ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ! 19.

Από σήμερα, ξεκινάει ένα μικρό αφιέρωμα σε αυτή την ενότητα, με αναφορές σε καρέ από τις εκδόσεις του Ντίσνευ. Ουσιαστικά αυτό εδώ είναι το δεύτερο καρέ, αφού προηγήθηκε την περασμένη Τρίτη ακόμη ένα παρόμοιο. Ακόμη δεν γνωρίζουμε μέχρι πότε θα διαρκέσει, ή πόσα θα καταγράψει στο τέλος του, αλλά υπάρχει πληθώρα τέτοιων καρέ και η επιλογή είναι πολύ δύσκολη! Η ιδέα υλοποιείται έπειτα από έρευνα του Κρίτωνα, ο οποίος και επιμελείται αυτό το αφιέρωμα. Πάμε μέχρι τον Ιούλιο του 2010, οπότε και στην έκδοση των «Μεγάλων Σήριαλ» με τον αριθμό 27(Τζούνιορ Ντακ), συναντάμε την ιστορία «Το στοιχειωμένο νησί». Εδώ εντοπίζουμε το σημερινό μας καρέ. Περιμένουμε τα σχόλια σας επ` αυτού.

Πληροφορίες για την ιστορία, μπορείτε να αντλήσετε στο πιο κάτω link.

http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2437-6

Ενώ στο επόμενο, μπορείτε να μάθετε στοιχεία για το συγκεκριμένο τεύχος.

http://coa.inducks.org/issue.php?c=gr%2FMS+++27

Δείτε όλα τα καρέ, που επιλέγουμε για σας κάθε Τρίτη, συγκεντρωμένα εδώ.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...

Posted on 4 Ιουνίου 2012, in Arts, Comics, Comics Archive, Comics Characters, Comics Creators, Comics Legends, Comics Links, Comics Stories, Comics Strips, Comics Trades, Comics Tributes, CT Exclusive, Culture, Greek Comics, Greek Magazines, Άρθρα Μελών, Έρευνα, Ένα καρέ χίλιες λέξεις, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφιερώματα, Βινιέτες, Γουώλτ Ντίσνεϋ, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εσωτερικές Σελίδες, Ελληνικά Κόμικς, Η Ιστορία των Κόμικς, Κόμικς, Κόμικς Έρευνα, Κόμικς Αναμνήσεις, Κόμικς Θρύλοι, Κόμικς Ιστορίες, Κόμικς Καταγραφή, Κόμικς Παρουσιάσεις, Κόμικς Χαρακτήρες, Κάποτε στην Ελλάδα!, Καρέ, Μίκυ Μάους, Παραλειπόμενα, Πολιτισμός, Σκίτσο, Τέχνες, Τερζόπουλος, Walt Disney and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 31 Σχόλια.

  1. Οι εκλογές πλησιάζουν και ρίχνετε λάδι στη φωτιά κύριε Κρίτωνα!

    Αλλίμονο τα Μίκυ Μάους αν δεν έλεγαν την αλήθεια με τέτοια Σιμωνίδια επιγραμματικότητα και εύγε που το αμολήσατε ενώπιων των οφθαλμών μας!

    Ως ενήλικος, αυτό το καρέ μου προκαλεί μια κάποια αγανάκτιση.

    Σαν παιδί μπορεί και να γελούσα με την παρόλογη σκέψη ότι:

    α) Κάποιος ήθελε το ανιδιοτελές λειτούργημα να το τρέχει σαν επάγγελμα,
    β) Τι τεμπέλαρος μπορεί να ήταν για να μην θέλει να δοκιμάσει κάτι άλλο όταν αναπόφευκτα λήξει η θητεία του και δεν επανεκλεγεί.
    γ) Πόσο χαζό θεωρεί τον κόσμο ότι θα τον ξαναψηφίσει μόνο και μόνο επειδή θα κάνει ό,τι του κατέβει για να είναι δήμαρχος,

    Και ίσως:

    δ) Πώς υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα να έχει γίνει δήμαρχος χωρίς να έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του μιας και δεν ξέρει σε τέτοια ηλικία τίποτα άλλο (φαίνεται να είναι κάποιας ηλικίας στο καρέ)!

    Ιδίως το τελευταίο μπορεί να ήταν που να με μπέρδευε. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένα παιδί θα αναλογιζόταν από μόνο του ότι μέσα από ΄΄αργόσχολες΄΄ πολιτικές ζυμώσεις θα μπορούσε κάποιος, μέσα από νεολαίες, παρατάξεις, μάρκετινγκ, όνομα κτλ κτλ να μην έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του και να γίνει απλώς επαγγελματίας πολιτικός (που ΖΕΙ απ’ αυτό).

    Ίσως μάλιστα αυτό να ήταν το σημείο που θα με έκανε να το θεωρήσω τόσο αστείο σαν παιδί (αλλά και να κρατήσω στο βάθος του μυαλού το προφητικό μπανολάκι του καρέ για το μέλλον…)

    Δυο προτασούλες είναι στο καρέ και οι αναλύσεις βγαίνουν δυο χιλιόμετρα!

    Τέλος υπάρχει και η πιθανότητα να μην έχει ο γερο-δήμαρχος καθόλου δεξιότητες…

    Τότε πώς μπορεί να έγινε δήμαρχος; Θα αναρωτιόμουν παιδί.
    (Την απάντηση την έδωσα παραπόνο από την οπτική του ενήλικου.
    Και πάλι όμως ακούγεται αστεία…)

    Μου αρέσει!

    • Αν και βρίσκεσαι μεταξύ παιδιού και ενήλικα – στο σχόλιο φυσικά!- οι απορίες σου είναι εύλογες και η ερμηνεία που έδωσες στο σημερινό καρέ, μοιάζει πάρα πολύ, με αυτές των υπολοίπων που το αντικρίσαμε! Αυτό που πράγματι αποτελεί τη μεγάλη δύναμη ενός κόμικς, ή ενός καρέ έστω, είναι η ίδια η εικόνα, που καλείται να μιλήσει από μόνη της πολλές φορές, δίχως την συνοδεία κειμένου στα μπαλονάκια, ή σε κάποιες άλλες περιπτώσεις(όπως εδώ σήμερα), απλά να τεκμηριώσει ένα λιτό κείμενο και να το κάνει να φουντώσει σκέψεις στο μυαλό του αναγνώστη! Γι` αυτό είναι ίσως μια ιδανική, ονειρική χώρα, αυτή των κόμικς, που θα μπορούσε ίσως μέσα από κάποια πύλη, ή παράλληλο σύμπαν(ο Σπύρος θα μας πει περισσότερα), να μας δώσει ενδεχομένως στέγη, σε όσους από εμάς βαρεθήκαμε να διαβάζουμε και θέλουμε πια να …μας διαβάζουν…

      Μου αρέσει!

    • «Οι εκλογές πλησιάζουν και ρίχνετε λάδι στη φωτιά κύριε Κρίτωνα!»

      Όλως τυχαίως, θα ακολουθήσουν και άλλα καρέ, από το Μίκυ μάους, με πολιτικό χαρακτήρα!

      Είναι αξιοσημείωτο ότι όλα είναι από ιστορίες που ή πρωτοδημοσιεύτηκαν ή αναδημοσιεύτηκαν τα τελευταία δύο χρόνια. Ίσως οι άνθρωποι τής Νέας Ακτίνας να κάνουν κι’ αυτοί τη διαμαρτυρία τους, με τον τρόπο τους!

      Στη συγκεκριμένη ιστορία, ο εν λόγω δήμαρχος υποτίθεται ότι ήταν ο «καλός» και κινδύνευε να χάσει τη θέση του από τον «κακό» τής ιστορίας, ο οποίος κατέβαινε κι’ αυτός ως υποψήφιος. Ο σεναριογράφος, όμως, αντί να βάλει το δήμαρχο να λέει κάτι ανώδυνο, οπως, π.χ., ότι έπρεπε να επανεκλεγεί για το καλό τής πόλης, προτίμησε να περάσει στα παιδιά ένα πολιτικό μήνυμα.

      Τελικά, όσο και να ακούγεται οξύμωρο, το ότι ασχολούμαστε με κόμικς, στα γεράματα, είναι κι’ αυτό μια πολιτική θέση!

      Μου αρέσει!

      • 🙂 Συμφωνώ, όχι για τα …γεράματα(νέοι είμαστε ακόμα!), αλλά για την πολιτική θέση! Έξοχο το καρέ και πολύ καλή η επιλογή Κρίτωνα! Έχω την αίσθηση, ότι και αυτά που θα ακολουθήσουν, θα είναι σε ένα γενικότερο κλίμα προβληματισμού των αναγνωστών και συγκρίσεων αναπόφευκτων…

        Μου αρέσει!

        • Δεν βρήκα την αναφορά στο άρθρο παλιάς εφημερίδας, που ανέφερε για τον τραυματισμό «γραίας τεσσαράκοντα ετών» από διερχόμενο κάρο, βρήκα όμως το ακολουθο βιβλίο του Αλεξάνδρου Μωραϊτίδη, που κυκλοφόρησε το 1921, όπου σε ένα σημείο λέει:

          «Αλλ’ έως ου δυνηθώσι και αυταί να εργάζονται,
          ειργάζετο μόνη η γραία. Ήτο τεσσαράκοντα ετών τότε.»

          http://www.gutenberg.org/files/37200/37200-0.txt

          Εάν η γραία ήτο τεσσαράκοντα ετών, τότε εγώ που είμαι—γκουχ γκουχ—λίγο μεγαλύτερος, πρέπει να είμαι σεβάσμιος γέρων!

          Μου αρέσει!

          • Ωχ!!! Εχμ… έπειτα από αυτές τις εξελίξεις, ε … νομίζω ότι πρέπει να αναθεωρήσω τις περί ηλικίας απόψεις μου, άρδην! 🙂 Άλλωστε, η λέξη μεσήλικας, είναι ρεαλιστικά, πολύ κοντά μου η !@#@!#!

            Μου αρέσει!

            • Μία γραία στη Λυσιστράτη (αν δεν απατώμαι) θέλει να αποπλανήσει νεανίσκο και αυτός αποφασίζει να παίξει ένα παιχνίδι μαζί της: Της δίνει να σπάσει ένα καρύδι με το στόμα της. εκείνη ρωτάει τι σόι παιχίδι είναι αυτό κι εκείνος της απαντάει ότι απλά θέλει να δει πόσα δόντια έχει για να καταλάβει την ηλικία της.
              (Η γραία δεν εκτίμησε πάντως και πολύ το ευφυολόγημα του νεανίσκου).

              Κύριοι τα δόντια σας παρακαλώ!

              Αν τα έχετε όλα πάντως και είναι υπερβολικά συμμετρικά και άσπρα, τότε…

              Μου αρέσει!

            • …τότε έχουμε καλή οδοντίατρο, που προτιμά την πρόληψη από τη θεραπεία!

              Μου αρέσει!

            • Αχ, μου ξεφύγατε κύριε Κρίτων!

              (Η εμπειρία της ηλικίας θα μου πεις).

              Περίμενα άλλη απάντηση που σήκωνε άλλη απάντηση που μετά σήκωνε από μέρους σας να πάρετε ένα σακί Μίκυ Μάους και να με κυνηγάτε να με κοπανήσετε με αυτά!

              (Νεανική άγνοια από μέρους μου!
              Ή αδικαιολόγητη επιπολαιότητα και ανωριμότητα;)

              Μου αρέσει!

            • Και να τσαλακώσω τα Μίκυ Μάους μου;

              Μου αρέσει!

            • Με κάλυψες 100%!!! 🙂

              Μου αρέσει!

            • χε χε χε… Σωστό!
              Φοράω κράνος θα μου πεις…

              Μου αρέσει!

      • Agree sir!

        Ευτυχώς που η ακεραιότητα και η αγάπη (στην προκειμένη περίπτωση του σεναριογράφου) δεν έχουν ηλικία και απευθύνονται σε κάθε ηλικία.

        Αν το σκέφτηκαν έτσι και στην Νέα Ακτίνα, τα συγχαρητήριά μου.

        Μου αρέσει!

        • Ναι! Κυρίες, δεσποινίδες και κύριοι(Διακογιάννης, ε;), η πρώτη κοινωνική προσφορά της εν λόγω εκδοτικής εταιρείας, είναι γεγονός και την χαιρετίζω με ευγνωμοσύνη! Ο Μεγαλοδύναμος να σας κόβει σελίδες και να μας δίνει χρόνια! 🙂 🙂

          Μου αρέσει!

  2. Επιθυμώ να βρίσκομαι μεταξύ παιδιού και ενήλικα για πάντα!!

    (Εννοείται όμως τη στιγμή που πρέπει να γέρνει η πλάστιγγα ακριβώς εκεί και τόσο όσο πρέπει…)

    Μου αρέσει!

    • Η αγαπημένη μου θέση, σ` αυτή την ισσοροπία του τεντωμένου σκοινιού! Προσοχή μόνο! Από κάτω παραμονεύει το μέλλον για να ρουφήξει όσους πέφτουν! Είναι δίχως δίχτυ ασφαλείας η πορεία αυτή.

      Μου αρέσει!

  3. Μακάρι να αγνοούμε τον κίνδυνο του μέλλοντος από κάτω και να φανταζόμαστε σαν παιδιά ότι μπορούμε να πετάξουμε αν παραπατήσουμε.

    Ποιος ξέρει; Ίσως και να δουλέψει αυτό το κόλπο…

    Μου αρέσει!

  4. Δεν μπορείτε να φαντασθείτε πόσο αληθινό είναι αυτό το σκίτσο. Οχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο. Εξ άλλου για αυτόν τον λόγο λέγονται «επαγγελματίες» πολιτικοί / συνδικαλιστές κοκ. Αυτή είναι η δουλειά τους και άλλη δεν ξέρουν.
    Αυτό το γεγονός είναι πιό ξεκάθαρο στον συνδικαλιστικό χώρο, όπου οι «επαγγελματίες» (με λίγες φωτεινές εξαιρέσεις) έχουν σαν μοναδική απασχόληση την καθοδήγηση των εργαζομένων.

    Μου αρέσει!

  5. Τω όντι δυστυχώς…
    Κάποτε οι πολιτικοί ίσως να είχαν όραμα.
    Τώρα έχουν επάγγελμα…

    Μου αρέσει!

  6. διστιχος θα πρεπει να σας διαψεφσω . μιας και οι πολιτικι δεν το κανουν επαγγελμα , αλλα σαν χομπι , να ανεβενουν και να μας καταστρεφουν . η’ πιο σοστα να πω, να ανεβουν και να μας φαν τα χρηματα . πιο πολι θαθελα για ιπουργο τον Σκρουτζ Μακ Ντακ , παρα αυτους

    Μου αρέσει!

    • Ω ναι! Συμφωνούμε απόλυτα όλοι σ` αυτό, Γιώργο! Κια τους υπόλοιπους του υπουργικού συμβουλίου, στα κόμικς πάλι μπορούμε να τους βρούμε!

      Μου αρέσει!

      • Οι δύο Γιώργηδες είχαν μια πολύ ωραία συζήτηση!

        Να φτιάξουμε υπουργικό συμβούλιο με τους ήρωες του Μίκυ Μάους! Θα μελετήσω το θέμα και σε κανένα σχόλιο θα σας ανακοινώσω την κυβέρνηση των comics!

        Μου αρέσει!

        • Υπάρχει ήδη νομίζω, σε ένα άρθρο με αυτόν ακριβώς τον τίτλο! Αλλά, καλά θα ήταν να την τροποποιήσουμε, μιας και όταν αναρτήθηκε, τα προβλήματα ήταν εντελώς διαφορετικά από τα σημερινά! Αναμένουμε συνεπώς την δική σου πρόταση, αναγωνίως!

          Μου αρέσει!

  7. ;
    Δεν το θυμάμαι!
    Θυμάμαι μόνο ότι ο Τσακ θα πορούσε να στήσει οικουμενική κυβέρνηση μόνος του!
    (Παρέα με τον Σκρούτζ ίσως).

    Μου αρέσει!

  8. Κλασσικά σεμνά και ταπεινά ε;

    Μου αρέσει!

  9. Μπα, το κόβω ότι αυτός τον εφηύρε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

