ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 5 — ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

dialog2

Οι υποβολές διαλόγων για τον πέμπτο μας διαγωνισμό «συμπληρώστε το διάλογο» ολοκληρώθηκαν, οπότε καλούμαστε και πάλι να ψηφίσουμε, για να ανακηρύξουμε το νικητή.

Υπενθυμίζω ότι το καρέ, τού οποίου το διάλογο είχαμε κληθεί να συμπληρώσουμε, είναι το ακόλουθο:

Ποιος από τους παρακάτω διαλόγους πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος;

α/α Διάλογος
1 — Άχρηστε! Ιούλιε Βερν της δεκάρας! Πού πήγα κι έμπλεξα μ` αυτόν τον ανεπρόκοπο! Κρουαζιέρα με αερόστατο είναι αυτή; Θέλω τη μαμά μου!
2 — Μπουχουχου! Τώρα που χάλασε ο χάρτης, δεν θα βρούμε ποτέ τρόπο να πάμε στην χώρα των τακουνιών και της όπερας! Μπουχουχου! Εσύ φταις, τεμπέλη ακαμάτη!
3 — Οϊμέ! Αλί, αλί και τρισαλί!!! Έχασα την τσαντούλα μου και θα μείνω μόνο με 85 τσάντες!!! Και μου έσπασε και το νύχι! Κάνε κάτι, Ντόναλντ, κάνε κάτι!!!
4 — Σκύψε πιο πολύ! Πώς θα μπορέσω να σε κλοτσήσω;

Ψηφίστε! Η διάρκεια της ψηφοφορίας είναι μία εβδομάδα.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 6 Δεκεμβρίου 2012, in Comics Quiz, Comics Trades, CT Exclusive, Κόμικς Κουίζ, Συμπληρώστε το διάλογο and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 Σχόλια.

  1. Χμ… Ενώ ήταν εξαιρετικό το καρέ και προσφέρονταν για πολύ ευφάνταστες ατάκες, είδα την συμμετοχή να μικραίνει… Ίσως η Νταίζη να μην προκαλεί τόσο πολύ, τελικά, τους φίλους μας.

    Άσχετο, σχετικά, αλλά τελευταία βλέπω τα τηλεοπτικά «Duck Tales» και τα βρίσκω εξαιρετικά! Πολύ όμορφη σειρά. Στην Ελλάδα είχε δημοσιευτεί στο Μεγάλο Μίκυ, αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Ίσως ο Κρίτωνας μπορεί να βοηθήσει εδώ. Επίσης, δεν γνωρίζω αν προβλήθηκε και στην Ελληνική τηλεόραση. Πάντως, έχει κάτι καρέ μέσα – φοβερά!

    Μου αρέσει!

    • Απ’ ό,τι βλέπω, τα «Duck Tales», ελληνιστί «Παπιοπεριπέτειες», ξεκίνησαν να δημοσιεύονται στο Μεγάλο Μίκυ 297, το Μάιο του 1992 και συνέχισαν να δημοσιεύονται τουλάχιστον μέχρι το τεύχος 335, τον Ιούλιο τού 1995.

      Προσωπικά, ποτέ δεν με ενθουσίασε η σειρά. Δεν μ’ άρεσε που εκτόπισαν το Ντόναλντ, επειδή, δήθεν, δεν τον καταλάβαινε ο κόσμος (χάθηκε ο κόσμος να επινοήσουν μια νέα φωνή γι’ αυτόν, που να θυμίζει τη φωνή που είχε δημιουργήσει ο Clarence Nash, αλλά θα ήταν κατανοητή;) αντικαθιστώντας τον με τον Launchpad McQuack ή όπως, τέλος πάντων, αποδόθηκε στα Ελληνικά αυτό το όνομα. Δεν μου άρεσαν και οι υπόλοιποι νέοι ήρωες (Webby, κλπ.), ούτε οι διαφοροποιημένοι Λύκοι ούτε και η Σκοτσέζικη φωνή που δώσαν στο Σκρουτζ. Όσο για τις ιστορίες, οι καλύτερες ήταν νερωμένες εκδοχές τών ιστοριών τού Μπαρκς. Οι πρωτότυπες εκδοχές ήταν πολύ καλύτερες.

      Μου αρέσει!

    • Με τις τεχνικές δυσκολίες τελικά ξέχασα να καταθέσω την πρότασή μου σε αυτό το διαγωνισμό!
      Κρίμα πάντως που δεν υπήρχε και μεγάλη συμμετοχή. Το καρέ σε προδιαθέτει για διάφορα…

      Μου αρέσει!

    • Να πω την αλήθεια δεν είμαι από τους ανθρώπους που συμπαθούν την Νταίζυ.Φαντάζομαι ξέρω γιατί υπήρχε μεγάλη συμμετοχή στο προηγούμενο η απάντηση είναι απλή…Γιατί όλοι μισούν την Νταίζυ για τα καθημερινά βάσανα που βάζει στον Ντόναλντ και ήπαν να βγάλουν το μίσος τους μέσα από το προηγούμενο συμπληρώστε τον διάλογο!!(Λέω εγώ τώρα την άποψη μου)

      Μου αρέσει!

  2. Ναι δυστυχώς…Σαν την προηγούμενη φορά ας πούμε που η συμμετοχές ήταν οχτώ!!

    Μου αρέσει!

  3. Χμμμμ.Προς το παρών προηγούμαι αλλά είναι ακόμα νωρίς για να βγάζουμε συμπεράσματα!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

