ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 1 — ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

dialog2

Οι υποβολές διαλόγων για τον πρώτο μας διαγωνισμό «συμπληρώστε το διάλογο» ολοκληρώθηκαν, οπότε καλούμαστε να ψηφίσουμε, για να ανακηρύξουμε το νικητή.

Υπενθυμίζω ότι το καρέ, τού οποίου το διάλογο είχαμε κληθεί να συμπληρώσουμε, είναι το ακόλουθο:

Ποιος από τους παρακάτω διαλόγους πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος;

α/α Διάλογος
1 — Βαφτίζεσαι ιππότης τής τσιγκουνιάς και δούκας τής φιλαργυρίας! Πάρε να ‘χεις!
2 — Να, για να μάθεις να μην ξεχνάς τη διεύθυνση του «comicstrades.me»!
3 — Οι ΔΝΤ θεωρίες σου αξίζουν κι ένα κάποιο βραβείο, αγαπητέ μου!
4 — Σταμάτα να χτυπάς το σφυρί μου με το κεφάλι σου!

Είχαμε ακόμα μία υποβολή, αλλά ήταν 3–4 φορές μεγαλύτερη σε μήκος από αυτές παραπάνω, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να χωρέσει στο συννεφάκι, και μετά λύπης μας αναγκαστήκαμε να την απορρίψουμε.

Ψηφίστε! Η διάρκεια της ψηφοφορίας είναι μία εβδομάδα.

Απλά πατάς το αντίστοιχον ηλεκτρονικόν κομβίον, στην αναρτημένη σχετική λίστα!

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 11 Οκτωβρίου 2012, in Comics Quiz, Comics Trades, CT Exclusive, Κόμικς Κουίζ, Συμπληρώστε το διάλογο and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 24 Σχόλια.

  1. Excuse me μια απορία: η ψηφοφορία είναι με αποστολή mail ή με υποβολή σχολίου;

    Μου αρέσει!

  2. Χα χα καλό!

    Θα μου πέιτε όμως γιατί ρώτησα το αυτονόητο.

    Έχω μια ρύθμιση στο mozzila που κόβει κάποια στοιχεία (scriptάκια λέγονται, δεν είμαι σίγουρος) και το κουτάκι της ψηφοφορίας απλά το εξαφάνισε! Μόλις μου είπε ο Γιώργος κατάλαβα τι έγινε και αφού επέτρεψα να δωθεί πρόσβαση, τότε είδα ό,τι βλέπετε κι εσείς.

    Αν θέλετε να σας στείλω μία φωτογραφία να δείτε τι βλέπω όταν δεν έχω δώσει έγκριση να εμφανιστεί όλο το πλαίσιο.

    Μου αρέσει!

    • Ναι. Ακούγεται ενδιαφέρον και θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε το πρόβλημα.

      Μου αρέσει!

    • Κι’ εγώ έχω στημένο το noscript. Γενικά θέλει λίγη προσοχή στο τι κόβεις. Αν δεις ότι κάτι δεν πάει καλά με κάποιο site, πρέπει να ψάξεις να βρεις σε ποιο εξωτερικό site να επιτρέψης την πρόσβαση. Εν προκειμένω, είναι το polldaddy.com. Αν του επιτρέψεις να φαίνεται μέσα από το comicstrades, τότε θα δεις και άλλες δύο ψηφοφορίες, στα πλάγια τών σελίδων.

      Μου αρέσει!

  3. Θα σου στείλω να γελάσεις. Δεν πρόκειται για κάποιο πρόβλημα του comicstrades, αλλά του add on και του τρόπου που πρέπει να το ρυθμίσεις.

    Μου αρέσει!

  4. Μωρέ το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια, δεν είναι κάτι που δεν ξέρω. Αλλά αφού μου είπες χθες στα σχόλια κατάλαβα τι συνέβη, μπήκα και έκανα ένα κλικ ακόμα, μετά ψήφισα και τέλος ολέ!

    (Απ’ ότι βλέπω ο νικητής του διαγωνισμού έχει αρχίσει να ξεχωρίζει)

    Μου αρέσει!

    • Χα! Μην βιάζεσαι! Εδώ στην ψηφοφορία μας για δημοφιλέστερο κόμικς περιοδικό, ξεκίνησε το Μίκυ Μάους τρέχοντας με 100 και τώρα έχουμε μάχη στήθος με στήθος με το Μπλέκ! Το οποίο Μπλέκ μάλιστα, αυτή την στιγμή προηγείται, παρακαλώ!

      Μου αρέσει!

  5. Πριν φύγω, καλά που το είπες, μία απορία σχτικά με αυτό:

    Τώρα που το θυμάμαι, εχμ, να, χθες ψήφισα και για τα Μίκυ Μάους, αλλά θυμήθηκα ότι ξαναψήφισα και πριν από δύο μήνες…

    Πειράζει, ή θα με μαστιγώσετε καλέ;

    Μου αρέσει!

  6. Δεν ξέρω αν έτρεχε με 100, αλλά εδώ έρπει με 0. Επτά μόνο ψήφοι χθες και καμία σήμερα. 😦

    Μου αρέσει!

  7. Εμ πρεμιέρα γαρ! Πλάκα έχει, γρήγορο είναι, καλά θα πάει και είμαι περίεργος να δω τι θα αμολήσουν οι κούτρες μας στη φόρα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

