ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ – “13 ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΟΧΟ» (“THE WRONG MAN” – 1956)
Κερασάκι στην φιλμ – νουάρ τούρτα μας, η σασπένς οπτική του κ. Χίτσκοκ! Το “Wrong Man” του 1956, ανήκει σε εκείνη την – μικρή είναι αλήθεια – κατηγορία των αστυνομικών, ασπρόμαυρων φιλμ, που μπλέκουν το βρώμικο, εγκληματικό γαιτανάκι καταστάσεων, με την αγωνία και τα απρόβλεπτα γεγονότα. Είναι δηλαδή ο τομέας του Χίτσκοκ! Εκεί που διέπρεψε και για χάρη των δημιουργιών του, κέρδισε μια θέση στο σινέ – πάνθεον! Η ταινία για την οποία θα μιλήσουμε σήμερα, ήταν μια καθαρή ανάμειξη του μετρ της σεναριακής ζάλης, στον χώρο(ενδεχομένως και τον χορό!), του νουάρ. Η συνεισφορά του; Ίσως…
Ένα ακόμη αριστουργηματικό φιλμ νουαρ, με την υπογραφή του Άλφρεντ Χίτσκοκ, σας περιμένει στην μεγάλη οθόνη του Cine Oasis.
Posted on 3 Απριλίου 2012, in Arts, Cine Oasis, Cinema, Culture, Film Noir, History of Cinema, Άρθρα Μελών, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχέλαος, Αφίσες, Αφιερώματα, Βίντεο, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εκτός Κόμικς, Η Ιστορία του Κινηματογράφου, Κινηματογράφος, Κλασσικές Ταινίες, Τέχνες, Φίλμ Νουάρ, Video and tagged 1956, Alfred Hitchcock, Arts, Bernard Herrmann, Books, Cine Oasis, Cinema, Classic Movies, Comics Trades, CT Exclusive, Culture, Excerpts, Film Noir, Film Posters, Henry Fonda, History of Cinema, παραλειπόμενα, Άρθρα Μελών, Άλφρεντ Χίτσκοκ, Απόψεις, Αποσπάσματα, Αποκλειστικότητες, Αρχείο, Αφίσες, Αφιερώματα, Αναμνήσεις, Βραβευμένες Ταινίες, Βέρα Μάιλς, Βίντεο, Βιβλίο, Δεκαετία 1950, Δημιουργοί, Εργασίες Κοινότητας, Εργασίες Μελών, Εκτός Κόμικς, Εξωτερικές Πηγές, Η Ιστορία του Κινηματογράφου, Κινηματογράφος, Κλασσικές Ταινίες, Παρουσιάσεις Ταινιών, Πολιτισμός, Ρετρό, Συγγραφείς, Τέχνες, Φιλμ Νουάρ, Χένρυ Φόντα, Retro, The Wrong Man, Vera Miles, Video, Warner Bros, Writers. Bookmark the permalink. 2 Σχόλια.
Άλλη μια ταινιάρα που περιμένει κόσμο για σχολιασμό στο cine oasis.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Είναι φιλμ αριστουργηματικό! Όπως το είπες Βασίλη! Ταινιάρα! Ατμόσφαιρα, σκηνοθεσία, φωτογραφία, μουσική, ερμηνείες, σενάριο! Όλα ένα και ένα! Την θεωρώ σαν σημείο αναφοράς στο είδος και την συγκαταλέγω στα Ευρωπαικού τύπου νουάρ περισσότερο, παρά στα Αμερικάνικα. Έκανε στροφή εδώ ο Χίτσκοκ. Ο δε Χένρυ Φόντα, είναι στις καλύτερες στιγμές της καριέρας του! Κανείς δεν έχει τολμήσει να την αγγίξει, από τους μετέπειτα σκηνοθέτες που συνέχισαν στο είδος και αυτό λέει από μόνο του πολλά…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!