ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ! 43.

Συνεχίζουμε με άλλο ένα καρέ από την ιστορία Φάντομ Ντακ εναντίον Φαντομιά, με την… ιδιαίτερη μετάφραση, όπως δημοσιεύτηκε στα Κλασικά Ντίσνεϋ 83, η οποία ιστορία, όπως είπαμε και τις περασμένες εβδομάδες, έχει δημοσιευτεί και στα Μίκυ Μάους 458459, καθώς και στα Κλασικά Ντίσνεϋ 28.

Ο αρχικός διάλογος ήταν κάπως έτσι:

— Δοκίμασα ακόμα και στην κατασκήνωση, αλλά εκεί βρήκα μόνο τα ανιψάκια σου!
— Χμμμ… Φαντάζομαι ότι κι’ αυτοί θα πάνε στη γιορτή, ε;

Κι’ εμείς που νομίζαμε ότι πρωτοτυπούσαμε με το διαγωνισμό συμπληρώστε το καρέ… (Πάντως, μια χαρά κολλάει αυτή η στιχομυθία στον τρέχοντα διαγωνισμό!)

Δείτε όλα τα καρέ, που επιλέγουμε για σας κάθε Τρίτη, συγκεντρωμένα εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 20 Νοεμβρίου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Links, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Άνθρωπος, Έρευνα, Ένα καρέ χίλιες λέξεις, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Η Ζωή, Η Ιστορία των Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Καρέ, Μίκυ Μάους, Παραλειπόμενα, Πολιτισμός, Πολιτική, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 23 Σχόλια.

  1. Σας επιτρέπω να γελάσετε και με την πρώτη απόπειρα για δική μου μετάφραση, που δεν έβγαζε και πολύ νόημα:

    — Δοκίμασα ακόμα και να κατασκηνώσω, αλλά εκεί βρήκα μόνο τα ανιψάκια σου!
    — Χμμμ… Φαντάζομαι ότι κι’ αυτοί θα παρέμβουν στη γιορτή, ε;

    Τουλάχιστον εγώ έχω τη δικαιολογία ότι δεν ξέρω Ιταλικά!

    Μου αρέσει!

  2. Καλημέρα, κύριοι!

    Το καλύτερο καρέ που θα μπορούσα να δω και τα καλύτερα συνοδευτικά σχόλια, για να μου φτιάξει την διάθεση!!!

    Εύγε Κρίτωνα!!!

    Παίζει γερά για τον διαγωνισμό μας! 🙂

    Καλά, στις μεταφράσεις από τα Ιταλικά, έχουν χαθεί άπειρα μπαλονάκια………..

    Μου αρέσει!

  3. Όσο πάει γίνεται όλο και πιο λωλοσουρεαλιστική η μετάφραση των εκδοτών!

    Η Κρίτωνια μάλλον στέκει σωστά και αξιοπρεπώς.

    Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς από το Ιταλικό έφτασαν σε αυτό που μπήκε στο Ελληνικό!

    Μου αρέσει!

  4. Εμένα μου θυμίζει διάλογο του τύπου:
    Νταίζυ:Αγάπη μου άφησα γεμιστά στο ψυγείο και μπάμιες να φας!
    Ντόναλντ:Πάλι μπάμιες αμάν τις σιχάθηκα πια!

    Μου αρέσει!

  5. Ώστε κάνουμε προπόνηση για τον επόμενο διαγωνισμό ε;

    Καλά, θα δεις τι θα πάθεις!

    Μου αρέσει!

  6. Χχαχαχαχαχαχ Vellevelle δεν μπορείς να πεις πετυχημένη η ιδέα μου!Το¨χω πάρει ζεστά!έχω αποφασίσει ότι θέλω να νικήσω σε έναν από αυτούς τους διαγωνισμούς !!!!!!!ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΊΚΗ!Είμαι κάπως αλλού σήμερα μιας και είναι η μέρα του παιδιού για όσους δεν το ήξεραν!

    Μου αρέσει!

  7. Εγώ λοιπόν μιας που είμαι παιδί θα βάλω να ακούσω λίγο Gangnam Style και θα διαβάσω κάνα περιοδικό Φάντομ….:)
    Αστειεύομαι όμως και οι μεγάλοι έχουν δικαίωμα να νοιώθουν σαν παιδιά όχι εμφανισιακά αλλά ψυχικά.Παιδιά στην καρδιά… 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Δε θέλω τέτοια, όχι τέτοια!

    Πάρε μία δόση κόμιξ των 500 mg να αναζωογονηθείς!

    Μου αρέσει!

  9. Χαίρομαι! θα διαβάσω λίγο να ξεστραβωθώ λίγο μπας και τα πάω καλά στο τεστ την Παρασκευή!!!!!Γράφουμε Ομήρου Παπιοδίσσεια και τα θέματα που μπορεί να πέσουν περισσότερο είναι
    και !Ευτυχώς θα πέσουν τα αγαπημένα μου!!! Γιουχου!

    Μου αρέσει!

  10. Χμμμμ δεν έβαλε τα θέματα!Τέλος Πάντων όπως έλεγα τα θέματα που μπορεί να πέσουν είναι Ντόναλντ,Μίκυ Μυστήριο και Οι νέες περιπέτειες του Φάντομ Ντακ οχχχ είναι τόσο μεγάλο που όταν το λέω μου προκαλεί πονοκέφαλο!Παρ όλα αυτά είναι καταπληκτικό!

    Μου αρέσει!

  11. Χιχιχιιχ ευχαριστώ πολύ…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

