ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ! 44.

Αυτό το καρέ είναι για τον Αντρέα, που προέτρεξε την περασμένη εβδομάδα, αλλά και για τους απανταχού καλοφαγάδες!

Είναι κι’ αυτό από την ιστορία Φάντομ Ντακ εναντίον Φαντομιά, με την… ιδιαίτερη μετάφραση, όπως δημοσιεύτηκε στα Κλασικά Ντίσνεϋ 83, η οποία ιστορία, όπως είπαμε και τις περασμένες εβδομάδες, έχει δημοσιευτεί και στα Μίκυ Μάους 458459, καθώς και στα Κλασικά Ντίσνεϋ 28.

Ο αρχικός διάλογος ήταν κάπως έτσι:

— Θέλει να δυναμώσει για να χορέψει όλη τη νύχτα με τη Νταίζυ, το κάθαρμα!

(Τόσο καιρό νόμιζα ότι αυτά τα λόγια τα έλεγε ο Γκαστόνε, που ετοιμαζόταν περιχαρής να φάει τις μπάμιες του. Έλα όμως που ο αρχικός διάλογος κολλάει πιο πολύ στον Ντόναλντ, που ούτε είχα προσέξει ότι ήταν μέσα στο καρέ, και ότι κάτι μικρές τελίτσες από το συννεφάκι φτάνουν μέχρις αυτόν!)

Και, επειδή είπαμε ότι αυτό το άρθρο είναι αφιερωμένο στους καλοφαγάδες, να μη σας αφήσουμε χωρίς την απαραίτητη συνταγή. Προσέξτε τα υλικά!

(Για να μη νομίζετε, δηλαδή, ότι ο μεταφραστής έβγαλε τη μετάφραση απ’ το κεφάλι του!)

Δείτε όλα τα καρέ, που επιλέγουμε για σας κάθε Τρίτη, συγκεντρωμένα εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 27 Νοεμβρίου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Links, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Άνθρωπος, Έρευνα, Ένα καρέ χίλιες λέξεις, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Η Ζωή, Η Ιστορία των Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Καρέ, Μίκυ Μάους, Παραλειπόμενα, Πολιτισμός, Πολιτική, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 18 Σχόλια.

  1. Μάλιστα!

    Καλημέρα κατ` αρχάς, σε όλους τους κομικσοφαγάνες!

    Ίσως και νόστιμο το καρέ – σίγουρα απόλυτα κεφάτο πάντως – αν ο ουρανίσκος μου γνώριζε την πιο πάνω συνταγή! Το ένα καρέ καλύτερο από το άλλο, σε αυτές τις τελευταίες 4-5 εβδομάδες, που είναι αφιερωμένες στον Φάντομ Ντάκ. Εύγε, Κρίτωνα! Ανυπομονούμε να δούμε και την επόμενη επιλογή σου.

    Μου αρέσει!

  2. Καλημερα Κριτωνα!! Σημερα με τρελλανες…. πω, πω..» Μπαμιες με φυστικια» !!! Η αγαπημενη μου ατακα!! Σε υπερευχαριστω…. Αλλα εκει που τους ξεπερασες ολους ηταν με τη συνταγη!! Απιστευτο… οντως υπαρχει αυτη η συνταγη !! ( Μηπως τη βρηκαν στο «Θησαυρο των Αζτεκων» με τη Γιαγια Ντακ και τη Νταιζη? Μεξικανικη ειναι η συνταγη!!)
    Λοιπον , θα τις φτιαξω τις μπαμιες και θα σας ενημερωσω ολους . η μαλλον θα γραψω ενα αρθρο για αυτο!!

    Μου αρέσει!

    • Κύριοι, ας βάλουμε τις ποδιές μας και ας αυτοσχεδιάσουμε! 🙂

      Μου αρέσει!

    • Κι’ εγώ που δίσταζα να στο προτείνω να το δοκίμαζες, να μας πεις εντυπώσεις! Εγώ, δύσκολα θα στρωθώ να φτιάξω κάτι με τόσα πολλά και εξωτικά υλικά. Κάτι, όμως, μου λέει ότι και οι απλές λαδερές μπάμιες, στις οποίες θα προστεθούν φιστίκια (peanuts, όχι αράπικα!) ή cashews, θα είναι ενδιαφέρον φαγητό. Αφού τόσο οι μπάμιες όσο και τα φιστίκα ή τα cashews πάνε περίφημα με το κοτόπουλο, γιατί να μην ταιριάζουν και μεταξύ τους;

      Και όσοι με κοιτάτε με μισό μάτι, θυμηθείτε: σύμφωνα με τους Ιάπωνες, κάθε φορά που δοκιμάζετε κάτι που δεν έχετε ξαναφάει, προσθέτετε δέκα μέρες στη ζωή σας!

      Μου αρέσει!

  3. Χμμμ ενδιαφέρουσα θεωρία οι Ιάπωνες!!!Μόνο μην από το πολύ φαϊ αντί να να γίνουμε όλοι νεότεροι να γίνουμε παχύσαρκοι!!

    Μου αρέσει!

  4. Αν δεν το λέγατε δεν θα έβλεπα καν το σκιασμένο κεφάλι του Ντόναλντ!

    Για άλλη μια φορά η ελεύθερη μετάφραση δίνει ρέστα …ερμηνείας!

    Μπάμιες με ξηρούς καρπούς ε;

    Χμμ…

    Μου αρέσει!

  5. Είναι άκρη άκρη και δεν πολυφαίνεται!Να πω την αλήθεια ούτε εγώ το είδα στην αρχή!!

    Μου αρέσει!

  6. Xαχα, κανενας μας δεν είδε τον Ντόναλντ, άρα πέτυχε τον σκοπό του!

    Αλήθεια όμως, τι είδους «ιδιαίτερη μετάφραση» ήταν αυτή που απείχε τόσο από το κανονικό κείμενο; Μπορεί κάποιος που ξέρει να μου απαντήσει; 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Αυτες οι «ιδιετερες»μεταφρασεις μου προκαλουσαν παντα πολυ γελια και τις αγαπουσα. Θα ειναι καλα να καναμε μια λιστα με τα τευχη που εχουν τετιες μεταφρασεις η ακομα καλυτερα να γραφτει κανενα αρθρο. Για την ωρα η μοναδικη ιστορια που μου ερχεται στο νου ειναι η ιστορια » Επιχειρηση Κ.Α.Ν.Α.Ρ.Ι.Ν.Ι.» .
    Θα ψαξω ομως και θα βρω κι’αλλες.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

