ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ! 32.

Η Ντισνεϋ – άδα συνεχίζεται με ακόμη ένα καρέ. Αυτή τη φορά θα σας πάμε μέχρι τους «Χρυσούς Κύκλους της Ατλαντίδας», για να θυμηθούμε ένα καρέ(για την ακρίβεια είναι 3!). Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να προσθέσουμε επιπλέον σχόλια, αφού καταλάβατε σε ποιόν απευθύνεται! Μάλιστα αγαπητοί μου! Ο σοφός κομικσάς της παρέας, δεν ήταν δυνατόν να απουσιάσει από το αφιέρωμα αυτό, αφού ακόμη και οι σχεδιαστές του Ντίσνεϋ, τον τίμησαν με τα σκίτσα τους!

Πληροφορίες για το τομάκι και την ιστορία, όπως πάντα από το inducks.

http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2337-6P
http://coa.inducks.org/issue.php?c=gr/XKA+++1

Δείτε όλα τα καρέ, που επιλέγουμε για σας κάθε Τρίτη, συγκεντρωμένα εδώ.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 4 Σεπτεμβρίου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Creators, Comics Legends, Comics Links, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Ένα καρέ χίλιες λέξεις, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Καρέ, Παραλειπόμενα, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 Σχόλια.

  1. Δεν θέλω να περιαυτολογήσω, αλλά εγώ…. και εγώ… και μόνον εγώ…

    🙂

    Μου αρέσει!

    • Καλημέρα, Κρίτων, ω Κρίτων! Was that you? Καταπληκτική ομοιότητα, πρέπει να πω, όσων αφορά στην σοφία των επιλογών! Επίσης, εξαιρετικό καρέ, once more!

      Μου αρέσει!

      • Στη συγκεκριμένη ιστορία δεν έχω ιδέα πώς τους ήρθε το όνομα.

        Σε μιαν άλλη, όπου ο Ντόναλντ πήγε να δουλέψει για τον πολιτικό Κρίτωνα Δελαπατρίδη, τον καιρό που γκρίνιαζα για το Κόμιξ στην mailing list τών Disney comics, επισήμως δεν είναι αναφορά σε μένα, σύμφωνα με την απάντηση που δημοσίευσαν σε σχετική μου ερώτηση στο Κόμιξ.

        Αυτός που είμαι εγώ (ή, τουλάχιστον, πήρε το όνομά του από εμένα) είναι ο χαρακτήρας Kriton Startofinis στην Αμερικάνικη έκδοση τής ιστορίας The Hands of Zeus, όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Uncle Scrooge 312!

        (Γρήγορο αντίστροφο «βρείτε το καρέ»: Θυμάται κανείς σε ποιο τεύχος τού Κόμιξ δημοσιεύτηκε η ιστορία με τον Κρίτωνα Δελαπατρίδη, αλλά και σε ποιο τεύχος η απάντηση στο ερώτημά μου; Δεν έχω καταφέρει να την εντοπίσω. Ως βραβείο (που λέει ο λόγος, δηλαδή) ίσως να δημοσιεύσουμε ένα καρέ από την προεκλογική του συγκέντρωση!)

        Μου αρέσει!

  2. Κρίτων, Ω Κρίτων, Μέγα Κρίτων!

    Να τα μας και οι διασημότητες!

    Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά ο Κρίτων που όλοι νομίζουν ότι είναι ο Γκούφυ είναι διάσημος και η εποχή της ιστορίας είναι η αρχαιότητα…

    Απ’την άλλη καλή η ξανθιά, αλλά Κατρίνα Κασκαντέρ δεν είναι και ίσως γι’ αυτό ο γνήσιος Κρίτων να απουσιάζει από τα καρέ για να διεκδικήσει τη δόξα που του ανήκει…

    (Τουλάχιστον όπως υποθέτει κανείς από τα καρέ της ανάρτησης μόνο).

    Δεν μπορεί, κάπου ο συντάκτης Κρίτων έχει βρει το μυστικό της χρονομηχανής στο internet και μας το παίζει Doctor Who
    Γκούφυ…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

