ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ! 60.

KX96

Γι’ αυτή την εβδομάδα έχουμε ένα καρέ που θα μας βοηθήσει να γυρίσουμε, ήρεμα ήρεμα, στα καρέ από ιστορίες με χαρακτήρες τού Ντίσνεϋ.

Διαλέξαμε, λοιπόν, το καρέ με τη σκηνή από τον καυγά στο σαλούν τής Ντάμας, από την ιστορία επιστροφή στο Κλόνταϊκ τού Carl Barks, όπως δημοσιεύτηκε στο Κόμιξ 96. Η ιστορία έχει εκδοθεί και στον έκτο τόμο τής μεγάλης βιβλιοθήκης τού Carl Barks.

Η ιστορία αυτή θεωρήθηκε ακατάλληλη για κόμικς τής Ντίσνεϋ, οπότε στην πρώτη της έκδοση αφαιρέθηκαν συνολικά τέσσερις σελίδες, στις οποίες περιλαμβανόταν και το εν λόγω καρέ. Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι το 1981, για να διαβάσουμε την ιστορία ολόκληρη, με τρεισήμισι από τις λογοκριμένες σελίδες αποκαταστημένες και τη μισή, που είχε εν τω μεταξύ χαθεί, ξαναζωγραφισμένη από τον Barks από μνήμης.

USCA2

Εδώ βλέπουμε το καρέ τού καυγά από την πρώτη αυτή έκδοσή του, το 1981, στο περίφημο βιβλίο Uncle $crooge McDuck: His Life and Times τού εκδοτικού οίκου Celestial Arts. Προσέξτε τον περίτεχνο, για τα δεδομένα τού 1981, χρωματισμό. (Βρισκόμαστε πριν την εποχή τού desktop publishing!)

Δείτε όλα τα καρέ, που επιλέγουμε για σας κάθε Τρίτη, συγκεντρωμένα εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 19 Μαρτίου 2013, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Links, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Άρθρα Μελών, Άνθρωπος, Έρευνα, Ένα καρέ χίλιες λέξεις, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Η Ζωή, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Καρέ, Παραλειπόμενα, Πολιτισμός, Πολιτική, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 28 Σχόλια.

  1. Καλημέρα, κύριοι!

    Ακόμη μια εξαιρετική δουλειά από τον Κρίτωνα, με έρευνα και αναλυτικά σχόλια! Η ενότητα μας αυτή έχει απογειωθεί, χάρη στην πολύτιμη συμβολή του Κρίτωνα! Πραγματικά το ένα καρέ είναι καλύτερο από το άλλο! Ένα 10 είναι λίγο σαν βαθμολόγηση! Μπράβο για ακόμη μια φορά!

    Μου αρέσει!

  2. Και να προσθέσω ότι σήμερα το κάναμε Αμέρικαν Μπαρ!

    (Ή Saloon αν προτιμάτε)

    Μου αρέσει!

    • Ακριβώς! Είναι η σκηνή εκείνη του «The 3 sergeants», με τους Martin – Sinatra – Davis να τα κάνουν λαμπόγιαλο στο μπαρ, εξ ου και η γνωστή φράση! Για δείτε λίγο… Και μια ερώτηση. Σε ποιά Ελληνική ταινία, εμφανίζονται οι πρωταγωνιστές να παρακαλουθούν στον κινηματογράφο την ταινία αυτή;… Για να δω μνήμες!

      Μου αρέσει!

  3. Χμμ, τώρα μου την έφερες. Θυμάμαι την έκφραση από την βίλα των οργίων, αλλά μου έρχεται στο μυαλό ο Βουτσάς.

    Πάντως το βίντεο συνεχίζει να είναι αλαλούμ και σήμερα!

    Μου αρέσει!

    • Καλά, έχει χρησιμοποιηθεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ταινιών, σειρών, σποτ τηλεοπτικών, διαφημίσεων και δεν ξέρω που αλλού. Μέχρι που έγινε και φράση της αργκό μας, πριν από κάποια χρόνια(δεκαετίες καλύτερα). Μέχρι και ο Παπαγιαννόπουλος ο συγχωρεμένος, είχε πει αυτή την ατάκα σε ταινία. Εδώ ζητάμε όμως μια συγκεκριμένη ταινία, όπου ο πρωταγωνιστής μαζί με το αμόρε του, πάνε σινεμά και πέφτουν πάνω στο «3 surgeants»! Μιλάμε για πάρα πολύ χαρακτηριστική σκηνή, δεν θυμάμαι μόνον αν είναι έγχρωμη ή ασπόμαυρη. Είναι σίγουρα όμως κωμωδία, από εκείνες που έχει δείξει η τηλεόραση εκατοντάδες φορές. Τελευταία της προβολή, ήταν τον Γενάρη στο star, αν δεν κάνω λάθος. Κρίτων, διαβάζει; 🙂

      Μου αρέσει!

    • Μέχρι να την βρεις αυτή την ερώτηση, βρες μια άλλη σχετική με την ταινία. Οι Martin, Lawford, Sinatra, Davies, έπαιξαν και σε μια δεύτερη κωμωδία γουέστερν. Στο ύφος αυτής εδώ. Θυμάσαι τον τίτλο της;

      Μου αρέσει!

      • Να το γράψω και εδώ, για να το προσέξεις:

        Τώρα με μπερδεύεις. Θα έλεγα το “Ocean’s Eleven”, όπου έπαιζε και ο Joey Bishop, που παρουσιάζει το trailer τού “Sergeants Three”αλλά αυτό βγήκε δύο χρόνια πριν.

        Μου αρέσει!

        • Να δώσω μια σούπερ – βοήθεια, σαν τα φυιστίκια του Γκούφυ! 🙂 Ζητάμε ένα φιλμ που βγήκε το`63, μια χρονιά μετά το «3 Sergeants»!

          Μου αρέσει!

          • Εγκαταλείπω. Θα μπορούσε να είναι το «4 for Texas», αλλά εκεί δεν έπαιζε ούτε ο Davis ούτε ο Lawford, ο οποίος, σύμφωνα με την IMDB, δεν πρωταγωνίστησε σε καμία ταινία το 1963.

            Μου αρέσει!

            • Περίμενε τότε!!! Λάθος μέγα δικό μου, που συμπεριέλαβα τον Davis!!! Δεν έπαιζε όντως αυτός! Και φυσικά ήταν το «4 for Texas»! Έχεις δικαίωμα να με παραπλανήσεις, στο επόμενο δικό σου κουίζ! Αν και δεν το έκανα ηθελημένα! Απλά το είχα ξεχάσει!

              Μου αρέσει!

            • Πάντως, αν υποψιαστώ ότι το «4 for Texas» είναι «οι αετοί τού Τέξας», που με είχε ενθουσιάσει, όταν ήμουν μικρός και το είχα δει κάμποσες φορές, πρέπει να σπεύσω να το βρω!

              Μου αρέσει!

  4. Popo ti mou thymisate!
    To eixa diavasei ayto se enan tomo mazi me alla. krima pou xathikan…

    Μου αρέσει!

    • Καλημέρα, φίλτατε.

      Μα σκοπός μας είναι να σας θυμίζουμε! Και φυσικά να θυμόμαστε κι εμείς! Κανεις πολύ αξιόλογη δουλειά κι εσύ στο wordpress, με το blog σου. Για ότι μας χρειαστείς, είμαστε εδώ και πολύ ευχαρίστως να συνεργαστούμε σε άρθρο ή αφιέρωμα σου.

      Μου αρέσει!

      • Χμμ..εχεις δίκιο. Ισως γράψουμε κάτι για τα παιδικά αναγνώσματα. Για όλα αυτα που μας μεγάλωσαν και γέμιζαν τα καλοκαιρινα μεσημέρια μας με παριπετειες. Σας ευχαριστω και καλή συνέχεια!

        Μου αρέσει!

        • Πολύ όμορφο ακούγεται και θα ήταν υπέροχο αν μπορούσαμε όλοι να μοιραστούμε μεταξύ μας τέτοιες μνήμες, μέσα από κείμενα σαν κι αυτό που σκέφτεσαι. Θα μας πήγαινε πίσω σε αγνά πράγματα. Αναμένουμε με ανυπομονησία μια τέτοια σου δουλειά! Θα ήταν χαρά μας να την φιλοξενήσουμε.

          Μου αρέσει!

  5. Εδώ ανοίξατε ολόκληρη φιλολογική συζήτηση!

    Μου αρέσει!

  6. Αμ πως! Που θα έλεγε και ο Χατζηχρήστος.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

