οδηγήσει!

      Μου αρέσει!

  4. Καλημέρα σας Μεσιέδες, μόλις άκουσε ο Βασίλης. Μόλις μία παρόρμηση μού ήρθε να βιαστώ να βρεθώ στον υπολογιστή και έπεσα επάνω στα σχόλια, για φαντάσου. Τυχαίο; Δεν νομίζω! Μόνο που για ενα τέτοιο θέμα θα χρειαστούμε τον Τέσλα και τον κύρο Γρανάζη μαζί, γιατί είναι σαφώς εκτός κυβικών μου!

    Αναφορικά με το τεύχος, μού κάνει μεγάλη αίσθηση το «ανακάτεμα» της ρετσίνας με Cola μέσα σε ένα χόβερκραφτ γεμάτι χέλια, του τεύχους με τα μεταλλαγμένα. Είναι ένας αναπτυσσόμενος εφιάλτης, αν βέβαια συνεχίσουν οι μεγάλες εταιρείες, που τα προωθούν, να είναι ανεξέλεγκτες.

    Μου αρέσει!

    • Morning, Vasilis! Μου αρέσει που τα θέτεις έτσι ακριβώς όπως κι εμείς και τους δίνεις την πραγματική τους υπόσταση! Είναι αυτό που λένε partners in crimes, άραγε; 🙂 Ορεξάτοι στις κόμικς-επάλξεις σήμερα, ή είναι η ιδέα μου;

      Μου αρέσει!

  5. Δεν ειναι η ιδεα σου. Προψες ειδα τη νεα ταινια του Τομ Κρουζ «Oblivion». Ενα σωρο αναφορες σε αλλες ταινιες, και κομικς, μεταξυ των οποιων και σε συγκεκρινενη ιστορια του Ρομανο Σκαρπα, με το Μικυ. Δε λεω τιποτ’αλλο. Ξεκινησα και γραφω . Αναμηνατε την οθονη σας.
    Και ξερετε ποσο μου αρεσουν οι ταινιες με αναφορες στα κομικς.

    Μου αρέσει!

  6. Εμένα πάλι γιατί μού φάνηκε κάπως πεσμένη (diminuendo) η 3η συνέχεια τής τοξικής βροχής σε σχέση με τo crescendo της 2ης; Για τις άλλες δύο ιστορίες και για το τεύχος γενικά συμφωνώ απόλυτα με τον Κρίτωνα.

    Μου αρέσει!

  7. Προσβλέπω κι εγώ σ’ ένα εντυπωσιακό φινάλε στην 4η συνέχεια και σ’ ένα ενδιαφέρον διπλό πασχαλινό τεύχος.

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα, Τρύφωνα!

      Μας βρίσκει σύμφωνους η προσμονή του τέλους της ιστορίας, αλλά και αυτή του Πασχαλινού τεύχους. Μια «μεγάλη», χορταστική όπως λέμε ιστορία, θα ήταν ότι πρέπει. Ίδωμεν…

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

