ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΟΜ ΝΤΑΚ – «ΞΑΝΤΟΥΜ» / ΤΕΥΧΟΣ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012

Κι εκεί που πάω που λέτε, να αγοράσω το Μίκυ Μάους της εβδομάδας, βλέπω ξαφνικά – μια μέρα πριν εκπνεύσει ο Αύγουστος – το τεύχος «Φάντομ»(να το λέμε έτσι εν συντομία), του …Οκτωβρίου! Οποία έκπληξις! Ευχάριστη όμως, δεν λέω. Οπότε, σήμερα έχουμε και δεύτερη κυκλοφορία Ντίσνεϋ, για παρουσίαση στο Comics Trades. Το γνώριμό μας, φουτουριστικό, μελλοντολογικό, καταστροφολογικό, διαστημικό και με ολίγον από ζαλάδα ύφος του περιοδικού, είναι ξανά εδώ, με νέες αστροπεριπέτειες για τον Φάντομ Ντάκ και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην τις διαβάσουμε για σας, πριν από εσάς! Με σκοπό την ενημέρωση πάντα. Ιδού λοιπόν, τι μεταφράσαμε από τις σελίδες του.

Τους Παγοφλόγες τους ξέρατε; Ούτε εγώ! Πάντως είναι… ανόητοι, απ` ότι λέει κι ο chief – Εβρονιανός, στην σελίδα 4! Είναι περίεργα πλάσματα, οπτικά και όχι μόνον… Ο επίβουλος της γης μας, σκέφτεται να οργανώσει μια αποστολή, ώστε να βγάλει από την μέση τον μεγάλο του αντίπαλο και υπερασπιστή των ανθρωπίνων διαγαλαξιακών δικαιωμάτων, τον Φάντομ!  Ντροπή, θα μου πείτε! Να τα βάλει με τον Φάντομ, τον υπέροχο αυτό ήρωα, τον ανιδιοτελή, αυτόν που έχει κάνει τόσες θυσίες, που… Κι όμως, αγαπητοί μου, αυτόν ακριβώς θέλει να εξοντώσει και δεν ακούει τίποτα και κανέναν! Προσωπικά, μια λέξη βρίσκω, για να του απαντήσω: αίσχος!

Κι ενώ ο ήρωας μας, βουτάει στην ρουτίνα των ηλεκτρονικών εγκεφάλων και των λαλημένων κυκλωμάτων, αλλά και στα τηλεοπτικά κυνήγια του Άνγκους Φάνγκους, ξάφνου …βρίσκεται μπροστά στους Εβρονιανούς, again! Τον στριμώχνουν με την πλάτη στον τοίχο(κυριολεκτικά!), και τότε… εμφανίζεται η Ξάντουμ και γίνεται ο μαύρος χαμός! Βασικά έχει κι άλλα χρώματα, αλλά για χάρη συντομίας, συνόψισα σε ένα! Η κοπελιά με τα κόκκινα μαλλιά, είναι ζόρικη και δεν κάνει διαχωρισμούς, πράγμα που καταλαβαίνει αμέσως ο Φάντομ, αφού δεν αρκείται στους Εβρονιανούς! Θέλει να τηγανίσει τους πάντες! Τα υπόλοιπα, επί των σελίδων του τεύχους…

Να σας πω ακόμη, ότι συνεχίζοντας να μας ενημερώνει για την τεχνολογία των ιστοριών, η έκδοση μας προσφέρει κι άλλες λεπτομέρειες και στοιχεία, για τα όπλα, τα αεροσκάφη και πολλά ακόμη, από αυτά που εικονίζονται στις σελίδες του περιοδικού. Το οποίο σημειωτέον, σαν επόμενο τεύχος αναμένεται Πανελλαδικά στα περίπτερα, στις 4 Οκτωβρίου, ημέρα Πέμπτη. Για τρίτο τεύχος, να του δώσω ένα 8,5, για να πάει ασορτί και με την παρουσίαση του σημερινού Μίκυ Μάους!

Για το Comics Trades 2012 – 2013

Γιώργος Σ. Κοσκινάς

Οι παρουσιάσεις αυτών των τευχών, βρίσκονται στην ομώνυμη κατηγορία.

About Corto

Ασχολούμαι με το σκίτσο και τα κόμικς. Και στις δύο περιπτώσεις ακολουθώ το συναίσθημα. Θα προτιμούσα να μείνουν όλα αυτά στη σφαίρα του ερασιτεχνισμού, αλλά ...καμιά φορά η ζωή έχει άλλη γνώμη. Μισώ την υποκρισία και την αχαριστία και αρκούμαι στις μικρές στιγμές, που μπορούν να είναι παντού. Στη θέα ενός δέντρου, στον ήχο του κύματος...

Posted on 31 Αυγούστου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Covers, Comics Creators, Comics History, Comics Legends, Comics News, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Ενημέρωση, Εξώφυλλα Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Οι Νέες Περιπέτειες του Φάντομ Ντακ, Παραλειπόμενα, Παρουσίαση: Οι νέες περιπέτειες του Φάντομ Ντακ, Περιοδικά, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Φάντομ Ντάκ, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 44 Σχόλια.

  1. Γιατί με αυτά που γράφεις για την πλοκή και είδα και στις εικόνες μού φέρνει στο μυαλό τη λέξη αστροπελέκι;

    Απ’ τις εικόνες το μόνο που μου αρέσει είναι η φιγούρα του Φάντομ Ντακ και τίποτα άλλο!

    Μου αρέσει!

  2. Ο σούπερ Γκούφη εναντίον του αιμοσταγούς εξωγήινου Βαμπίρ Βαμπίριτρον ας πούμε;

    Ωχ, αμάν, αμάν…

    Μου αρέσει!

  3. Με κάθε τεύχος δίνουν και ένα κουτί ασπιρίνες, ή πάλι θα μας πιάσει πονοκέφαλος, όπως με το πρώτο τεύχος;

    Όποιος μου πει τι στάση και τι έκφραση έχει η Ξάντουμ (ή, πιο πιθανό, Ζαντούμ, αν το πρωτότυπο είναι Xadoom) στα scans στο άρθρο και με πείσει κερδίζει (ή, μάλλον, χάνει, διότι θα τις χρειαστώ εγώ) ένα κουτί ασπιρίνες.

    Μου αρέσει!

  4. Κανατε ενα λαθος οι παγοφλογες αναφερονται στο δευτερο τευχος της σειρας στις πισω σελιδες του βιβλιου μετα το τελος της ιστοριας.Στις καστες των εβρωνιανων δηλαδη στις βαθμιδες τους.Ουσιαστικα ειναι οι δουλοι τους και διαταζονται απο τους απο τις πιο πανω καστες!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα, Μάνο. Μέσα στα space αυτά, καινούργια κόμικς – δεδομένα, ξεχάστηκα κι εγώ. Έχεις απόλυτο δίκιο και σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

      Μου αρέσει!

    • Όχι μόνον υπάρχει αναφορά στο άρθρο τού δεύτερου τεύχος, αλλά εμφανίζονται και οι ίδιοι, παρόντες και αυτοπροσώπως, στην ιστορία τού πρώτου τεύχους. Δυστυχώς, όμως, δεν μας δώσαν ασπιρίνες με τα ακατάληπτα τεύχη, μπας και γλιτώσουμε τη ζαλάδα…

      Άσκηση για το σπίτι:

      Ζήτημα πρώτον.
      Στο εξώφυλλο τού τρίτου τεύχους, τι συνδέει το σώμα τής Ξαντούμ με τα πόδια της;
      α) Το χέρι της
      β) Τίποτε
      γ) Το σώμα της

      Ζήτημα δεύτερον.
      Εάν στο πρώτο ζήτημα η απάντηση είναι γ), τότε, τι συνδέει το βραχίονα τής Ξαντούμ με τον ώμο της;
      α) Τίποτε
      (Δεν υπάρχει β.)

      Ζήτημα τρίτον.
      Τι εφιάλτες θα δουν τα παιδιά το βράδυ, εάν δουν το πρόσωπο της Ξαντούμ σ’ αυτό το εξώφυλλο;
      α) Τέρατα
      β) Σεισμούς
      γ) Φωτιές

      Ζήτημα τέταρτον.
      Είναι τέχνη αυτό;
      α) Όχι
      β) Όχι βέβαια

      Ζήτημα πέμπτον.
      Αφού η φλόγα είναι γένους θηλυκού, γιατί οι παγοφλόγες είναι γένους αρσενικού, στην ελληνική μετάφραση των ιστοριών;
      α) Δεν ξέρω
      β) Έτσι

      Απαντήστε σε όλα τα ερωτήματα. Έχετε όσο χρόνο θέλετε, για να απαντήσετε. Μπορείτε να συμβουλευτείτε λεξικά, εγκυκλοπαίδειες, κάρτες ταρώ και τον καφέ.

      Μου αρέσει!

  5. Προσπαθώντας να λύσω χτες την άσκηση του Κρίτωνα ζαλίστηκα και καταπιάστηκα με τα Ντεπόν. Μετά βγήκα στην (μπλέ) πανσέληνο και ούρλιαζα σεληνιασμένα!

    Μάλλον σχετίζονται αυτά τα δύο, θα μου πεις ο γιατρός…

    Μου αρέσει!

  6. Και κάτι ακόμα που με βασανίζει ήδη: Το πρώτο θύμα του Άνγους Φάγκους νιώθω ότι θα είμαι εγώ. Το είδα χτες στον καφέ και στα Ταρώ προσπαθώντας να λύσω την άσκηση του Κρίτωνα!

    Μου αρέσει!

  7. Εχω να μπω αρκετες μερες αλλα γι το σχολιο του Corto στην δικη μου επισυμανση δεν κανει τιποτα!!!Περιμενω πως και πως την αναφορα σας για το τεταρτο τευχος τη σειρας!Καλη συνεχεια και καλη δουλεια!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  8. Επισης.Θα ηθελα να ρωτησω εαν το καινουργιο μικυ μαους περιεχει της νεες περιπετειες του πρακτορα Ντοναλντ Ντακ!!!

    Μου αρέσει!

  9. Στο πατρικό υπάρχει μια hoover 30 ετών και δουλεύει ακόμα. Είναι ογκώδης σαν έπιπλο βέβαια, αλλά σκυλί!

    Δεν τα φτιάχνουν όπως τότε…

    Μου αρέσει!

    • Γιατί κάνουν τα κόμικς, όπως παλιά..;

      Μου αρέσει!

    • Εδώ θέλει ειδικό άρθρο, όπου οι απαντήσεις θα ξεπεράσουν τις 1000!

      Μου αρέσει!

    • Αυτή η Hoover είναι εκείνη που διαφήμιζαν με κάτι νοικοκυρές να παρελαύνουν υπό τον ήχο ενός εμβατηρίου και με τα παραγγέλματα ενός Βρετανού αξιωματικού;

      30 χρόνια η Hoover, 20 η δική μου η Siemens, να πας να ζητήσεις από τον κατασκευαστή να σε αποζημιώσει! Αν είναι να αγοράζεις σκούπα κάθε 13 χρόνια, σε 10 χιλιάδες χρόνια θα έχεις χρεοκοπήσει!

      Μου αρέσει!

      • Μμμμ, μπορεί και ναι, δεν θα το απέκλεια. Έψαξα λίγο στο net αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο.

        Λες από εκεί να προέρχεται η συμπάθειά μου για τα πολεμικά;

        Και τι σκούπα: πορτοκαλιά, ογκώδης, θορυβώδης και βγάζει μια μυρωδιά που μάλλον θα έβρισκες περισσότερο σε εσωτερικό άρματος μάχης, αν είναι να πεις ότι υπάρχει διάχυτη μια συγκεκριμένη μυρωδιά σε όλα τα άρματα.
        (Λες να έχω ερπιστριοφόρο όχημα και να μην το ξέρω; )

        Όταν μάλιστα θέλεις να γυαλίσεις παρκέ βγάζεις και τις αντιπυραυλικές εγκαταστάσεις των ογκωδών και επιβλητικών αξεσουάρ και ορμάς για τη δόξα υπό τις ιαχές του διοικητή της διαφήμισης!

        Βρε λες να ζητήσω αποζημίωση; Ίσως να έχει δίκιο ο Θείος Σκρούτζ…
        Θα πω λοιπόν στην εταιρεία ότι η Hoover είναι Groover ενώ η δικιά σας looser!

        Μου αρέσει!

  10. οκ Ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

