ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΟΜ ΝΤΑΚ – «ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ» / ΤΕΥΧΟΣ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012

Καλό μήνα και από το «Φάντομ», το περιοδικό που προστέθηκε φέτος στις Ελληνικές εκδόσεις του Ντίσνεϋ. Νοέμβριος με πέμπτο τεύχος στα περίπτερα, που το παρουσιάζουμε σήμερα, δύο συντάκτες και όχι ένας, όπως έχετε συνηθίσει! Το Comics Trades είναι μια σελίδα φτιαγμένη από εσάς – για εσάς και ο κάθε αναγνώστης, μπορεί να γίνει συντάκτης!  Είναι πολύ απλό. Αρκεί να αγαπάτε τα κόμικς και να θέλετε να γράψετε μια κριτική – παρουσίαση – κάτι γι`αυτά γενικότερα. Στέλνετε τα κείμενα σας στο email μας και αυτό ήταν όλο!

Σήμερα λοιπόν, ο Μήτσος (mitsoman), γνωρίζεται μαζί μας και δημοσιεύει το πρώτο του κείμενο. Να τον καλωσορίσουμε και επίσημα (ανεπίσημα έγινε ήδη στα σχόλια) και να του ευχηθούμε ευχάριστη και δημιουργική διαμονή στην παρέα μας! Μήτσο, να προσέχεις μόνον, γιατί ο πήχης εδώ ανεβαίνει απότομα και οι προσδοκίες μεγαλώνουν με το… καλημέρα! Συνεπώς, περιμένουμε κι άλλα άρθρα σου! Κομικσοκέφαλος, κατά το σιδεροκέφαλος, που λέμε!

Παρουσίαση mitsoman

Πέμπτο τεύχος για αυτήν την νέα σειρά ιστοριών του Φάντομ Ντακ. Η καινούργια αυτή λοιπόν σειρά, αλλά και το ολοκαίνουργιο τεύχος φυσικά έχουν σαν στόχο να μας ταξιδέψουν σε μέρη άλλα και επιτεύγματα που η φαντασία μας δεν μπορεί να φτάσει. Ας μπούμε στο ψητό. Το νέο τεύχος έχει σαν τίτλο «ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ» και ήρθε για να συναρπάσει . Δεν έχει αλλάξει τίποτα στο περιοδικό. Οι σελίδες παραμένουν 76 και οι 2 τελευταίες είναι από το αρχείο του Φάντομ και μιλάει για τα δυο πρόσωπα, το Νούμερο Ένα και το Νούμερο Δυο. Το σενάριο της συγκεκριμένης ιστορίας ξεπερνά την λογική. Ξεκινώντας, βλέπουμε δυο μοναχούς να μιλάνε για κάτι άκρως απόρρητο και μυστικό και ο ένας από τους δυο να πηγαίνει προς την Λιμνούπολη, αργότερα όμως μαθαίνουμε ότι αυτός ο μοναχός είναι ο …

Καλύτερα να μην σας το πω, να σας κρατήσω σε αγωνία! Ένας χάκερ κάνει τον Φάντομ να τρέχει και να μην φτάνει, αλλά ποιος είναι? Τέλος, ο Νούμερο 1 παθαίνει βλάβη κ έτσι εμφανίζεται ο Νούμερο 2 και η ερώτηση είναι Αντικατάσταση ή Απειλή; Στο επόμενο τεύχος, λοιπόν, επιστρέφει ένας παλιός «φίλος», ο ΚΟΚΟΡΟΝ Ο ΑΡΠΑΓΑΣ. Για να δούμε τι θα γίνει λοιπόν!!! Ραντεβού την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου πανελλαδικά και με μεγαλύτερη στήλη!! Από εμένα αυτό το τεύχος περνάει με 9 !

Σχολιασμός corto

Το πέμπτο αυτό τεύχος, έρχεται για να εδραιώσει την σειρά αυτή, με επιπλέον γοητευτικό τρόπο, σε σχέση με τα προηγούμενα τέσσερα. Κατ` αρχάς, το σκίτσο θεωρώ ότι είναι κατά πολύ βελτιωμένο, με πιο στρογγυλές φιγούρες, περισσότερη πλαστικότητα και καλύτερη κίνηση. Οι χαρακτήρες είναι πιο κοντά στο ύφος του Ντίσνεϋ, από κάθε προηγούμενο τεύχος, κάτι που θα ικανοποιήσει και τους… μεγαλύτερους ηλικιακά αναγνώστες. Άρα, στον έναν από τους δύο τομείς, που το κρίνουμε, είναι μια χαρά. Εκεί, μαζί και με το στήσιμο των καρέ και τον χρωματισμό, προσωπικά του δίνω ένα 8,5.

Το σενάριο τώρα, ανεβάζει στροφές έντασης και αγωνίας και είναι πολύ καλό και δίχως κοιλιές! Μακράν το καλύτερο όλων, μέχρι τώρα. Κρατάει τον αναγνώστη, με την κλιμακούμενή του πορεία και εξέλιξη. Εμφανίζονται πολλοί και πολλά, με την ίδια ευκολία που κάποιοι και κάποια εξαφανίζονται! Κι αυτό, το βρίσκω ακόμη καλύτερο και από το σκίτσο. Προσωπικά πάντα. Εδώ λοιπόν, σ`αυτό τον τομέα, του βάζω 9,5.

Σαν σύνολο, παίρνει μια βαθμολογία της τάξης του 9, που είναι εξαιρετικό και δείχνει αν μη τι άλλο μια συνέχεια, ενώ προδιαθέτει θετικά, για μια ακόμη καλύτερη. Νομίζω ότι και τα πράγματα πλέον, έχουν αρχίσει να ξεκαθαρίζουν, όσον αφορά σε ό,τι διαπραγματεύεται, ενώ έχουμε ένα πλάνο πλέον όλων όσων θα απεικονίσει στην συνέχεια. Τον επόμενο μήνα, έχουμε το έκτο τεύχος, με τίτλο «Όταν ο ήλιος πάγωσε».

Σήμερα, μην χάσετε το βράδυ και την παρουσίαση του νέου τεύχους του Μίκυ Μάους, ενώ αύριο, σας έχουμε και αυτήν του τεύχους 543 του Μεγάλου Μίκυ.

Όλες τις παρουσιάσεις των τευχών του Φάντομ μπορείτε να τις βρείτε εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο .

About Corto

Ασχολούμαι με το σκίτσο και τα κόμικς. Και στις δύο περιπτώσεις ακολουθώ το συναίσθημα. Θα προτιμούσα να μείνουν όλα αυτά στη σφαίρα του ερασιτεχνισμού, αλλά ...καμιά φορά η ζωή έχει άλλη γνώμη. Μισώ την υποκρισία και την αχαριστία και αρκούμαι στις μικρές στιγμές, που μπορούν να είναι παντού. Στη θέα ενός δέντρου, στον ήχο του κύματος...

Posted on 2 Νοεμβρίου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Covers, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Οι Νέες Περιπέτειες του Φάντομ Ντακ, Παραλειπόμενα, Παρουσίαση: Οι νέες περιπέτειες του Φάντομ Ντακ, Πολιτισμός, Συνεργασίες Μελών, Σκίτσο, Τέχνες, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 44 Σχόλια.

  1. Αν και είμαι νέο μέλος διαβάζω απο την στιγμή που βγήκε το καινούριο φαντομ την στήλη σου!! Corto συνέχισε έτσι αν και θα ήθελα να σου ζητήσω κάτι αν γίνεται να γράφεις πιο πολλά αλλα και να γίνεται μια συζήτηση για το τι επεται να γίνει!!

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα αγαπητέ φίλε.

      Καλώς ήρθες στο Comics Trades!

      Εύχομαι καλή και δημιουργική παραμονή!

      Η προτροπή σου θα υλοποιηθεί, καθώς είναι σκοπός μου να συνεχιστεί η ενημέρωση και να μεγαλώσει σαν ενότητα, στην σελίδα. Χαίρομαι που είσαι σύμφωνος, για να μην κάνουμε δημοψηφίσματα και για τέτοια! 🙂

      Σήμερα έπρεπε να είχε έρθει και το 5ο τεύχος στα χέρια μου, αλλά ας όψεται η πραγματικότητα(σε κάποιες περιπτώσεις θλιβερή), της επαρχίας… Πάντως αύριο, λογικά θα το έχω, οπότε και αναμείνατε την παρουσίαση του.

      Μια παράκληση.

      Όλα αυτά χρειάζονται την συμμετοχή σας. Τα σχόλια είναι πολύ σημαντικά για μας, ώστε να γνωρίζουμε τις σας αρέσει και να έχουμε μια επικοινωνία μαζί σας. Το Comics Trades είναι μια σελίδα ζωντανή, με σφυγμό και δύναμη από από αυτήν που μας δίνετε εσείς.

      Μου αρέσει!

  2. Λοιπόν έχω να σου πω ότι ήδη έχω διαβάσει 2 φορές το 5 τευχος ήταν ειλικρινά τέλειο !! Δεν ξέρω αν θες να σου πω λεπτομέρειες ?

    Μου αρέσει!

  3. Λοιπόν έχουμε και λέμε τα πράγματα μπλέκονται στις πρώτες σελίδες όταν βλέπουμε κάποιους μοναχούς να μιλούν στην άλλη πλευρά του κοσμου(απο πλευρά λιμνουπολης)!! Ύστερα μας παει παλι πίσω στην λιμνουπολη στο Μέγαρο δαρβιν απο εκεί και μετά η ιστορία μπλέκεται τρελα!! Το μόνο πράγμα που θα σου πω είναι ότι εμφανίζεται ο κ. Δαρβιν!!

    Μου αρέσει!

    • Ω! Έκτακτα! Νομίζω ότι η εμφάνιση του, είναι κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον και ανυπομονώ να πιάσω πλέον το τεύχος στα χέρια μου, καθώς και το σενάριο ακούγεται ωραίο.

      Μου αρέσει!

  4. Έτσι το νούμερο δυο κάνει την εμφάνιση του δεν θα σου πω πως αν και ήδη σου έχω αποκαλύψει πολλά αλλα θα πω ότι θα είναι ο κακός της υπόθεσης και μάλλον δεν θα τον ξανα δούμε !! Ααααααα και για να πούμε κ για το τευχος 6 ο κοκορον κάνει τη επανεμφανηση του!!

    Μου αρέσει!

    • Κι αυτό ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, αφού σαν χαρακτήρα θα ήθελα να το δω ξανά. Χμμ… Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Οπότε, να αναμένω τοποθέτηση σου στην αυριανή παρουσίαση, έτσι;

      Μου αρέσει!

  5. Σίγουρα τι λες τώρα ααα και πες μου πιο είναι το e-mail της ομάδας !

    Μου αρέσει!

    • gkoscomicsandmore@gmail.com

      Εδώ μπορείς να στέλνεις συμμετοχές για διαγωνισμούς, προτάσεις γενικότερα(στις 22 Δεκεμβρίου γιορτάζουμε 3 χρόνια ύπαρξης!), παρουσιάσεις δικές σου και κείμενα για άρθρα και πολλά ακόμη. Αν πρόκειται για παρουσιάσεις τευχών, ιστοριών και άρθρων, απλά μας στέλνεις και 2-3 φωτογραφίες.

      Μου αρέσει!

  6. Οκ έγινε θα προσπαθήσω να έχω μια μικρή παρουσίαση μέχρι αύριο το μεσημέρι!

    Μου αρέσει!

    • Άψογα!

      Μην ξεχάσεις 2-3 σελίδες του τεύχους και οποσδήποτε το εξώφυλλο, αλλά και την σελίδα με το επόμενο τεύχος!

      Αν θέλεις, πέρνα και για μια πρώτη γνωριμία και από εδώ.

      http://wp.me/PKxow-8UO

      Ξέρεις σε τι στυλ. “Είμαι ο τάδε και είμαι καλά, μου αρέσουν αυτά τα κόμικς κλπ κλπ”

      Μου αρέσει!

  7. Σου έστειλα 4 φωτογραφίες διότι δεν έχω προγράμματα για να τα σκαναρω αν σου κάνουν χρησιμοποίησε τες!!

    Μου αρέσει!

    • Εντάξει, Μάνο. Σε ευχαριστώ πολύ. Απλά φτιάξε το κείμενο εσύ και τις αναλαμβάνω εγώ τις φωτογραφίες. Μπράβο πάντως, για την προθυμία και την θέληση για συμμετοχή σου! Εσείς, οι αναγνώστες μας, είστε το Comics Trades και σήμερα το έκανες πράξη αυτό!

      Μου αρέσει!

  8. Όχι Μάνος / Μητσο και οκ!!

    Μου αρέσει!

  9. Αναμένωμεν με ενδιαφέρον. Χτύπα μας αλύπητα (ούτως ή άλλως άβαταρ είμαστε τί θα πάθουμε; ) 😉

    Μου αρέσει!

  10. Σου έστειλα λοιπόν το κείμενο δες το και κανε της αλλαγές σου πιστεύω να σου αρεσε!

    Μου αρέσει!

  11. Ευχαριστω πολυ ειλικρινά !! Δεν περίμενα απο την πρώτη μέρα να κάνω αυτο το πράγμα!! Ευχαριστω για την μεγάλη ευκαιρία και εύχομαι να συνεχίσω αν γίνεται φυσικά να γράφω μαζι με τον corto= Γιώργο !!

    Μου αρέσει!

    • Μα και βέβαια θα συνεχίσουμε, για όσο θέλεις εσύ! Μέχρι που κάποια στιγμή, θα μου πεις “α, κοίτα, τώρα γράφω μόνος μου”! Θα είναι υπέροχο, όπως υπέροχο είναι και το γεγονός ότι όλοι έτσι ξεκίνησαν στην σελίδα! Σου φαίνεται περίεργο, αλλά είναι 100% αληθινό, Μήτσο! Εσείς γράφετε, για αυτά που όλοι μας αγαπάμε! Αυτή είναι και η δύναμη του Comics Trades! Εσείς οι ίδιοι! Σε καλοσωρίζω και στην συντακτική μας ομάδα!

      Μου αρέσει!

  12. Ααααααα γι αυτο που είπες φυσικά μπορείς να προσθέσεις ότι θέλεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν ήξερα ότι θα δημοσιευτεί θα προσπαθούσα και καλύτερα!

    Μου αρέσει!

    • Μα μπορείς να το δουλέψεις σαν κείμενο όσο εσύ θέλεις!!! Καμία βιασύνη, Μήτσο! Χαλαρά, βάλε ότι επιπλέον θέλεις, ώστε να σε καλύπτει κι εσένα και το δημοσιεύουμε όταν νομίζεις εσύ καλύτερα! Βέβαια, αν ήταν δυνατόν να γίνει αύριο, θα μας ικανοποιούσε όλους, αφού περιμένουμε εναγωνίως το νέο τεύχος!

      Μου αρέσει!

  13. Σε ευχαριστω και παλι ότι χρειαστείς απλά στείλε μου ενα e-mail! Να προσθέσω ότι θα ήθελα να γράφω μαζι σου διότι μου αρεσε έτσι όπως εγγραφές και για αυτόν τον λόγο μπήκα στην ομάδα!

    Μου αρέσει!

    • Τότε, θα είμαστε δίδυμο! Κι εμένα θα μου άρεσε να γράφουμε μαζί! Άψογα και κατοχυρώθηκε άμεσα! Είδες; Δεν αργούμε εμείς! 🙂 Όρεξη και κέφι να υπάρχει και γίνονται θαύματα! Και αν είμαστε ενωμένοι, φυσικά.

      Μου αρέσει!

  14. Όχι όχι δεν πειράζει αυτο είναι η αρχή θα προσπαθήσω καλύτερα την επόμενη φορά!

    Μου αρέσει!

    • Μου αρέσει αυτή σου η απόφαση! Είναι ωραίο να στέκεται κανείς στην πρώτη του άποψη! Δείχνει σταθερότητα. Μπράβο, Μήτσο. Πολύ ωραία λοιπόν, αύριο έρχεται το πρώτο σου άρθρο, με την συμμετοχή μου, ώστε να κάνουμε team!

      Καληνυχτίζω και ετοιμάζομαι για ένα δύσκολο αυριανό πρώτο 8ωρο, που όμως θα δώσει την θέση του, σε ένα δημιουργικό 10ώρο, που αντί να κουράσει, θα γεμίσει τις μπαταρίες!

      Καλό βράδυ, παιδιά!

      Μου αρέσει!

  15. Οκ οκ αφού και απο την δική σου πλευρά είναι τέλεια! Λοιπόν έχω κάποιες ιδέες τις οποίες θέλω απλά να σου τις πω αλλα αυριο γτ για σημερα σας αφήνω ! Εντάξει?

    Μου αρέσει!

  16. Καλό βραδυ

    Μου αρέσει!

  17. Γεια σας τι γίνεται κλ? πως παει η παρουσίαση?

    Μου αρέσει!

  18. Πω πω τέλειο ευχαριστω για την ευκαιρία!

    Μου αρέσει!

  19. «Κοκισοκέφαλος»;

    Τι θέλει να πει ο ποιητής;
    1. Κοκκινοκέφαλος
    2. Κομικσοκέφαλος
    3. Κοσκινοκέφαλος
    4. Κάτι άλλο

    Ψηφίστε!

    Μου αρέσει!

  20. Ελπίζω το τεύχος να με ικανοποιήσει.

    Ένας… μεγαλύτερος ηλικιακά αναγνώστης.

    Μου αρέσει!

  21. Εγώ προτείνω την 3η απάντηση του δημοψηφίσματος.

    Υποθέτω πως η λέξη «Κοσκινοκέφαλος», βγαίνει από τη λέξη Κοσκινάς… (εχε χε χε χε).

    Αγαπητέ Μήτσοτακ, έ, Μήτσομαν ήθελα να πω, ότι βουρ στον πατσά και για άλλα αρθρα!

    Μου αρέσει!

  22. Σε ευχαριστω πολυ αυτο ήταν κάτι πρόχειρο και θα προσπαθήσω για κάτι καλύτερο την επόμενη φορά!

    Μου αρέσει!

  23. Πολυ καλη η κρτική του κειμενου δεν εχω να πω κατι παραπανω συψχαρητηρια μιτσομαν!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

