Παρουσίαση comics site: shyborg

http://shyborg.blogspot.gr/

Το μπλογκ του σκιτσογράφου Γιώργου Γούση. Μετά από την αναφορά του ονόματος στη συνέντευξη του Μάνου Λαγοβάρδου, δεν μπορούσαμε παρά μόνο να ψάξουμε και να μάθουμε τι συμβαίνει.

 

Απ’ ότι βλέπουμε με μια πρώτη ματιά ο Γ. Γούσης έχει ασχοληθεί λίγο πολύ με ό,τι σχετίζεται με σκίτσο και εικονογράφηση.

Οπότε και οι ετικέτες του blog είναι χωρισμένες σε τέσσερις κατηγορίες που φιλοξενούν δείγματα από τις δουλειές που έχει αναλάβει κατά καιρούς, όπως:

 

κόμιξ πολιτικού περιεχομένου,

 

και μη πολιτικού,

 

εμπνεύσεις,

συμμετοχές σε διαγωνισμούς (στον παραπάνω πήρε το πρώτο βραβείο).

Στη συνέχεια σειρά έχουν υπέροχες εικονογραφήσεις:

 

 Αμέσως μετά πορτραίτα:

(θα πρέπει κάποτε να φτιάξει κι ένα με τον ίδιο τον Άντυ Γουόρχολ!)

 

με διάφορες τεχνοτροπίες,

 

και κάποια απ’ αυτά με ευφάνταστο χιούμορ (τι πήγε και σκέφτηκε το άτομο δηλαδή)!

Και τέλος μένει η κατηγορία με κάποιες ιδέες και σκίτσα με τη δική τους ξεχωριστή γοητεία.

 

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

Όλες οι σχετικές παρουσιάσεις Ελληνικών site & blogs, βρίσκονται εδώ.

Posted on 11 Νοεμβρίου 2012, in Comics Sites & Blogs, Comics Sites & Blogs Ελληνικά, Comics Trades and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 20 Σχόλια.

  1. Βασίλη, άψογος ξανά!

    Πολύ καλή και αυτή η παρουσίαση. Σίγουρα κάποιοι ίσως να μην γνώριζαν την δουλειά του κ. Γούση, οπότε σίγουρα θα βρήκαν πολύ σημαντικό και ενημερωτικό αυτό το άρθρο.

    Προσωπικά θεωρώ τον κ. Γούση εξαιρετικό δημιουργό. Η δουλειά του ξεχωρίζει για την υπέροχη γραμμή της. Δεν χρειάζονται και πολλά λόγια, όταν έχεις μπροστά σου τέτοια όμορφα σκίτσα.

    Θα χαρούμε όλοι, να τον γνωρίσουμε και καλύτερα, μέσα από μια εκτενέστερη παρουσία του σαν καλλιτέχνη και αν και εκείνου ο χρόνος το επιτρέπει, να συζητούσαμε on line στο Comics Trades, με όλους τους συντάκτες και τους φίλους μας, κάνοντας του ερωτήσεις.

    Μου αρέσει!

  2. Ευχαριστώ πολύ για την παρουσίαση και τα καλά λόγια, είμαι στην διάθεση σας για όποια απορία η ερώτηση 🙂

    Γ.Γουσης

    Μου αρέσει!

    • Καλημέρα σας, κ. Γούση.

      Πολύ ευγενικό εκ μέρους σας, να θέσετε εαυτόν στις ερωτήσεις των φίλων και των συντακτών μας. Το εκτιμούμε ιδιαίτερα, όπως και την δουλειά σας. Θα θέλατε να μας πείτε εσείς, ποιά στιγμή της ημέρας θα σας βόλευε, ώστε να κάναμε μια on line συζήτηση; Θα είχε πολύ ενδιαφέρον.

      Σας ευχαριστούμε πολύ

      Γιώργος Σ. Κοσκινάς

      Μου αρέσει!

  3. Καλησπέρα κύριε Γούση,Ξέρετε θαυμάζω την δουλειά σας μιας και εγώ θέλω να γίνω σκιτσογράφος με ταλέντο σαν το δικό σας!Απαντήστε μου σε μια ερώτηση σας παρακαλώ αν σας είναι εύκολο.
    Δημιουργώ σκίτσα βλέποντας τα(όχι ξεπατικοτούρες είπαμε!)ξέρετε κάποιο τρόπο που θα μπορούσα σιγά σιγά να φτιάχνω σκίτσα χωρίς να τα βλέπω??

    Μου αρέσει!

    • Μάνο, καλημέρα.

      Περιμένουμε απάντηση από τον κ. Γούση, για το ποιά ώρα και μέρα θα μπορούσε να μας παραχωρήσει, ώστε να μιλήσουμε μαζί του. Πριν πάρουμε την απάντηση, καλύτερα θα ήταν να συγκεντρώσει ο καθένας μας τις ερωτήσεις του και να περιμένουμε.

      Μου αρέσει!

  4. Πουλάκια μου, διψάτε για μάθηση ε;

    Προτείνω να ξεκινήσετε να μαζεύετε τις όποιες ερωτήσεις σας, θα επικοινωνήσω μαζί του για λεπτομέρειες, και θα το κανονίσουμε στη συνέχεια!

    Μου αρέσει!

  5. ΧΑ! Portfolio θες να πεις…
    😉

    Μου αρέσει!

  6. Δε θέλω ΟΥ! Όχι ΟΥ!

    🙂

    Μου αρέσει!

  7. Κοίτα να δεις: που δεν μου έρχεται καν στο μυαλό ο Ράλλης, αλλά ο Χάρυ Κλυν!

    Μου αρέσει!

  8. Χμμμ, λεπτά τα όρια μεταξύ του ΟΥ και του ΟΥΣΤ, τόσο τότε, όσο και σήμερα!

    🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

