ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 3 — ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

dialog2

Οι υποβολές διαλόγων για τον τρίτο μας διαγωνισμό «συμπληρώστε το διάλογο» ολοκληρώθηκαν, οπότε καλούμαστε και πάλι να ψηφίσουμε, για να ανακηρύξουμε το νικητή.

Υπενθυμίζω ότι το καρέ, τού οποίου το διάλογο είχαμε κληθεί να συμπληρώσουμε, είναι το ακόλουθο:

Ποιος από τους παρακάτω διαλόγους πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος;

α/α Διάλογος
1 — Αρκετά! Βαρέθηκα να σου γυαλίζω τα νομίσματα και να σε ακολουθώ στις 4 άκρες του κόσμου σε αναζητήσεις θησαυρών μόνο για 3 δεκάρες την ώρα! Απαιτώ αύξηση!
— Τι λες για 4;
2 — Άκουσα καλά; Θα ψηφίσεις υπέρ του νέου πακέτου των μέτρων χωρίς δεύτερη σκέψη; Αχ, και να πέσεις στα χέρια μου!
— Βοήθ…
3 — Δεν φτάνει που έφαγες τον αγλέορα και άδειασες το ψυγείο, αλλά με ξύπνησες κι από πάνω, για μουστάρδα;
— Ήταν άνοσ…
4 — Έλα εδώ, ακαμάτη θείε! Έλα εδώ, για να μην σε δώσω στην εφορία!
— Όχι άλλα έξοδαααααααα!
5 — Καλά, δεν το πιστεύω ότι δώρισες το σπίτι μου στον Σαμαρά, για να ξεπληρώσεις τη ΔΕΗ, παλιοτσιγκούναρε!
— Μα…
6 — 35% φόρος, συν 17,5% προκαταβολή φόρου, συν εισφορά κοινωνικής αλληλεγγύης. συν τέλος επιτηδεύματος, συν ΕΤΑΚ, συν ΕΕΤΗΔΕ, συν ΦΑΠ, συν ΕΡΤ, συν εισφορές ταμείων, συν… συν… και θέλεις και 23% ΦΠΑ;
— Ναι!
7 — Ώστε πήγες και καλωσόρισες τη Μέρκελ στο αεροδρόμιο και τώρα κάνεις την πάπια, ε;
— Ουάκκκκ!

Ψηφίστε! Η διάρκεια της ψηφοφορίας είναι μία εβδομάδα.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 8 Νοεμβρίου 2012, in Comics Quiz, Comics Trades, CT Exclusive, Κόμικς Κουίζ, Συμπληρώστε το διάλογο and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 26 Σχόλια.

  1. Χεχε, πολύ συναγωνισμό βλέπω! Δεν νομίζω να έχετε παράπονο κύριε Κρίτωνα! Ας νικήσει ο καλύτερος!

    Μου αρέσει!

  2. Γιουχουυυυυυ πρώτος 🙂 .Προς το παρόν βεβαία έχουμε ακόμα έξι μέρες μέχρι να τελειώσει η ψηφοφορία! ΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ αγχώθηκα.Άντε ας νικήσει ο καλύτερος!

    Μου αρέσει!

  3. Κοντά τα χέρια! Το έπαθλο είναι δικό μου!

    Μου αρέσει!

  4. «Δώτε τοπο τοις νέοις», όπως έλεγε και ο Μαθουσαλίξ στο «Αστερίκιος Εν Ολυμπία», ανταγωνιζόμενος στο τρέξιμο τους συγχωριανούς του!

    Μου αρέσει!

  5. Καλά που φοράω το καλό μου Κράνος λοιπόν!

    Μου αρέσει!

  6. Χα! Επειδή τα έχω διαβάσει είναι όλα μέσα στο κεφάλι μου! Ή έστω στο Κράνος μου.

    Τώρα πάντως που οι Τόμοι Κράνος (από το 32 νούμερο και κάτω) έχουν μέσα τεύχη Κράνος θα γεμίσουμε κι απ’ αυτά το Time Bandits.

    Δεχόμεθα επίσης παραγγελιές και προσφορές σε τεύχη για κανένα σκανάρισμα!

    Μου αρέσει!

  7. ppppppppooooooooooo χάσαμε…ποιος έβαλε το 7???

    Μου αρέσει!

  8. Μεγάλη αναμέτρηση όλο ανεβοκατεβαίνουν τα αποτελέσματα!

    Μου αρέσει!

  9. Μεγάλος συναγωνισμός και πολλά τα σκαμπανεβάσματα Μάνο!

    Μου αρέσει!

  10. Χεχε, ο αγώνας ενδέχεται να έχει πολύ σασπένς 🙂 !!! Ποιός θα κερδίσει το πολυπόθητο βραβείο; Ο χρόνος θα δείξει!

    Μου αρέσει!

  11. Παιδιά, το Νο.2 μας έφαγε.
    Νομίζω πως βγήκε ήδη ο νικητής (εκτός κι αν γίνει καμμιά τρελή ανατροπή… όπως στα κόμικς!).

    Μου αρέσει!

    • Χμμμ θα δούμε! Οι περισσότερες συμμετοχές πάντως έχουν να προτείνουν πολιτική επικαιρότητα.

      Μου αρέσει!

      • Καλησπέρα, κύριοι.

        Βασίλη θα συμφωνήσω μαζί σου και δεν θα πω ότι είναι κάτι που με χαροποιεί. Βέβαια, αυτές είναι οι προτάσεις και τις δεχόμαστε, όμως η πολιτική καλό θα ήταν να μην κυριαρχεί σε μια καθαρά κόμικς – οπτική. Ας είχαμε έστω 1-2. Όταν όμως βλέπεις ότι το 90% των προτάσεων είναι τέτοιου ύφους, δεν είναι ευχάριστο.

        Μου αρέσει!

        • Όταν το παράδειγμα στις οδηγίες μιλάει για χαράτσια, για τα οποία κανείς δεν αντέδρασε, νομίζω ότι δεν δικαιούμαστε… διά να ομιλούμε! Εξ άλλου, είναι ίδιον τής φυλής μας να γελάμε σατιρίζοντας αυτά που μας ταλαιπωρούν.

          Στον επόμενο διαγωνισμό θα βάλω όρο να μην τον πολιτικοποιήσουμε, να δούμε αν θα έχουμε ανάλογη συμμετοχή με τον τρέχοντα διαγωνισμό.

          Μου αρέσει!

  12. Ξανά Χμμμ…

    Δεν το βλέπω και τόσο κακό. Τη μια βδομάδα είναι περισσότερα αυτά, την άλλη λιγότερα ίσως, θα δούμε προσεχώς.

    Προφανώς αυτή τη βδομάδα «ξορκίζουμε» το (νέο) κακό. Ακόμα και σε επίπεδο ψηφοφορίας.

    3η ψηφοφορία, 3ο μνημόνιο, έχουν timing!

    Μου αρέσει!

  13. Καταρχήν, να χαιρετήσω τους συντάκτες και όλη την παρέα του comics trades γιατί είναι η πρώτη φορά που γράφω κάποιο σχόλιο στην ιστιοσελίδα! Οφείλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όσους εμπλέκονται με το site προσφέροντας μας τουλάχιστον ένα νέο άρθρο κάθε μέρα!! Ας μπούμε όμως και στο θέμα. Έστειλα και εγώ πρώτη φορά έναν διάλογο που θα μπορούσε να συμπληρώσει το παραπάνω καρέ. Είναι η 2η καταχώρηση. Αν και γενικά ήταν χαλαρό το κλίμα παρατήρησα έναν ανταγωνισμό (έστω και για πλάκα) που νομίζω ότι δεν αρμόζει. Το ξέρω ότι κανένας δεν θέλει να χάνει, αλλά πιστεύω ότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα ειδικά σε αυτό το site, παρά να μοιραστούμε την αγάπη μας για τα κόμικ και τις παιδικές μας αναμνήσεις. Οπότε ας κερδίσει ο πολυπληθέστερος στις ψήφους και πιο αγαπητός διάλογος προς τον κόσμο. Ας περάσουμε όμως και στο θέμα που προέκυψε σήμερα. Συμφωνώ και εγώ ότι δεν θέλω να βλέπω το 90% των προτεινόμενων διαλόγων να έχουν σχέση με την πολιτική, αλλά πιστεύω πως βοήθησε αρκετά και το καρέ και η περιρέουσα ατμόσφαιρα με κεντρικό άξονα το 3ο μνημόνιο. Άλλωστε και η ενότητα ένα καρέ χίλιες λέξεις μας έχει προσφέρει αρκετούς διαλόγους με θέμα την πολιτική.

    Μου αρέσει!

    • Χαιρετίζω και καλωσορίζω, τον φίλτατο Κωνσταντίνο, έναν εξαιρετικό φίλο των κόμικς!

      Η παρουσία σου εδώ μας τιμά, όπως και όλων των φίλων μας. Εύχομαι να έχουμε την ευκαιρία να ανταλλάσσουμε απόψεις και ανησυχίες, όπως επίσης και να διαβάζουμε και δικά σου κείμενα.

      Είναι γεγονός, ότι κάποιοι νεότεροι ηλικιακά φίλοι, βλέπουν έναν ανταγωνισμό αλλά μέσα σε αθλητικά να τα χαρακτηρίσω, πλαίσια. Νομίζω ότι το χιούμορ κυρίως και τα πειράγματα, είναι αυτά που βγάζουν προς τα έξω μια εικόνα τέτοιου τύπου.

      Θα συμφωνήσω με αυτό που ανέφερες, σχετικά με την πολιτικοποίηση του διαγωνισμού, όσον αφορά στις συμμετοχές. Ήταν και το κλίμα της εβδομάδας, που προφανώς ευνόησε μια τέτοιας μορφής έμφαση. Θα δούμε καθώς θα περνούν οι εβδομάδες, οπότε θα πράξουμε αναλόγως.

      Να σε ευχαριστήσω θερμά και για τα καλά σου λόγια! Η δύναμη τους, όπως και των αντίστοιχων σχολίων όλων των αναγνωστών μας, είναι αυτή που μας βοηθάει να συνεχίζουμε, με σκοπό να είστε εσείς ικανοποιημένοι!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

